Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3299
Hei!

Skal hjelpe til med en nettside for barneklær, noe leker og lignende.
Hun skal bruke Digitroll, og dem liket til en del design/temaer som hun kunne bruke. Det hun er ute etter er en side som er koselig for barn, med farger som hvit, rosa, beige og brå som alternativer.

Den hun liker best er denne, som forsåvidt ser greit ut i mine øyne, men nå er ikke jeg noe designer så derfor spørr jeg etter litt tips og hjelp her.

Her er listen over andre design, hvilken ville du valgt og hvorfor?
Har hun du skal hjelpe vurdert å bruke andre tjenester enn nopcommerce?

Synes utvalget var lite og overpriset sammenlignet med andre løsninger med samme funksjonalitet. Eksempel WooCommerce + themes. En rask googling på WooCommerce themes lister opp en rekke.

Om hun er bestemt på å bruke nopcommerce så vil jeg anbefale ... uhm, slet med å finne noen jeg likte. Om jeg måtte velge en ville det blitt denne.
Ja, det var noe med at den nettbutikkleverandøren her passer inn i kassasystemet dem bruker i den fysiske butikken, så varer blir automatisk synkronisert når noe blir solgt i butikken f.eks. Dem setter også opp alt som trengs når det kommer til betalings løsninger. Finnes vel andre tjenester som gjør dette også, men hun virker rimelig bestemt på å bruke den her.