Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2966


Hei folkens! Imperium er en rus dagbok for Android som er laget for å gjøre det enklere å holde oversikten over sitt eget bruk. Jeg har jobbet med dette prosjektet i noen måneder nå og føler at det er på tide å få inn folk for å teste appen.

Så, hva er det appen kan gjøre?
  • En kalender som viser når du tok visse stoffer
  • Et 'stash' system hvor du legger til stoffer du har kjøpt
  • Statistikker, som ditt mest populære stash, rusmiddel, osv
  • Om en venn deler, så har du muligheten til å legge til stoffer utenfor ditt stash
  • Om du deler med en venn, så har du muligheten til å legge til for dem også (dette tells ikke mot dine stats)
  • Integrert database full av stoffer hvor du kan finne informasjon som effekter, doser, hvor lenge det varer, osv
  • Om du legger til to stoffer som er farlig eller ukomfortabelt å kombinere så vil appen advare deg
  • Rusmiddel som mangler fra appen? Legg til dine egne!
  • Mulighet for å kryptere loggen din med passord

Videre så vil jeg legge til flere ting. For øyeblikket så er det disse tingene jeg vil få lagt til.
  • En alarm funksjon for å påminne deg om å redosere eller ta visse kost tilskudd
  • En egen side for å sjekke om det er trygt å kombinere stoffer
  • Muligheten til å legge til tids notater for stoffer du har lagt til i dagboken
  • En guide som viser deg hvordan man bruker appen første gang man starter den
  • Bruk finger avtrykk for å låse opp en kryptert logg
  • iOS støtte

Trykk her for å se noen bilder fra appen!

Er dette noe for deg? Om ja, send meg en PM med e-posten til Google Play kontoen din så skal jeg få lagt deg til som tester. Det eneste kravet jeg stiller til deg som tester er at du rapporterer tilbake i denne tråden om noe ikke fungerer som det skal. Det er bare å komme med forslag med forbedringer om du har noen også.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Da var appen ute i åpen testing

Oppdatere bilder
Til appen i Play Store

Om du har noen tilbakemeldinger, så kan man sende mail til
Lurer på om det er mulig å legge igjen feedback via Play store.
Sist endret av Raging Vlad; 10. november 2020 kl. 05:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du må implementere et system så man kan påminne vennene sine om å redosere.