Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 1589
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
bare jeg som ikke kan kjøpe større kvanta av hasj?

hvis jeg kjøper si 4g hasj, så røyker jeg hver dag til alt er borte.

kjøper jeg nokk til en joint, så røyker jeg maks 2 ganger i mnd.



har alltid lurt på hvordan folk kan kjøpe 10g+ og røyke med pauser.


lurer på om noen andre føler det slikt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
bare jeg som ikke kan kjøpe større kvanta av hasj?

hvis jeg kjøper si 4g hasj, så røyker jeg hver dag til alt er borte.

kjøper jeg nokk til en joint, så røyker jeg maks 2 ganger i mnd.



har alltid lurt på hvordan folk kan kjøpe 10g+ og røyke med pauser.


lurer på om noen andre føler det slikt.
Vis hele sitatet...
Jeg kjøper gjerne 10 av gangen men planen er jo ikke akkurat pauser da. Men kjenner også at det er lettere å ikke røyke når jeg har og tror det har noe med hvor lett det er å røyke HVIS jeg har lyst på. Hvis jeg har lite igjen blir det spart på men tar mindre trekk av gangen.
R.i.p 23.04.2021
Holder på helt til det er tomt.
Personlig har jeg en lei tendens til å kjøre på; mer og mer. Det er som om en aldri skal leve igjen til i morgen, selv med noe så simpelt som røykings. Jeg vet at det er en idiotisk tankegang, sløsing og med minimalt utbytte. Likevel er det svaret mitt.

Plutselig en dag får jeg bare nok, det å kjenne på følelsene igjen blir plutselig noe jeg vil og går for. Vet ikke helt hva som trigger det, men det er noe jeg verken venter på eller går inn for før innfallet treffer. En blir ustoppelig så fort en har kontroll, og mestring for min del er en rus jeg liker godt. - Når det ikke er sånn derimot, er det en fantastisk eufori og kontrollere sinnet ved å blokkere alle sanser som er mottagelige for miljøets inntrykk.
Anonym bruker
"Tilfreds Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Helt til det er tomt, skulle ønske jeg tok pauser men fristelsen er for stor når jeg har det liggende.
Jeg kan heller ikke ha cannabis liggende, det blir fort til at jeg røyker non-stop til det er tomt. Alt annet av narkotika kan jeg ha massevis av på lager uten at det er noe som helst problem, men akkurat den cannabisen der går det i ett til alt er borte.
Veldig glad jeg kan kjøpe så lite som enkelt-joints av kompis.
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
10g en dag 20 g 1 dag 50g 2-3 dager 100 g 5-6 dager 1 kg 2 uker
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Eier du selvkontroll er det null stress å ha 5-10-50-100 liggende over lang tid.
Har hatt 4 forskjellige typer liggende i snart en måned, ikke tatt mer enn maks 2 jointer om dagen, som regel er det bare 1 som blir røyket fordelt utover dagen.
Anonym bruker
"Oppblåst Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser alle har svart de røyker til det er tomt, er det noe rart med hasjen i Norge? Røyker også helt til det er tomt, gjerne 5g på et par dager.. Hvis jeg er i en røyke periode blir det helt krise om jeg ikke får kommet hjem til kl 7 å får røyka, blir liksom en jævla kamp mot klokka, akkurat som det ikke er noen morgendag
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dere, dette er grunnen til at folk er så imot cannabis. Virker som alle bare mister helt kontrollen.

Jeg klarer å ha det liggende lenge uten å bruke det, føler aldri noen trang heller, men gjør det for ekstra kos en gang i blant. Det går fint an å bruke cannabis uten å «røyke helt til det blir tomt!» osv.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Hadde det mye slik som flere over meg skriver før.

Nå kan jeg kjøpe 10g og ha det over 1 mnd. Null stress å ha det liggende, litt som å ha er par flasker vin stående, jeg må ikke drikke de.
Anonym bruker
"Full Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg var også sånn at jeg røyket alt til det var tomt. Etter at det gikk opp for meg hvor ekstremt mye penger jeg brukte på weed, så har jeg klart å skjerpe meg, gått fra 1 bag om dagen til 1 bag hver andre uke.
χρωματικός
Chromatics's Avatar
Jeg har som regel alltid grønt liggende, aldri noe problem å holde seg kun til helgene
Det frister mye mer å glede seg med å vente til helgen, føles mer fortjent!
Klarte ikke la være å røyke når jeg blandet med tobakk (nå MÅ jeg ha en joint!)

Har aldri hatt det sånn etter kuttet ut tobakk, går ekstremt lite. Var ikke noe problem å røyke 50 gram hasj i uka, 8 uker etterhverandre, blandet med sigaretter. Og ja, det var god hasj!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
10g en dag 20 g 1 dag 50g 2-3 dager 100 g 5-6 dager 1 kg 2 uker
Vis hele sitatet...
Hvis du kjøper en KG, så røyker du 71.5g om dagen?
Det blir 35 jays med 2 gram hver i løpet av en dag da? Evt jævlig mange bongtrekk. Andpusten? Eller er det sånn at du spiser deg mett på hasj i stede for brødskiver? Hender det at du glemmer hva du heter og hvor du bor? Om du virkelig mener dette ville jeg klassifisert det som selvskading, og ikke rusmisbruk.
Hadde jeg hatt ubegrenset mengde med hasj liggende hadde jeg alikevel ikke klart å røyke mer enn et halvt gram per dag. Jeg får så sykt mye angst hver gang jeg røyker. Det er angsten som kontrollererer hvor mye jeg kan røyke på en gang. De gangene jeg blir så fjern som jeg ønsker å bli, kan jeg se helligheten i universet og sammenhenger jeg ikke er i stand til å begripe når jeg ellers er edru. But it has its price. Det er veldig ubehagelig.

Ellers røyker jeg kun om kvelden. Og bruker kun pipe. Har ikke råd til å rulle joints. Da bruker man jo 3-5 ganger mer hasj, fordi det forsvinner så mye hasj i røyken mellom trekkene.
Sitat av knert1 Vis innlegg
Hvis du kjøper en KG, så røyker du 71.5g om dagen?
Det blir 35 jays med 2 gram hver i løpet av en dag da? Evt jævlig mange bongtrekk. Andpusten? Eller er det sånn at du spiser deg mett på hasj i stede for brødskiver? Hender det at du glemmer hva du heter og hvor du bor? Om du virkelig mener dette ville jeg klassifisert det som selvskading, og ikke rusmisbruk.
Vis hele sitatet...
Er jo åpenbart bullshit 😂
Jeg kan fint kjøpe 10 gram og bruke 1 år på å røyke det opp. Det er på grunn av at hvis jeg røyker hasj for ofte, så får jeg så mange bivirkninger som jeg ikke liker, går ut over humør og lignende på en negativ måte.
Anonym bruker
"Trekantet Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skjønner ikke hvordan dere takler så mye, blir bare i en ukomfortabel fucka tilstand - tar heller små "terapautiske" trekk. 3g varer lett 1mnd - enda lengre med vaporizer. Etter en av minde tidligere runder med psilocybin ble hasj rusen vesentlig forandret dog, fikk bare panikk hver gang

Vennen min er som en hund som dere andre beskriver, ikke snakk om å space ut mengden over noen dager men målet er å trykke i seg til det blir tomt
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skjønner ikke hvordan dere takler så mye, blir bare i en ukomfortabel fucka tilstand - tar heller små "terapautiske" trekk. 3g varer lett 1mnd - enda lengre med vaporizer. Etter en av minde tidligere runder med psilocybin ble hasj rusen vesentlig forandret dog, fikk bare panikk hver gang

Vennen min er som en hund som dere andre beskriver, ikke snakk om å space ut mengden over noen dager men målet er å trykke i seg til det blir tomt
Vis hele sitatet...
For meg virker det helt sykt å skulle røyke 10g på en uke, eller som noen her 10g på 1-2 dager, haha. Det er for meg helt vilt og uforståelig, når jeg har 10g liggende 6 til 12 mnd.
Jeg røyker også daglig dersom jeg har noe inne. Men jeg bruker dette primært til selvmedisinering for søvn. 1-2 om kvelden, litt før leggetid. 5g holder 1 måned.

Akkurat nå er jeg uten og lever fint med det.
Sist endret av Superspurv; 5. november 2020 kl. 19:07.
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er jeg skikkelig skikkelig innrøyka så kan jeg vel kanskje røyke 3-5g om dagen ganske lett, men ellers holder det gjerne med 1-2 jointer fordelt utover dagen med 0.3g i for min del.

Røyker jeg weed på vaporizer kan det også fort gå en del weed, men pax er noe dritt har jeg forstått.
R.i.p 23.04.2021
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skjønner ikke hvordan dere takler så mye, blir bare i en ukomfortabel fucka tilstand - tar heller små "terapautiske" trekk. 3g varer lett 1mnd - enda lengre med vaporizer. Etter en av minde tidligere runder med psilocybin ble hasj rusen vesentlig forandret dog, fikk bare panikk hver gang

Vennen min er som en hund som dere andre beskriver, ikke snakk om å space ut mengden over noen dager men målet er å trykke i seg til det blir tomt
Vis hele sitatet...
Kommer helt an på om det er sativa eller indica bønne her. Sativa får jeg fort noia og angst av så den går det max 0.5g om pr dag. Mens indica får jeg bare velstand av og kan gå oppimot 3g om dagen
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Jeg røyker også daglig dersom jeg har noe inne. Men jeg bruker dette primært til selvmedisinering for søvn. 1-2 om kvelden, litt før leggetid. 5g holder 1 måned.

Akkurat nå er jeg uten og lever fint med det.
Vis hele sitatet...
Dette er min situasjon også. Hvis jeg har røyket noen dager i strekk begynner kroppen min å kreve nattings for at jeg skal få sove. Så hvis jeg har noe i hus røyker jeg nattings hver kveld. Men jeg røyker nesten aldri mer enn en joint om kvelden (0,3-0,4).
Røyker jeg weed varer en femmer ca to uker. En femmer med hasj kan vare i tre uker.