Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1748
Anonym bruker
"Fortrolig Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, kom over et par slike i byen for hvertfall et år ca nå.
Noen som vet hva se inneholder, jeg har selv tatt den ut av blister men husker bare ikke hva det var for noe..kanskje noen her vet..?
Anonym bruker
"Fortrolig Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Null skrift samt mørkegrønn og rosa farge på kapselen gjør at det lukter hjemmesnekra greier som kan inneholde hva som helst. Testkits er fint, labtest er best. Er nok ingen her som kan si noe sikkert utover dette.
Anonym bruker
"Fortrolig Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker for tiden du tok deg å svare.. var noe sjelden vet jeg. Men mener å hørt det er en sterk tablett men irriterer meg sykt for at jeg kastet vekk blisteret,fordi det "var legit" innpakning og virkestoff som ligger innenfor benzoklassen.. trur jeg. Kan godt være fake men i den grad at den er forfalsket og dekt til med en annen type reasearch-benzo som har lignende virkninger.
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Null skrift samt mørkegrønn og rosa farge på kapselen gjør at det lukter hjemmesnekra greier som kan inneholde hva som helst. Testkits er fint, labtest er best. Er nok ingen her som kan si noe sikkert utover dette.
Vis hele sitatet...
Mørkegrønn og rosa? Er det du eller jeg som er fargeblind?
Sitat av StoreBu Vis innlegg
Mørkegrønn og rosa? Er det du eller jeg som er fargeblind?
Vis hele sitatet...
Det er ikke deg
Kommer legit benzo noen gang i kapsler? Jeg ville heller gjetta på at det var no ADHD medisin hvis den ikke er hjemmelaget. Hvordan ser innholdet ut?

Kan muligens ligne på noe branded not for human consumption research chemicals piller de solgte for lenge siden i flashy innpakninger. Husker ikke hva de het, ofte no cheesy som Green Devils eller no sånt med forskjellige ingredienser etterhvert som ting ble ulovlig. Aka gas station pills og bath salt osv
Sist endret av Bothrops; 5. august 2023 kl. 18:19.
Anonym bruker
"Redd Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Kommer legit benzo noen gang i kapsler? Jeg ville heller gjetta på at det var no ADHD medisin hvis den ikke er hjemmelaget. Hvordan ser innholdet ut?

Kan muligens ligne på noe branded not for human consumption research chemicals piller de solgte for lenge siden i flashy innpakninger. Husker ikke hva de het, ofte no cheesy som Green Devils eller no sånt med forskjellige ingredienser etterhvert som ting ble ulovlig. Aka gas station pills og bath salt osv
Vis hele sitatet...
Sjeldent benzo kommer i kapsler. Det var noe mer vanlig før 2014(?). Vi handlet alprazolam og etizolam(ikke benzo, men thienodiazepin) store mengder, veide opp og puttet i kapsler.
Noen på 2mg, andre på 10mg
Jævlig mange mistet lappen på den tiden
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sjeldent benzo kommer i kapsler. Det var noe mer vanlig før 2014(?). Vi handlet alprazolam og etizolam(ikke benzo, men thienodiazepin) store mengder, veide opp og puttet i kapsler.
Noen på 2mg, andre på 10mg
Jævlig mange mistet lappen på den tiden
Vis hele sitatet...
Ja det er kult.
Anonym bruker
"Redd Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja det er kult.
Vis hele sitatet...
Nei, det var et kaos uten like.
Folk våknet plutselig opp på ukjent sted, med masse tjuvegods.
Virket som halve byen var på trynet. Okei, det var faktisk litt kult.

Moralen i historien er vel; ikke svelg unna kapsler du ikke aner hva er.
Er det noe trykk på den?


https://www.drugs.com/imprints/r-2780-r-2780-13269.html

Hadde ikke tatt sjansen på å svelge noe jeg ikke hadde noe aning om hva inneholdt. Man får kjøpt de samme kapslene (tomme) fra Kina og folk kan putte RC og alt mulig dritt i dem som kan gjøre skade på hjernen din.
Sist endret av celtseus; 5. august 2023 kl. 20:18.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei, det var et kaos uten like.
Folk våknet plutselig opp på ukjent sted, med masse tjuvegods.
Virket som halve byen var på trynet. Okei, det var faktisk litt kult.

Moralen i historien er vel; ikke svelg unna kapsler du ikke aner hva er.
Vis hele sitatet...
Ofte kunne man våkne hjemme med stua og gangen full av sykler, cans og veiskilt også! Glattcella! Endte opp i masse shady situasjoner… noen twitter oppdateringer fra diverse politidistrikter og lokalavisa. Glad den tia er over men var ganske morro til tider!
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Får alltid diazepam i kapsler i Tyrkia, kan ligne på 5mg valium, men ikke si 100%