Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2095
Jeg sliter litt angst og har Aspergers i tillegg. Jeg har en lapp med LSD, også Oxycontin 10 mg og Rivotril.

Hva skjer om jeg blander disse? Er jeg tryggere fra en såkalt "bad trip" om jeg tar alle disse stoffene?

Hva om jeg tar 1/4 av en LSD lapp? Vil rusen vil bli så liten da at jeg ikke har noe særlig å bekymre meg for?

Gir LSD noen form for angstdempende effekt, litt slik som Ketamin gjør?
Fordi de sier at Cannabis kan gi mer angst, men min erfaring er at det skal mye til.
Hvor mye skal det til før LSD gir mer angst?

Hva med humøret? Hvordan blir humøret på LSD?
Sist endret av Defending; 8. desember 2020 kl. 23:15.
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Angst og LSD høres ikke ut som tidenes kombo. LSD er ikke angstdempende som ketamin. På ketamin føler man lite, vil si at LSD er helt motsatt, du føler mye.
Gir LSD noen form for angstdempende effekt...?
Vis hele sitatet...
Haha. Nei.

Hvordan du reagerer på denne cocktailen psykologisk er umulig å si noe om. Fysiologisk er det ikke verre enn effekten av rivotril og opioder kombinert.

Hvor mye effekt du får av en kvart lapp er også umulig å si uten å vite lappens styrke. Men det virker utifra det du skriver og rusmidlene du velger som om 1: du ikke ønsker å føle 2: du ikke egentlig har lyst til å ta LSD. Så la være.
Sist endret av Bær; 8. desember 2020 kl. 23:25.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Angst og LSD høres ikke ut som tidenes kombo. LSD er ikke angstdempende som ketamin. På ketamin føler man lite, vil si at LSD er helt motsatt, du føler mye.
Vis hele sitatet...
Derfor jeg tenkte å redusere angsten kraftig med Rivo og Oxy. Akkurat nå har jeg ingen angst, fordi jeg har tatt disse 2. Går nå på Oxycontin 20 mg x 2 daglig. Så er ikke mye angst inne i bildet for tiden uansett.

Sitat av Bær Vis innlegg
Haha. Nei.

Hvordan du reagerer på denne cocktailen psykologisk er umulig å si noe om. Fysiologisk er det ikke verre enn effekten av rivotril og opioder kombinert.

Hvor mye effekt du får av en kvart lapp er også umulig å si uten å vite lappens styrke. Men det virker utifra det du skriver og rusmidlene du velger som om 1: du ikke ønsker å føle 2: du ikke egentlig har lyst til å ta LSD. Så la være.
Vis hele sitatet...
Ønsker å ta noe for å få timene til å gå.
Tror den er på rundt 150 uq og har ligget i skapet i rundt 1 år nå.
Sist endret av Defending; 8. desember 2020 kl. 23:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Angst og LSD høres ikke ut som tidenes kombo. LSD er ikke angstdempende som ketamin. På ketamin føler man lite, vil si at LSD er helt motsatt, du føler mye.
Vis hele sitatet...
Jeg ble kvitt min angst ved bruk av LSD, du må bare go with the flow ikke kjemp i mot angsten. Bruk kun LSDen alene ikke ta noe annet! Og bare la det som skjer skje, om du blir redd ta på musikk eller ta og bare hør på lykkelig musikk hele turen.
Sitat av Defending Vis innlegg
Ønsker å ta noe for å få timene til å gå.
Tror den er på rundt 150 uq og har ligget i skapet i rundt 1 år nå.
Vis hele sitatet...
Igjen, LSD gjør potensielt det motsatte. Tiden kan gå fort på LSD, det kan også gå tregere enn du noen gang har opplevd, ti minutter kan virke uendelige.
20ug (inkl estimat på potensielt degradering i skap i et år) vil være merkbart, edru, men vil ikke være spesielt psykedelisk.
Sist endret av Bær; 8. desember 2020 kl. 23:33.
Hvordan er virkningen mtp. Humøret?

Ser ut til å gå bra for nå. Har hittil tatt rundt 87 µg og kan kjenne på bedre humør og mer våkenhet. Men også mer muskelsmerter i ryggen i tillegg til mer halsbrann.

Har fortsatt ytterliggere 87 µg
Sist endret av Defending; 9. desember 2020 kl. 01:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Oi. Oi oi oi oi... Blande psykedelika, opiat og hypnotika/epeleptika/blandt sterkeste benzo høres ut som en bånn i bøtta blanding! Fraråder å prøve det...

Kos deg med Lsden, tegnesaker eller noe fascinerende visuals på dataen. Siden lappen har liggi et år på vent er virkningen svakere og du kan trygt ta 87+87.

Halsbrann og muskelsmerter har ikke noe med Lsden å gjøre.

Men å drive å ruse seg for å få tiden til å gå da eru på vei inn i et usunt misbruk så sett grenser for deg selv kompis. Kos deg i kveld
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Oi. Oi oi oi oi... Blande psykedelika, opiat og hypnotika/epeleptika/blandt sterkeste benzo høres ut som en bånn i bøtta blanding! Fraråder å prøve det...

Kos deg med Lsden, tegnesaker eller noe fascinerende visuals på dataen. Siden lappen har liggi et år på vent er virkningen svakere og du kan trygt ta 87+87.

Halsbrann og muskelsmerter har ikke noe med Lsden å gjøre.

Men å drive å ruse seg for å få tiden til å gå da eru på vei inn i et usunt misbruk så sett grenser for deg selv kompis. Kos deg i kveld
Vis hele sitatet...
Er allerede tilvent til både benzo og opiater. Ellers så ville jeg holdt meg kun til benzo og da valium i kun små mengder (2-5 mg, evt. 10 mg).

Ja, har nå tatt alt og fikk ikke akkurat noe bedre virkning enn litt mer årvåkenhet og bedre humør.
Økt puls pleier å gi muskelsmerter i mitt tilfelle.

Ja, den usunne veien har jeg allerede gått inn i for lenge siden. Dessverre.
Synd.

Et så sterkt benzo som Klonazepam stopper all mulighet for å trippe.

Benzo brukes jo for å stoppe bad trips..
Sitat av Defending Vis innlegg
Derfor jeg tenkte å redusere angsten kraftig med Rivo og Oxy. Akkurat nå har jeg ingen angst, fordi jeg har tatt disse 2. Går nå på Oxycontin 20 mg x 2 daglig. Så er ikke mye angst inne i bildet for tiden uansett.



Ønsker å ta noe for å få timene til å gå.
Tror den er på rundt 150 uq og har ligget i skapet i rundt 1 år nå.
Vis hele sitatet...
Tror nok rivotril hadde dempa effekten av LSD drastisk, ha den heller i baklomma og om du trenger den spis den.
Rivotril/oxy vil nok dempe trippen heftig så egentlig veldig sløs å blande men men
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hørers ut som en dårlig kombo,bare lucy er mitt råd.
Og ta mer lsd 2 timer etter at du tok første dose vil heller ikke ha noe serlig effekt annent en og muligens forlenge turen litt.
Tolleransen stiger veldig med en gang lsden begynner å virke.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
LSD vil jeg si er et hjelpemiddel for å bli kvitt angsten, for min del. Litt som eksponeringsterapi. Kan bare snakke ut av egen erfaring, jeg følte mye på angst når jeg tok LSD, og det hjalp meg på en måte å håndtere hvor angsten kom fra i dagligdagse livet mitt. Det er ikke en veldig behagelig opplevelse, men for at du skal bruke dette til noe positivt er det ikke bare en dans på roser. Det ER ubehagelig.
Jeg sliter selv med angst og har brukt benzos for å ta psykedelika, men benzoene reduserer den psykedeliske effekten så du vil ikke trippe like mye. Hadde heller hatt benzoene ligge i tilfelle ting skulle bli altfor ubehagelig, så kan du heller ta dem hvis du skjønner at du ikke takler trippen.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror ikke du kjenner virkningen en av LSD med rivotrilen innabords. Kan ikke snakke for psychedelics men hver gang jeg har røyket weed med rivo innabords så kjenner jeg ikke en dritt.
Forstår ikke helt hva du tenker her?

Du vil ikke få noe trip på 87 ug lsd med en av de mest potente benzoane innabords, inkludert oxy??

Enda en bonus, du har du 1 år gammel lsd som har ligget i et skap? Så tar du bare halve, 87 ug?

Den har jo sikkert mistet 50 ug bare av og ligge der i 1 år...

Hvorfor ikke bare ta lsd edru, en dag du er i godt humør? Så eventuelt ta benzo om det blir for mye for deg?

Angst og aspergers, å ruset på benzo og oxy hørest ut som en ekstremt dorlig oppskrift får og ta lsd i mitt øye.

Det har gått 18 timer siden du sist skrev, hvordan gikk det?
Føler trådstarter.
Har selv hatt LSD liggende i 1 år+ i skapet fordi jeg har noia for badtrip. Føler bedre angstdempende effekt på opiater som tramadol og oxy enn benzo, vil anta det er fordi det gir meg mer eufori, mens benzo kun gjør meg trøtt og ubrukelig, får ikke ned pulsen engang på normale doser xanax/valium.
Mixer selv oxy og valium uten å bli nevneverdig påvirket (da mener jeg i forhold til når jeg er full på alkohol, er påvirket nå faktisk, 5mg val +30mg oxy+ 4ml ghb) så jeg tror at det kan være bra for trådstarter hvis han absolutt må ta LSDen. Får ofte et helt sykt arbeidskick av opiater, enten studere eller fysisk arbeid, litt som å "vaske huset på makka" for meg.

Av ren interesse, får du oxy av legen mot angst, eller er det snakk om selvmedisinering? Ettersom det ikke tradisjonelt gis mot angst, kun "ekstreme smerter"..

Jeg anbefaler virkelig ghb hvis du sliter i tunge sosiale situasjoner, det vil gjøre livet ditt mye lettere, føler det har en kraftig antidepressiv/anti-angst effekt, uten at du blir helt idiot som på alkohol og det er ingen hangover eller dehydrering. Men du kan nodde av fort hvis du tar for mye. Du må nærmest bruke det 24/7 for å bli avhengig og risikere abstinenser og er ikke farlig HVIS du behandler det med respekt mtp. overdosefare og miksing med benzo eller opiater(ja, jeg bryter den regelen litt iblant, men kjenner mine grenser)

Det du må spørre deg selv før du går inn for selvmedisinering er følgende: Er du kompetent og sterk nok psykisk til å ikke gå fra bruk til misbruk?
Det kommer ann på hvordan type du er. Er du en som mister kontroll på rusmidler eller er du fremdeles 100% "tilstede psykisk", klarer du å tenke klart selv ved kraftig inntak av alkohol?
Har selv flere angstlidelser og tilfeldigvis Asperger's syndrom jeg også så dette var jo jammen et sammentreff. Er glad i psykadelika og har erfart at psykadelika fint kan kombineres med opiater og benzo, men med en varierende påvirkning på LSDens rusgivende effekt. Så sant man ikke er totalt innkjørt på opiater så vil det i seg selv gi følelse av velvære og eufori hvis du har stor nok dosering. 10mg Oxy er vel en ok start hvis du tar det oralt og ikke er innkjørt. Det vil nok ikke påvirke trippen i en negativ grad ihvertfall, og for meg så har ikke opiater noe rusdempende effekt på LSD, men dette kan være individuelt. Angående å ta benzo/Rivotril sammen med LSD så vil det nok kunne redusere eventuell engstelighet som oppstår under trippen, dermed redusere sjansen for de beryktede badtripsa. Men det må sies at dette kan og vil nok legge en grad av demping på LSD rusen og dens hallusinogene effekt. Jo flere benzodiazepiner inntatt, desto høyere grad dempes LSD rusen. Jeg foreslår heller å spare Rivotrilen(e) til trippen nærmer seg over eller er helt over, fordi du kommer nok til å være ganske sliten i hodet etter alle inntrykkene trippen har gitt og da er det godt å ha noe å slappe av med.

Hva om jeg tar 1/4 av en LSD lapp? Vil rusen vil bli så liten da at jeg ikke har noe særlig å bekymre meg for?
Vis hele sitatet...
Jo mindre dosering, ja jo mindre sjanse er det for å oppleve negative virkninger av LSD.

Gir LSD noen form for angstdempende effekt, litt slik som Ketamin gjør?
Vis hele sitatet...
Nei, egentlig ikke. Noen der ute mener det kanskje, men jeg tror de fleste heller er enig i at det kan fremkalle angst.

Hva med humøret? Hvordan blir humøret på LSD?
Vis hele sitatet...
Alt ettersom hvordan omstendighetene rundt deg er, om du er alene eller er sammen med noen, om du har en bra eller dårlig dag er faktorer som spiller en rolle for hvordan ditt humør påvirkes på LSD. Det finnes ingen fasitsvar da det er veldig individuelt. Men som hovedregel skal humøret på LSD, forutsatt at alt går som det skal, føre til forsterkede følelser, frie tankeassosiasjoner og du kommer til å ha økt våkenhet. Du vil sannsynligvis oppleve en affeksjon for mennesker og ting (si for f.eks et tre i skogen som du finner en tilknytning til).

Håper du finner en løsning som fungerer for deg og at du får en fin opplevelse for livet. Lykke til.
Sist endret av FrkRabagast; 10. desember 2020 kl. 05:06. Grunn: Skriveleif!
Sitat av FrkRabagast Vis innlegg
Har selv flere angstlidelser og tilfeldigvis Asperger's syndrom jeg også så dette var jo jammen et sammentreff. Er glad i psykadelika og har erfart at psykadelika fint kan kombineres med opiater og benzo, men med en varierende påvirkning på LSDens rusgivende effekt. Så sant man ikke er totalt innkjørt på opiater så vil det i seg selv gi følelse av velvære og eufori hvis du har stor nok dosering. 10mg Oxy er vel en ok start hvis du tar det oralt og ikke er innkjørt. Det vil nok ikke påvirke trippen i en negativ grad ihvertfall, og for meg så har ikke opiater noe rusdempende effekt på LSD, men dette kan være individuelt. Angående å ta benzo/Rivotril sammen med LSD så vil det nok kunne redusere eventuell engstelighet som oppstår under trippen, dermed redusere sjansen for de beryktede badtripsa. Men det må sies at dette kan og vil nok legge en grad av demping på LSD rusen og dens hallusinogene effekt. Jo flere benzodiazepiner inntatt, desto høyere grad dempes LSD rusen. Jeg foreslår heller å spare Rivotrilen(e) til trippen nærmer seg over eller er helt over, fordi du kommer nok til å være ganske sliten i hodet etter alle inntrykkene trippen har gitt og da er det godt å ha noe å slappe av med.


Jo mindre dosering, ja jo mindre sjanse er det for å oppleve negative virkninger av LSD.


Nei, egentlig ikke. Noen der ute mener det kanskje, men jeg tror de fleste heller er enig i at det kan fremkalle angst.


Alt ettersom hvordan omstendighetene rundt deg er, om du er alene eller er sammen med noen, om du har en bra eller dårlig dag er faktorer som spiller en rolle for hvordan ditt humør påvirkes på LSD. Det finnes ingen fasitsvar da det er veldig individuelt. Men som hovedregel skal humøret på LSD, forutsatt at alt går som det skal, føre til forsterkede følelser, frie tankeassosiasjoner og du kommer til å ha økt våkenhet. Du vil sannsynligvis oppleve en affeksjon for mennesker og ting (si for f.eks et tre i skogen som du finner en tilknytning til).

Håper du finner en løsning som fungerer for deg og at du får en fin opplevelse for livet. Lykke til.
Vis hele sitatet...
Etter min erfaring er det angst-dempende virkning etter opptur.