Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 4390
Helt siden jeg begynte å bruke HBO, har det enda ikke vært én eneste episode som har vært lagg-fri og i full HD. Selv med siste oppdatering av OS, Flash Player, kraftig maskin samt raskt internett. Likevel mistenker jeg Flash Player som syndebukken. Noen som har litt mer peiling en meg på dette? Kanskje noen med samme/lignende problemer?
Jeg har ikke det problwmet overhodet så ta dette som en bekrefting på at det ef din software. Prøv å stream via tlf eller lignende å se om det vedvarer.
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Jeg har ikke det problwmet overhodet så ta dette som en bekrefting på at det ef din software. Prøv å stream via tlf eller lignende å se om det vedvarer.
Vis hele sitatet...
Funker kjempefint på nettbrett og iPhone via streaming. Det er det som virkelig irriterer meg. Må være noe i nettleseren som "trigger" problemet.
Har hatt problemer med HBO sin avspiller selv. Både på kraftig rigg og Macbook. Måtte lide meg gjennom flere sesonger av GoT hvor lyden forsvant og bildet hakket. Endte faktisk opp med å laste ned torrents istedenfor! Funker fint nå da, uten at jeg har gjort noe annerledes.
Sitat av Quasar Vis innlegg
Har hatt problemer med HBO sin avspiller selv. Både på kraftig rigg og Macbook. Måtte lide meg gjennom flere sesonger av GoT hvor lyden forsvant og bildet hakket. Endte faktisk opp med å laste ned torrents istedenfor! Funker fint nå da, uten at jeg har gjort noe annerledes.
Vis hele sitatet...
Ja vurderer dette selv. Har snakket med kundeservice. Grusomt. Nesten som å snakke til en data.

- "Har du sjekket internettilgangen."
- "Ja, det sa jeg for to meldinger siden."
Har samme problem med HBO når jeg streamer på PC. Det er rett og slett ikke mulig. Nå er det mulig pc'en min er problemet. Men når jeg streamer via telefon eller ipad så fungerer det smertefritt.
Pussige greier.
Sitat av sh9 Vis innlegg
Har samme problem med HBO når jeg streamer på PC. Det er rett og slett ikke mulig. Nå er det mulig pc'en min er problemet. Men når jeg streamer via telefon eller ipad så fungerer det smertefritt.
Pussige greier.
Vis hele sitatet...
Som sagt. Flash Player er hvor problemet ligger spør du meg. HTML5 er tingen.