Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1099
Hei, jeg er 16 år gammel og jeg fiksa no cola igår til meg selv. Fiksa cirka en ener og snorta nesten alt sammen innen 5-6timer. Starta klokken 01 og tok siste linje klokken 06. Etter det var det umulig å sove og jeg begynte og stresse som faen. Helt fra klokken 08 til 12:30 prøvde jeg å sove for å fjerne den skitne rusen. Fikk sove i 5 minutter ca klokka 10. Da våkna jeg og jeg trodde fr jeg skulle dø. Jeg følte meg jvla rar og jeg tror jeg hallusinerte litt. Det var nesten ikke mulig å bevege på seg og jeg fikk så vidt puste. Jeg løp ned trappa for å få frisk luft ute, men det hjalp ikke. Jeg klarte så vidt å åpne døra. Jeg gikk opp igjen til huset og drakk jævla masse vann. Det hjalp no helt jævelig faktisk. Jeg trodde jeg skulle dø. Hjertet mitt dunka grovt og jeg svetta som faen. Er dette på grunn av jeg tok cirka 1g? Også lurer jeg på fordi dette skjedde igår og jeg har enda ikke sovet. Tror dere jeg får noe søvn i natt om jeg tar meg en jay?
Beklager dette men seriøst 16 år og allerede på cola. Hva faen er det du tenker med?
Høres ut som speed.
Spis mat uansett om du ikke føler for det, røyk litt bønne og drikk melk. Så går det over til slutt
Sitat av HallaKompis Vis innlegg
Høres ut som speed.
Spis mat uansett om du ikke føler for det, røyk litt bønne og drikk melk. Så går det over til slutt
Vis hele sitatet...
Ja bruk fler stoffer jævlig godt tips *sarkasme*
Sitat av Fiskesaus Vis innlegg
Ja bruk fler stoffer jævlig godt tips *sarkasme*
Vis hele sitatet...
Hasj er jo beroligende og det kan jo hjelpe om gutten er stressa? Skjønner ikke helt problemet:p
Sitat av sjokotroll Vis innlegg
Hasj er jo beroligende og det kan jo hjelpe om gutten er stressa? Skjønner ikke helt problemet
Vis hele sitatet...
Hasj er ikke nødvendigvis bare avslappende, det kan gi angst og tankekjør. Der beste er ingen rus. Tipse en 16 åring til å fikse problemene med fler rusmidler syns jeg ikke er bra.
Anonym bruker
"Vant Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du tok for mye men effekten du nevner skjer uansett om du tar lite også, søvnløshet osv.
Å ta en jay kan gjøre deg mer fucked up og dårlig. For å få sovehjelp på coke er quetiapine eller benzo best men det aller beste er selvsagt å holde seg unna kokain. Det ødelegger jævlig mye i hjernen og om et år har du det mer shit enn du noen gang har hatt det om du fortsetter å ta coke med jevne mellomrom
hva faen forventer du egentlig skal skje når du snorter 1g med noe på 5 timer?? uansett om det er cola eller speed?
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av sjokotroll Vis innlegg
Hasj er jo beroligende og det kan jo hjelpe om gutten er stressa? Skjønner ikke helt problemet
Vis hele sitatet...
Hasj kan også gi deg psykose.

Utifra beskrivelsene så var han jo allerede i en psykisk ustabil sinnstilstand med hallusinasjoner.

Da kan hasj sende deg rett over i ett helvete, ikke en god ide. Har sett dette skje med flere personer igjennom min tid.
Jeg anbefaler faktisk å droppe hasjen hvis man har vært våken over 1 døgn. Man havner nødvendigvis ikke i psykose, men man kan få utrolig rare tanker som ikke slipper. Husker jeg tok et pipetrekk etter 1 døgn våken på Amf og ordet «trollvorter trollvorter trollvorter» gikk faen meg ikke vekk ass.
Slutta jo etter 15 min eller noe, men utrolig plagsomt. Den strikken burde man ikke tøye for mye men kan også gå fint lizm.
Kvetiapin tar knekken på så si alt av rusmidler med stimulerende effekt, faen meg magiske piller dette. Tviler på at du har det liggende i nødstilfeller, tviler egentlig på at du vett hva det er i det hele tatt.

Det er bra såfall, du bør ikke vite noe særlig om diverse typer piller og rusmiddler på den alderen, husk at hjernen til gutter utvikler seg frem til de er 25 år gammle.

Gjerne mye moralpreik i denne tråden men ikke ta dt til deg på den måten, de fleste i denne tråden har rett - du bør la være å ruse deg i det hele tatt når man er såpass ung, du har jo hele livet foran deg.

På den andre siden så har du sikkert prøvd det verste rusmiddelet som er fullt lovlig og lett tilgjengelig, nemlig alkohol. Bare for at det er sosialt akseptert betyr ikke ta det ikke er farlig, tvert imot.

Du må opp i rimelig høy dose kokain (ut ifra reinhet som er i landet) for å nærme deg overdose, nesen kommer til å bli pottetett før det skjer/den slutter å absorbere på lik linje.

Alkohol derimot er en anna sak, er nok folk som drukner i sitt eget spy, eller i en elv. Skulle vært ulovlig spør du meg om man skal kjøre "krigen mot narkotika". Dessverre blir det bare promotert i media og på tv, fucka verden vi lever i.

Ta vare på deg gutt.
Sist endret av Trooploop; 4. oktober 2023 kl. 22:59.
legg hode på puta og du er vekke om ett par min, drit i jayen.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
sikker på d var cola? pleier å få samme effekten om det er speed, eller cola blanda med speed. burde skaffe deg quetapin 100mg om du skal holde på med å ta så mye selv.
Jeg syns det er deilig å drikke seg full på coke, hater cola rusen edru. Blir stressa får hjertebank osv alkohol jevner ut rusen og den blir behagelig i stedet��
Stay in school !Hjelp mora di med husarbeid også.