Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 4463
Har nettop kjøpt meg lord titell. Er det noen som vet om man kan få det på bankort/pass?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Gratulerer, du har kjøpt et verdilaust stykke papir! Alt du kan gjere med det er å sjå på det; det har ingen funksjon.
https://freak.no/forum/showthread.php?t=286562
https://freak.no/forum/showthread.php?t=170455
https://freak.no/forum/showthread.ph...=tittel+navnet
Hvor mye ga du?

...men for å svare på spørsmålet ditt, så virker det som om fremgangsmåten for å få Lord på bankkortet er at du må søke om å bytte navn i folkeregisteret til Lord Navneditt
Sist endret av Antimatter08; 21. januar 2018 kl. 00:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvor fikk du tittelen din fra? Jeg er Lord av Sealand, fikk tittelen for noen år siden av en kompis som i samme slengen kjøpte til seg og en felles venninne sånn at vi kunne være adelsklubben. Anbefaler forresten å i fremtiden si at du mottok tittelen som takk for ditt bidrag til rikets/fyrstedømmets velferd, istedenfor å si at du har kjøpt tittelen, eller noe i den duren sånn at vi ikke virker like usle.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Bubongo Vis innlegg
sånn at vi ikke virker like usle.
Vis hele sitatet...

Det toget har nok gått for lenge siden.
Hva er hensikten med en Lord tittel? blir en ett bedre menneske eller hva er det?
Sitat av robhol Vis innlegg
Det toget har nok gått for lenge siden.
Vis hele sitatet...
Høres ut som om du bare er misunnelig.
Sitat av Bubongo Vis innlegg
Hvor fikk du tittelen din fra? Jeg er Lord av Sealand, fikk tittelen for noen år siden av en kompis som i samme slengen kjøpte til seg og en felles venninne sånn at vi kunne være adelsklubben. Anbefaler forresten å i fremtiden si at du mottok tittelen som takk for ditt bidrag til rikets/fyrstedømmets velferd, istedenfor å si at du har kjøpt tittelen, eller noe i den duren sånn at vi ikke virker like usle.
Vis hele sitatet...
Hva svarer du når folk spør hva ditt bidrag var? Å forsvare en lord tittel du har betalt for med løgner er vel ikke så veldig lord-aktig?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Bubongo Vis innlegg
Høres ut som om du bare er misunnelig.
Vis hele sitatet...
Der ble jeg tatt på kornet. Men kan jeg egentlig klandres? Det er tross alt ikke oss alle forunt å inneha den svimlende summen 300kr, eller muligheten til å bruke dem i denne eksklusive nettbutikken, som slett ikke lar seg finne på google på fem sekunder, men er strengt forbeholdt de tilhørende de aller høyeste sosiale strata av vårt samfunn.

Dette er selvfølgelig ikke for å insinuere at De ikke er spesiell, Lord. Det er bare at jeg tror papirarbeidet som tilsier det er av en litt annen karakter.
Fikk selv servert en Lord tittel etter jeg kom hjem fra en lang dag på jobb. Svett og jævlig traska jeg meg hjemover i solsteken, og frøkna smilte pent når jeg åpnet døren og stod med "Lord-tittelen og alt som kom med av sertifikater osv.

Det har vært gøy blant nære og kjære, men at noen tar denne tittelen så alvorlig fordi de har et skjøte på 5sqm(som forsåvidt er fredet så det er kun for synets skyld) i en eller annen nasjonalpark til 30euro.. Det trodde jeg ikke :')
Sitat av Tyrkisk Salt Vis innlegg
Har nettop kjøpt meg lord titell. Er det noen som vet om man kan få det på bankort/pass?
Vis hele sitatet...
Hva er du lord av? Det er vel helst en engelsk adelstittel?

Forøvrig hjelper det lite å kalle seg lord dersom du ikke kler
og ter deg som en. Du må ut på shopping, og du trenger
både fjong hatt, stokk og monokkel.
Sitat av Gelémannen Vis innlegg
Hva svarer du når folk spør hva ditt bidrag var? Å forsvare en lord tittel du har betalt for med løgner er vel ikke så veldig lord-aktig?
Vis hele sitatet...
Det er da langt ifra en løgn at fyrstedømmets velferd er avhengig av gaver av en monetær karakter.

Sitat av robhol Vis innlegg
Der ble jeg tatt på kornet. Men kan jeg egentlig klandres? Det er tross alt ikke oss alle forunt å inneha den svimlende summen 300kr, eller muligheten til å bruke dem i denne eksklusive nettbutikken, som slett ikke lar seg finne på google på fem sekunder, men er strengt forbeholdt de tilhørende de aller høyeste sosiale strata av vårt samfunn.

Dette er selvfølgelig ikke for å insinuere at De ikke er spesiell, Lord. Det er bare at jeg tror papirarbeidet som tilsier det er av en litt annen karakter.
Vis hele sitatet...
Så fint at du tør å innrømme det.
Skulle bare si at man ikke trenger flosshatt når man er Lord; det holder lenge med en fedora. Det finnes ingen kvinner (eller menn) i verden som ikke blir klam i undiken av en fedorakledd guttepjokk som insisterer på at han er Lord.