Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1614
Heisann alle freaks!

Tenkte å ta en tur til Ozora i år, men teamet som opprinnelig var splittet seg når bonden valgte å gå veien for å tjene mest penger.
Det har medført at flere band ikke skal til Ozora, og flere av de opprinnelige medarbeiderne er ikke på festivalen lengre.

Hvordan tror dere det går ut over festivalen? Har svært lyst å besøke den, men samtidig er jo Boom festivalen i Portugal den 28. Juli-04.aug. Er det noen som har meninger hvilken festival er den beste? Gjerne begrunn meningene dine!
Heisann!

Jeg og fem venner hadde originalt tenkt å ta turen til Ozora vi også, men har nå bestemt oss for å dra til Boom istedet.
Det gamle Ozora-crewet er faktisk med på planleggingen av årets Boom.
Vi kommer til å reise nedover med bil, og du er selvfølgelig velkommen til å slå opp camp sammen med oss.

Jeg tror ikke Ozora kommer til å bli dårlig i år, selvom det gamle crewet er byttet ut.
Men disse hendelsene, kombinert med at jeg ikke har vært på Boom før, kombinert med at festivalområdet til Boom ser enda mer innbydende ut enn Ozoras gjør at vi har valgt Boom.

Er det noen flere som har tenkt seg til Boom i sommer?
Er dette en tråd for generell diskusjon om festivaler i 2012 eller disse to spesifikt? Uansett er musikken på disse festivalene litt utenfor min komfortsone, men jeg var på en festival i Portugal i fjor og det frister til gjentagelse. Det jeg kan si er at det er veldig tørt i Portugal/Spania på denne tiden, så når tusenvis av folk tramper rundt et par dager i strekk blir luften full av sand/støv/dritt, det kan til tider være litt slitsomt. Min erfaring med festivaler er at det er folkene man drar med som betyr mest uansett
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg har vært på ozora 4 år på rad og føler at jeg må gi stedet en sjanse i år også. personlig liker jeg flere av actsa som kommer i år og har tro på en fin festival. håper flere fra freak kommer til ozora i år
Fingerleddsoperatør
Heffalompen's Avatar
Jeg var på Ozora i fjor, var fantastisk bra, men planleggingen var litt vel impulsiv fra min side, så jeg kom med en sekk på ryggen og en hengekøye. Ble ganske utrivelig når jeg våkna av pissregn og fortsatt var litt skev etter en candyflip. Vil gjerne på en tilsvarende festival i år, men kunne tenke meg å leie campingbil eller lignende denne gangen.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av harald25 Vis innlegg
Heisann!

Jeg og fem venner hadde originalt tenkt å ta turen til Ozora vi også, men har nå bestemt oss for å dra til Boom istedet.
Det gamle Ozora-crewet er faktisk med på planleggingen av årets Boom.
Vi kommer til å reise nedover med bil, og du er selvfølgelig velkommen til å slå opp camp sammen med oss.

Jeg tror ikke Ozora kommer til å bli dårlig i år, selvom det gamle crewet er byttet ut.
Men disse hendelsene, kombinert med at jeg ikke har vært på Boom før, kombinert med at festivalområdet til Boom ser enda mer innbydende ut enn Ozoras gjør at vi har valgt Boom.

Er det noen flere som har tenkt seg til Boom i sommer?
Vis hele sitatet...
Vi er 5 stk som skal nedover! Vi må prøve å hokke opp neddi dær å ta en fest. Var der i 2010 og kom over lite nordmenn, så hadde vært kult å møtt noen i år.

Har selv vurdert Ozora i flere år, men det ble boom i 2010 å går ikke glipp av et år til dær frivillig. Tenker å dra til Ozora neste år istede siden Boom bare er annethver år. Det ble Freedom festival i fjor som også var fett, men vart litt liten festival og et godt stykke fra Boom så det blir vel ikke prioritert flere ganger. Transylvania Calling vurderes også, noen som har vært der?

Til alle dere som vurderer Boom; Dra dit! det er en opplevelse som er absolutt verdt det.
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Jeg skal også på Boom! Hva med en Norges-camp der nede?
Jeg har selv ingen erfaring med festivaler eller camper av noe slag, noen som kan fortelle meg litt om hva slags saker og ting jeg burde ha med meg nedover?
Sist endret av GeirGeirGeir; 10. mai 2012 kl. 14:18.
Sitat av GeirGeirGeir Vis innlegg
Jeg skal også på Boom! Hva med en Norges-camp der nede?
Jeg har selv ingen erfaring med festivaler eller camper av noe slag, noen som kan fortelle meg litt om hva slags saker og ting jeg burde ha med meg nedover?
Vis hele sitatet...

Er lett med på en samlet camp. Har faktisk pratet med en av de jeg drar nedover om å lage en tråd hær får å prøve å samle en gjeng.

Det du bør tenke på er å ha et telt som ikke er for mørkt, det blir fort sykt varmt viss du er som meg og sover mye på dagtid. Du kan jo selvfølgelig sove ute også, men det er ganske kaldt om natten/morningen så for meg blir det telt Har du bare et mørkt telt kan du kjøpe deg et hvitt laken å dra over teltet, det gjorde jeg i 2010. funka ganske greit. Uansett så bør d første du merke deg når du kommer på omåredet er hvor sola står opp så du får satt opp telten under et tre så du får skygge på starten av dagen.
Ellers så kan det være smart å skaffe seg vanntanker/poser, jeg fikk kjøpt 5L på XXL til en hundrings ellerno. Slik at du har vann i campen til alle tider. Jeg kjøpe meg en Solcelle lader for ca 300 spenn på Clas Ohlson så jeg slapp å stå å lade tlf på ladestasjonen(funket utrolig bra). Lommelykt til å ha i teltet og en liten en som du kan ha med når du er ute om natten er også lurt, snubla over mye rart da jeg gikk rundt uten lommelykt en kveld

Anbefaler å ta med et ganske stort telt, jeg sover selv alene i et 4manns telt da sekken min tar sykt mye plass og jeg liker å ha litt plass rundt meg når jeg skal sove.
Sandaler er vel et must neddi dær, vanlige skoa mine blir alt for varme ihvertfall. Jeg ville ikke ha satset på å gå uten sko da det er torner, knust glass og scorpioner der.(Har bare hørt om at folk har blitt stukket av scorpion, men ikke sett noen. Og de er ikke giftig, det bare gjør sykt vondt, så det er ikke noe å beskymre seg over)
Du får kjøpt mye billig stasj på XXL, anbefaler egentlig å bare dra dit å gå litt rundt å se, eventuelt se litt på nett. Jeg kjøpe for eks en bærbar dusj som fikk plass i lomma, som bare var å henge opp i et tre for så å fylle med vann. sykt praktisk da det er ganske store kø til dusjene.
Det er vel det jeg har med som jeg kommer på i farta, utnom det helt vanlige da seffølgelig.

Det beste for deg er vel å tenke på hva du har behov for, mens du ser litt rundt på nett og i butikker over hva som finnes.

Forresten bare send pm med msn eller skype for mer kontakt framover, er ikke så ofte på freak så det blir som regel så jeg svarer tregt.
Ta dette i tråden jeg lagde a, har lyst å få sammla opp så mange freaks som mulig til Boom!

http://freak.no/forum/showthread.php?t=215845
Noen som skal paa SunSplash i Valencia?
Sitat av gulunderstrek Vis innlegg
Noen som skal paa SunSplash i Valencia?
Vis hele sitatet...
tenkte å kombinere det med electrobeach benidorm, carl cox kommer og billeter ligger på 18 euro nå!

http://www.electrobeachfestival.com/index.html
Noen som skal på Øya?
Sitat av kongs1 Vis innlegg
tenkte å kombinere det med electrobeach benidorm, carl cox kommer og billeter ligger på 18 euro nå!

http://www.electrobeachfestival.com/index.html
Vis hele sitatet...
Nice! Takk for tipset! Ganske sannsynlig at jeg kommer innom der ogsaa! Send meg en PM naar du vet om du skal dra saa kan vi kontakte hverandre =) Mulig vi blir en liten gjeng fra Couchsurfing som samles paa SunSplash.
Sitat av gulunderstrek Vis innlegg
Nice! Takk for tipset! Ganske sannsynlig at jeg kommer innom der ogsaa! Send meg en PM naar du vet om du skal dra saa kan vi kontakte hverandre =) Mulig vi blir en liten gjeng fra Couchsurfing som samles paa SunSplash.
Vis hele sitatet...
Høres bra ut! Har mange bekjentskap der nede og kjenner til området ganske bra, har bodd der i 6 år så kan gi dere en del gode tips
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg tar turen til Ozora i år også! Fantastisk festival i fjor, god stemning! Drar ned aleine, så er keen på å møte folk og slå av en prat!