Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2649
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har fått noe som skal være morfin, det er en liten hvit tablett den er helt hvit på ene siden og på andre siden er den merket med H. Noen som vet hva det er?
Tenkte egentlig legge ut bilde av den men får det ikke til..
Virker som akkurat dette spørsmålet er stilt før med hell.
https://freak.no/forum/showthread.php?t=79533
kan det være temgesic 0,4 her!
Sitat av Juno Vis innlegg
Pilla du fant er Temgesic 0,4 mg--Opiat og ikke benzo som Sobril.
Vis hele sitatet...
Står det også i linken jeg delte, så det er vel ikke noe poeng å gjenta det

Greit nok at folk ikke søker opp ting, men lese bør vel de fleste her inne greie?
Hvis den er merket med H som OJ sier, hvordan kan det være Temgesic som er merket med L?
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av StianNorway Vis innlegg
Hvis den er merket med H som OJ sier, hvordan kan det være Temgesic som er merket med L?
Vis hele sitatet...
Tok du virkelig det navnet der..
Sitat av StianNorway Vis innlegg
Hvis den er merket med H som OJ sier, hvordan kan det være Temgesic som er merket med L?
Vis hele sitatet...
Fordi Temgesic 0,4mg er stemplet med en H, 0,2mg er stemplet L
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Send de til meg. Skal teste for deg.

Knitrer det i hele kroppen å hjernen når du smeller de er det morfin. Det er digg. Er det Temgesic er de gøy viss du har Veldig lav opiate toleranse.
Sist endret av PapaMarathon; 19. mars 2018 kl. 22:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av iamaddict Vis innlegg
Send de til meg. Skal teste for deg.

Knitrer det i hele kroppen å hjernen når du smeller de er det morfin. Det er digg. Er det Temgesic er de gøy viss du har Veldig lav opiate toleranse.
Vis hele sitatet...
Synes personlig du burde roe ned litt på det du ikke har peiling på, synes du virker litt mistenkelig når du skriver ''send de til meg, tester dem for deg'' etter alle dine rare innspill.
Alt tyder på Temgesic: https://www.felleskatalogen.no/medis...ndivior-564488

Visst jeg ikke tar helt feil her så er dette mye sterkere enn morfin. Så vil fraråde deg å ta denne visst du ikke har en viss opiat toleranse.
Tar jeg ikke helt feil så tilsvarer denne tabletten 30 mg med vanlig morfin (ikke ta mitt ord for det).
Sist endret av Who?; 21. mars 2018 kl. 07:20.