Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 4874
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hey. Har bestilt noe kokain fra uk, står at «sendingen er sendt fra importterminal» på Lørenskog. Er jeg good da? Altså den har kommet gjennom den helvetes stygge tollen? takker for svar!
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, grattis��
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Ja da har den gått igjennom. Visst de ikke mener at de har sendt kripos på vei da XD
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Deilig!!! 40g med god coke. Nå blir det fest til helgen )
Jeg jobber på Lørenskog-Terminalen og tar dette videre med bring/posten på jobb imorgen
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Jeg jobber på Lørenskog-Terminalen og tar dette videre med bring/posten på jobb imorgen
Vis hele sitatet...
Lykke til kompis
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Jeg jobber på Lørenskog-Terminalen og tar dette videre med bring/posten på jobb imorgen
Vis hele sitatet...
Kanskje heller ta det opp med Alnabru-terminalen.
Hvorfor poster du hvor terminalen ligger? Skal en person til og ringe terminalen, si det ligger en pakke med 40 gram cola. Blir ikke vanskelig og bevise heller med tanke på du poster i slik detalj.

Skal seriøst ekstremt lite til for at du blir tatt nå, en hurtig telefon samtale. Du får håpe ingen ringer.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Kuami Vis innlegg
Blir ikke vanskelig og bevise heller med tanke på du poster i slik detalj.
Vis hele sitatet...
Blir ikke vanskelig å slå fast hvem som ringte heller.
"Jeg jobber på Lørenskog-Terminalen og tar dette videre med bring/posten på jobb imorgen"
Sitat @jaffarbigbag
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Kuami Vis innlegg
Hvorfor poster du hvor terminalen ligger? Skal en person til og ringe terminalen, si det ligger en pakke med 40 gram cola. Blir ikke vanskelig og bevise heller med tanke på du poster i slik detalj.

Skal seriøst ekstremt lite til for at du blir tatt nå, en hurtig telefon samtale. Du får håpe ingen ringer.
Vis hele sitatet...
Seriøst?

All post frå utlandet kjem til den terminalen. Du kan vere sikker på at det er minst eitt brev med titalls gram knark av vilkårleg slag der dagleg. Det er statistikk; importen er omfattande nok til at det er det.

Tollen er opne om at dei ikkje har kapasitet til å sjekke alt, og at ting glir igjennom innimellom. Det veit dei. Dei har sannsynlegvis ei forestilling om kor mykje.

Om du ringer og seier at det i går var eit brev med 40 gram kokain innom terminalen... ok, so what? Kva skal dei gjere med den informasjonen? Tilbakekalle all post og sjekke ein gong til, eller ignorere det?
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Blir ikke vanskelig å slå fast hvem som ringte heller.
"Jeg jobber på Lørenskog-Terminalen og tar dette videre med bring/posten på jobb imorgen"
Sitat @jaffarbigbag
Vis hele sitatet...
Ja, kanskje jeg skal informere om at jaggarbigbag, heroiske kollegaen som tipset om brevet med 40 g coke liker å ta fleinsopp og har skrevet en hel rapport om det og?
Uansett, førstemann til å legge ut bilde av varen i tråden her! Jeg vedder på meg selv
BRAND ∞ STRONG
Tipper det var en spøk jeg.

Hvis ikke er han på feil forum.
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Seriøst?

All post frå utlandet kjem til den terminalen. Du kan vere sikker på at det er minst eitt brev med titalls gram knark av vilkårleg slag der dagleg. Det er statistikk; importen er omfattande nok til at det er det.

Tollen er opne om at dei ikkje har kapasitet til å sjekke alt, og at ting glir igjennom innimellom. Det veit dei. Dei har sannsynlegvis ei forestilling om kor mykje.

Om du ringer og seier at det i går var eit brev med 40 gram kokain innom terminalen... ok, so what? Kva skal dei gjere med den informasjonen? Tilbakekalle all post og sjekke ein gong til, eller ignorere det?
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte ( ikke tenkte ?) meg fremm til utkjøring terminal, ikke importermial. Var litt kjapp i svingene, beklager.
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Jeg jobber på Lørenskog-Terminalen og tar dette videre med bring/posten på jobb imorgen
Vis hele sitatet...
Nå kan du si opp etterforskerjobben din

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nå kan du si opp etterforskerjobben din

Vis hele sitatet...
Basert på et veldig overfaldisk søk i jaffarbigbag sin postihistorikk, så ville det overraske meg om han tok stort på vei for litt kokain. Jeg er, i likhet med de over, ganske sikker på at han erta deg litt.

Men du. Prøver du å bli tatt? For all del, det kan godt hende du ikke klarer det, men du gjør ikke akkurat jobben til politiet vanskeligere ved å fortløpende poste hvor pakka di er til enhver tid. Det er sånn oppførsel som får meg til å mistenke at du kanskje er uvøren av natur og også gjør et lass med andre feil i tillegg.


Hvis det kommer frem, så får du kose deg med en skikkelig oval langhelg. Bare sjekk innom forumet til uka en gang sånn at vi veit at du ikke festa deg helt ihjel, da.
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg reagerer også på at det kommer så mye informasjon om dop som går gjennom tollen her på forumet. Misforstå meg rett, men jeg tenker at jo mer tollerne finner ut at de mister, jo bedre koordinert / trent kan de etterhvert bli. De har jo et fint grunnlag til å vite omtrent hvor mye som faktisk går gjennom, ettersom det postes på forumet.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ja TS... Hvordan gikk det?
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Varetekt