Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1738
Jeg har rar lyd i spillet:
https://www.youtube.com/watch?v=hkerFhwf9D4
Mot slutten av opptaket hører man det virkelig godt (språket er russisk, men det er det samme på engelsk)

Noen som har peiling på hva det kan være? Alle andre spill/programmer gir rett lyd.
Sorry for off topic, men et spillet så fett som det ser ut til?

Høres ut som det er en bug. Type bug du må vente på patch for at det skal bedres.
meitemark's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Nå har jeg ikke kommet meg lenger enn det du ser i videoen, så jeg vet ikke.
Skjønner.

Skyter i blinde, men kan problemet være relatert til Dolby Atmos (spatial audio)? Prøvd og enable det?
meitemark's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Byttet lydkort, og det løste problemet. Byttet fra et Creative Soundblaster Live til et litt yngre Asus Xonar, og det fikset hele problemet.
Sitat av per-ulv Vis innlegg
Sorry for off topic, men et spillet så fett som det ser ut til?

Høres ut som det er en bug. Type bug du må vente på patch for at det skal bedres.
Vis hele sitatet...
Ekstremt skuffet over spillet. Mye bugs og alt føles som et ork uten å kunne forklare helt hvorfor det føles slikt. Ps4 kontrollene føles også klumsete og sliter også med framerate. Looting må være spot on I "fokus" for å kunne loote, og kan heller ikke bevege seg samtidig selv om det er instant.

Tripple-A spill i denne prisklassen må levere bedre enn det her. Likte de to forgjengerene bedre.
Sist endret av Source; 17. februar 2019 kl. 01:29.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av meitemark Vis innlegg
Byttet lydkort, og det løste problemet. Byttet fra et Creative Soundblaster Live til et litt yngre Asus Xonar, og det fikset hele problemet.
Vis hele sitatet...
Bra at du forklarer hvordan du løste problemet, og hva problemet var!. Fryktelig irriterende å google et problem og så finner du noen med det eksakte problemet, men å fortelle hvordan dem fikset det, det gidder dem ikke.
Sist endret av Quakecry; 17. februar 2019 kl. 02:09.
meitemark's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Bra at du forklarer hvordan du løste problemet, og hva problemet var!
Vis hele sitatet...
Største problemet var å finne et passende avbrekk i spillet for å kunne lagre, avslutte og poste løsningen. men svar må postes.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av meitemark Vis innlegg
Største problemet var å finne et passende avbrekk i spillet for å kunne lagre, avslutte og poste løsningen. men svar må postes.
Vis hele sitatet...
Nice! Likte 2033 og Last Light veldig godt. Håper jeg blir å like dette også. Er vell litt annerledes gameplay messig, men liker settingen spillet er i. Hva synes du om det så langt? (du er vell egentlig ferdig med det nå? )
Sist endret av Quakecry; 18. februar 2019 kl. 06:16.
meitemark's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Hva synes du om det så langt? (du er vell egentlig ferdig med det nå? )
Vis hele sitatet...
Å nei, langt fra ferdig. Knappast begynt. Det er en lineær fortelling, der man er hovedpersonen i en "historie/film" men i tillegg er det forholdsvis fri utforskning mulig, så dette kan komme til å ta tid. Om man vil gjøre det ferdig fort er det sikkert mulig, men jeg liker utforskning, så det kan ta noooe ekstra tid.

Det jeg har sett så langt liker jeg, om enn man får noen "sidequest" her og der og jeg har enda ikke funnet ut hvordan jeg velger de over mainquest på kartet.