Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2291
Hei, jeg her helt ny på dette forumet. Jeg vurder å skaffe meg en fake id. Vet noen hvordan jeg kan få dette til please hjelp meg gutta.

Har sett noen nettsider som denne: https://www.fakeid.co.uk/ men jeg tviler på at denne vil fungere siden de fleste id kortene ikke gjelder som gyldig id i Norge.

Tror noen https://www.fakeid.co.uk/ fungerer?
Sist endret av HallakAren; 27. januar 2021 kl. 00:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Vekkasta penger etter min formening. Du kommer nok til og få den i posten, men at noen kommer til og tro at dette er ekte tviler eg sterkt på.
Sist endret av Kuami; 27. januar 2021 kl. 00:19. Grunn: Skrivefeil.
Trådstarter
4 0
Vet du om noen bra nett sider tho?
Hahaha husker den nettsiden da jeg var 16 år gammel. Sykt å se den eksistere enda

OT: Bruk den i butikker til å kjøpe øl&sigg og lat som du er utenlandsk student.
Trådstarter
4 0
Ja jeg hadde ikke tenkt til å bruke den på polet. Da kommer jeg nok til å bli busta med engang.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor rote med fake id? Fake id det er det samme som dokumentforfalskning og kan gi fengselsstraff. Er du ikke gammel nok til å handle på polet så gjør du følgende. Dresser deg opp slik at du fremstår eldre enn du er, og kjøper drikkevarer som ingen fjortis ville kjøpt. Dyrere brunt brennevin feks. Eller viner til over 1000 kr flasken. Betal cash og ha en fet rull eller stack med tusenlapper. Blir du likevel flagge for ID så forsøk igjen på et et annet pol. Jo mer det virker som du har gjort det før jo enklere blir det å unngå spørsmål om id.

Eller gjør som alle andre. Snakk med en eldre slektning, en eldre venn eller få en venn til å snakke med en de kjenner som er gammel nok til å kjøpe. Eller dere kan snakke med narkiser og gi dem noen hundrelapper for å kjøpe for dere.
Sitat av HallakAren Vis innlegg
Vet du om noen bra nett sider tho?
Vis hele sitatet...
Du må på det mørke nettet får og få noe brukbart.

Den gjennomsnittlige kassa personen kommer til å se denne er falsk og, polet eller kiwi. Ikke verdt og få falsk legitimasjon på rullebladet for noen øl.
Er da mye enklere å la en som er gammel nok kjøpe for deg. Så lenge du ikke sladrer til andre går det bra. Regner med at straffen for gauking er mindre enn for dokumentfalsk.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dresser deg opp slik at du fremstår eldre enn du er, og kjøper drikkevarer som ingen fjortis ville kjøpt. Dyrere brunt brennevin feks. Eller viner til over 1000 kr flasken. Betal cash og ha en fet rull eller stack med tusenlapper. Blir du likevel flagge for ID så forsøk igjen på et et annet pol. Jo mer det virker som du har gjort det før jo enklere blir det å unngå spørsmål om id.
Vis hele sitatet...
lol.
Jeg er 30, saftig bart og skjegg, når jeg er på polet så er det for å kjøpe cognac, kjøper den samme til ca 1300kr og de spør om legg hver gang.
Situation blir sånn typ, really?
Hvem fan under 18år har råd, eller vett til å kjøpe slike drikkevarer?

Og hvor skal kiddo få en stack med 1000lapper ifra?
Det der funker ikke.
New generation
colakork's Avatar
Vinmonopolet skal vel spørre alle om legg.

Hvis du får narkiser til å kjøpe for deg så betal dem etterpå når dem har ølen!
BRAND ∞ STRONG
Sitat av colakork Vis innlegg
Vinmonopolet skal vel spørre alle om legg.
Vis hele sitatet...
hæ?
Skal de?
Alle under 25 skal vise uoppfordret sier vel polets regler.
New generation
colakork's Avatar
Jepp. Det høres mer riktig ut.

Jeg blir alltid spurt om legg men så er jo jeg under 30år og da.
BRAND ∞ STRONG
Tror det er veldig hipps om happs det der med polet.
Vanskelig å gi noen fasit på hva som funker.

Når dette var en aktuell problemstilling for meg (under 18)
så syns jeg det ofte var lettere å kjøpe vin på polet en øl i matbutikk.
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En kompis av meg kjøpte svensk (om jeg husker rett) førerkort fra den siden. Var 15/16 år gammel. Fungerte utmerket på butikker, usikker om han fikk kjøpt noe på polet. Kom også inn på flere utesteder, helt til en dørvakt stoppet han, beslagla IDen og anmeldte han.
Trådstarter
4 0
Jeg tviler på at dagligvare butikker gidder å melde fra til politiet.

Jeg kjenner liksom ingen eldre annet enn storebrødre til kompisene mine, men det er ikke så jævla chill å være avhengig av noen hver gang du trenger drikke fake leg virker jvl chill.
Sitat av HallakAren Vis innlegg
Jeg tviler på at dagligvare butikker gidder å melde fra til politiet.

Jeg kjenner liksom ingen eldre annet enn storebrødre til kompisene mine, men det er ikke så jævla chill å være avhengig av noen hver gang du trenger drikke fake leg virker jvl chill.
Vis hele sitatet...
Hvorfor drikke når du kommer er under 18?
Å få dokumentforfalskning på rullebladet er det motsatte av "jvl chill". Få noen eldre til å kjøpe for deg slik vi alle har måttet.
Lykke til med å kjøpe ett fake legg fra england. Sjangsene for at du får noe som helst er 50/50 og uansett vil du få et "rart id-kort" som ingen i Norge har sett før, og som alle vil måtte kikke nøye på for å i det hele tatt få med seg fødselsdatoen. Du blir garrantert ferska i fake legg oftere enn du vil lykkes med å "lure" butikkpersonalet, men det vil nok funke "ofte nok" også om du fortsetter å prøver å bruke det. "Luck favours the bold".

Med den iboende risikoen for å feile og bli persona non grata i alle dine lokale matbutikker og et potensielt nærmere bekjentskap med din lokale lennsmanspatrulje så ville jeg heller brukt kreftene på å få brødrene til kompisene dine til å gjøre noe stor-handler for deg med jevne mellomrom. Trygghet og stabilitet > potensielt "raskt og enkelt".
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av HallakAren Vis innlegg
Jeg tviler på at dagligvare butikker gidder å melde fra til politiet.

Jeg kjenner liksom ingen eldre annet enn storebrødre til kompisene mine, men det er ikke så jævla chill å være avhengig av noen hver gang du trenger drikke fake leg virker jvl chill.
Vis hele sitatet...
Vel du får kjøpe inn større kvantum da så slipper du spørre om hjelp så ofte. Du tenker at det er bedre å ha falsk id for om du blir tatt så kan du havne i fengsel? Hvordan kan det være bedre enn å få noen til å kjøpe for deg?