Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1007
Hei.

Har en roota HTC One og har TeamWin installert. Skulle idag gjøre en factory reset og alt fungerte. Men når jeg skulle starte om telefonen etterhvert havna jeg inn i den TeamWin menyen og klarte selvfølgelig å slette backupen jeg hadde av selve telefonen (altså stock datafiler etc). Nå kommer jeg ikke inn på telefonen engang, kommer bare til skjermen hvor det står HTC i grønne bokstaver og hvit bakgrunn. Når jeg går inn i TeamWin menyen via volum ned + power, og skal restarte igjen står det bare "No OS installed".

Er det nå umulig å få brukt telefonen igjen?
Hadde lignende problem med med Samsung S3, søk på "how to unroot/unbrick HTC One" og se hva du finner.


I mitt tilfelle lastet jeg ned hele Android på datamaskinen og deretter la det innpå mobilen gjennom Odin programmet.
Sitat av Vontalo Vis innlegg
Hadde lignende problem med med Samsung S3, søk på "how to unroot/unbrick HTC One" og se hva du finner.


I mitt tilfelle lastet jeg ned hele Android på datamaskinen og deretter la det innpå mobilen gjennom Odin programmet.
Vis hele sitatet...
Takk! Skal sjekke det ut!
Når det står "No os is installed" så betyr det mest sansynlig at /system partisjonen har blitt formatert, det enkleste er å laste ned en .zip fil med feks Cyangemod 11 og gapps filer (google now, play store, etc) så vil mobilen virke igjen. Eller du kan innstallere det orginale programvaret via datamaskinen. Bare søk å "htc one stock firmware" og sjekk at det er riktig fil du har før du "flasher" det til mobilen din.
Sist endret av Sandybridge; 7. april 2014 kl. 22:49.
Sitat av SanderB Vis innlegg
Når det står "No os is installed" så betyr det mest sansynlig at /system partisjonen har blitt formatert, det enkleste er å laste ned en .zip fil med feks Cyangemod 11 og gapps filer (google now, play store, etc) så vil mobilen virke igjen. Eller du kan innstallere det orginale programvaret via datamaskinen. Bare søk å "htc one stock firmware" og sjekk at det er riktig fil du har før du "flasher" det til mobilen din.
Vis hele sitatet...
Kan bli litt vanskelig iogmed at ingenting skjer når jeg kobler telefonen til pcen.