Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1009
Hei alle!

Tenkte å gå til innkjøp av en trådløs "på farta" høytaller, til å bruke i sommeren.

Tenkte meg noe i prisklassen ca 1500-2000.

Legger med en liten liste over akutuelle modeller, noen som har noe kjennskap, anbefalinger av noen av disse, evt andre typer ?

Har sett litt på:

Audio Pro T3
Sony SRS X5
Sony SRS X33
JBL Charge 2
UE Boom
Denon Envaya

Audio Pro blir nok den minst praktiske med tanke på størrelse, men dog er lyden her ganske grei.

Lyd er vel i og for seg det viktigste, uten at det blir alt for stort

Håper dette var mulig å forstå noe av, takk for all hjelp
Jeg har Bose soundlink Mini. Syns den har ganske god lyd
JBL Pulse. Ikke akkurat en skikkelig råtass innen bass men den har en god, høy og klar lyd og fancy lys med forskjellige mønster og motiver, lyser bra og ser tøft ut på mørke sommerkvelder. Har en selv og er kjempefornøyd! Den ligger på ca 1500,- i pris
Trådstarter
2 0
Takk, da ble det enda mer å velge i :P
Spørs hva du skal bruke den til. Bose Soundlink mini vinner mange tester. God bass. Står at den skal vare i 7 timer, men min varer i ca 3,5 timer på fullt volum. Bruker min til beachvolley. Chille i parken eller inne trenger man ikke max volum. Da varer den nok 7 timer.

Mesteparten av bærbare høyttalere blir sammenlignet med Bose Soundlink Mini på youtube. https://www.youtube.com/watch?v=Nqj-Dnu_In8
Sist endret av Oddish; 27. juni 2015 kl. 16:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.