Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1742
hvis jeg laster inn windows via bootcamp, og har dette:

MacBook Pro (Retina, 13-inch, Early 2013)
prosessor: 3 GHz Intel Core i7
hukommelse: 8 GB 1600 MHz DDR3
grafikk: Intel HD Graphics 4000 1536 MB

vil det være mulig og kjøre overwatch på "low settings", og kanskje klare rundt 60 fps?
Jeg har en Acer-laptop med i7 (4. gen) og HD4000, den kjører Overwatch OK i 1368x768 med grafikken skrudd ned (husker ikke om det var low eller medium i farten), så det burde gå. Men du kan glemme å spille i full retina-oppløsning da.
FRE$H
applefanboy's Avatar
Trådstarter
95 2
Alrght, takk for svar da burde det gå greit! håpet egentlig på at de skulle lage en mac versjon av spillet... men det kan jo være det kommer etterhvert !!
Bootcamp anbefales, har det på min macbook pro mid-2010, den kjører fallout 3 og skyrim uten lagg på medium.

Din macbook vil sannsynligvis kjøre overwatch med samme instillinger som lroedal uten problemer.

Lykke til.
▼ ... over en uke senere ... ▼
FRE$H
applefanboy's Avatar
Trådstarter
95 2
takker!! jeg har nå windows 7 -64 bit og skal akkurat til og kjøpe overwatch....
men med de spesifikasjonene jeg skrev ovenfor, vil det være mulig å runne overwatch på "low/med" og få rundt 60 fps?
Denne jenta spiller overwatch på sin macbook air 2013 mod uten problemer SAMTIDIG som hun tar opptak av skjermen.

Overwatch Macbook Air 13" 2013 Gameplay: Mercy

Hu bruker bootcamp btw.

Relevant sitat:

FYI: The screen recording is a free software so the frame rate of the gameplay is looks much worse than it actually is.
Vis hele sitatet...
60fps? Aner ikke, prøv eller spør jenta i videoen. Hu svarer på spørsmål ser det ut som.
▼ ... over en uke senere ... ▼
FRE$H
applefanboy's Avatar
Trådstarter
95 2
fikk det til å funke, brukte bootcamp og lastet bare windows fra pirtesbay

takk for svar folkens!