Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1017
Hei alle sammen.

Er så og si ny her på NFF, har lest mye men sjeldent jeg er med i diskusjoner og lignende.

Men det jeg lurer på er hva dere liker å gjøre under rus (i mitt tilfelle cannabis)? Jeg har røyket i 2-3 år, men alltid såppas sjeldent at jeg får en skikkelig buzz hver gang. Alltid bra, aldri dårlig!

Jeg pleier å bli ganske trøtt, men funnet ut at kaffe fungerer ganske bra. Men "problemet" da er at jeg kan bli litt rastløs og sliter med å finne ut hva jeg kan gjøre. Må være noe innendørs da jeg bor et stykke utefor byen.
Har sett film og spilt dataspill, men føler jeg ikke klarer helt å henge med og få med meg hva som skjer.

Hadde satt stor pris på om dere har noen forslag til hva jeg kan finne på, som er artig når man er fjern, noe dere pleier å gjøre eller tips.
Sitat av Goffen Vis innlegg
Må være noe innendørs da jeg bor et stykke utefor byen.
Vis hele sitatet...
Gå deg en tur mann. Natur er konge når man er fjern.
Nå går vi rette årstiden imøte, pakk sekken med det som frister, finn deg et åpent område, legg deg ned å nyt stjernehimmelen.
Det at du bor utenfor byen er bare et pluss om du skal titte på stjerner.
Husk varme klær, ta gjerne med en kompis på 2 eller 4 bein.
GTA V Story mode er vilt da du er fjern.. Du trenger ikke følge med og du kan gjøre hva en du vil. Anbefales på det sterkeste.
Kjørlighet kunst og gramtikk. Tenge, lese, dikte, eller spiller. Seff også programming/html... notpad hvis du vil klusse