Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2085
Hei kjære freaks, i går snakket jeg med en kompis av meg som fortalte om et nytt dop han hadde kommet over som heter 1P-LSD. I følge han er det et stoff som virker mye likt som LSD men i svakere form, og at det er lovlig. Han bestilte dette via nettet (ikke deep-web) og det kom i en vakumpakket plastfirkant hvor det inni var to lapper samt et bilde av den kjemiske formelen. Han droppet syren i går, men har ikke snakket med han om hvordan han syntes det var enda, men lurte på om noen her inne har hørt om, eller eventuelt prøvd dette før? Takker for alle svar
at det er likt og alt det der skal jeg støtte, men den er IKKE svakere... Spiste 175Ug og trippa balls i 17 timer... fin headfuck, visuals er litt sterkere, farger osv. hvis man bor på et ødested og har mulighet til å for eks sende til hyttepostkasser etc er det et fint subsitutt, men fikk en i overkant negativ opplevelse (fysisk, men om det var 1p-lsd eller det trippa hue mitt vites ikke den dag i dag) med denne så vær forsiktig!
Sitat av -mdmAzing- Vis innlegg
og at det er lovlig.
Vis hele sitatet...
Nei, det er ikke det.

Narkotikaforskriften dekker nå også grupper av stoffer, og der vil nok 1p-LSD nesten helt sikkert falle inn.
Sist endret av [protus]; 13. desember 2015 kl. 20:24.
Det TS sikkert mente er at den er 100% lovlig i UK, enn så lenge
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av 420master Vis innlegg
at det er likt og alt det der skal jeg støtte, men den er IKKE svakere... Spiste 175Ug og trippa balls i 17 timer... fin headfuck, visuals er litt sterkere, farger osv. hvis man bor på et ødested og har mulighet til å for eks sende til hyttepostkasser etc er det et fint subsitutt, men fikk en i overkant negativ opplevelse (fysisk, men om det var 1p-lsd eller det trippa hue mitt vites ikke den dag i dag) med denne så vær forsiktig!
Vis hele sitatet...
Dokumentasjonen bekrefter at 1p-LSD er bare 38% av potensen til LSD, det metaboliseres til LSD (såkallt prodrug) i kroppen.

Kilde: http://onlinelibrary.wiley.com/doi/1....1884/abstract
Sitat av [protus] Vis innlegg
Nei, det er ikke det.

Narkotikaforskriften dekker nå også grupper av stoffer, og der vil nok 1p-LSD nesten helt sikkert falle inn.
Vis hele sitatet...
Det er sånn å forstå altså. Hvordan er det å få dette inn i norge da? Har som sagt ikke gjort alt for mye research rundt dette, bare ikke funnet noe om det her på FF.

Til 420master; Hvordan opplevde du det negativt?

Har kun prøvd syre en gang før men da i kombinasjon med emma, og har planer om å prøve kun lsd eksamensperioden er over, så tips mottas med glede.
Sist endret av -mdmAzing-; 14. desember 2015 kl. 03:18.
Det er en annen som heter AL-LAD som visstnok er veldig bra. Kompissen min og raportene jeg har lest om den, har ofte beskrevet det som en LSD tripp med et litt mer happy lettsinnet preg. Har aldri prøvd det selv, driver jo ikke med sånt.
Har testa 2 lapper 1P-LSD og det var en meget behagelig trip, hadde veldig mye kontroll hele tiden. Ikke noe særlig forvirring, men utrolig fine visuals både OEV og CEV, har bestilt det 2 ganger, samt AL-LAD og et par andre RC's med null problemer. Skal teste ut rundt 300ug AL-LAD når toleransen går litt ned, så får vi se hvordan det er. 1P-LSD var hvertfall top notch, ikke heeelt samme som LSD, men veldig likt
Sist endret av roundpotato; 14. desember 2015 kl. 08:37.
Sitat av -mdmAzing- Vis innlegg
Til 420master; Hvordan opplevde du det negativt?
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke klart å finne ut av hva det egentlig var, men fikk et lite hjerteinfarkt eller noe, fikk ikke puste og hjertet stakk som bare det. Klarte ikke å dra luft inn på 3 innsug. Jeg har aldri hatt en lignende greie på rus i det hele tatt, så det skremte meg godt på tripp. Men ingen av de andre jeg tok det med merket noe sånt. Så vil ikke sitte her å si at det var 1P-LSD som var triggeren til det fordi det kan være såå mye annet, men som sagt aldri hatt en lignende opplevelse på noen andre stoffer og det var nok til å sette et lite støkk i meg.
AL-LAD sies å være rått, hva gjelder mange LSD-lignende stofer som LSZ og den klassiske analogen ALD-52, så har det vel mer akademisk interesse om de er annerledes en originalen.