Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1408 649516
Hvis du allerede har fått i deg MDMA fra før, og er litt på tur. Da kan du slikke rene krystaller rett fra posen/hånda eller hva det skal være. Uten å tenke på at det smaker forferdelig. Sånn er det for meg, i alle fall.
Det der gjelder iallefall ikke meg.
Jeg kan være hur tura som helst, men den smaken er like forbanna jævlig hver gang. Hindrer meg ikke fra å dyppe fingern dog..
Enig med Lucy om at det smaker bedre når du allerede er tura, men jeg har blitt så vandt med smaken at det går fint nykter også. Om du legger på tunga og drikker vann med en gang etterpå rekker du ikke smake så mye. Det løser seg veldig for opp i vannet.
Jeg pleier å slikke det opp av hånden og skylde ned med brus helst. Blir ikke verre enn en kork om du er litt rask.

Tenker over det etter 20min selv
Jeg satt med en relativt stor krystall i hånda inne på tbanen da det kommer på en hel bunch med kids. Dette fører til at jeg får litt noian, og dropper hele krystallen. Da oppstår et problem; jeg har ikke drikke til å føre det ned med. Verste smaken ever. Smaken kom tilbake flere uker senere ved hosting. Nasty Emma.
noen som har vært borti hvite løver i det siste?? Er en løve på den ene siden og delestrek og tallene 133 på andre siden. Har lest noen gamle tråder fra 2006, kan det være samme pille, eller er det ny batch? noen som har testa dem og er dem safe?
Jeg er ikke noe fan av å ta MDMA rett i munnen. Det føles ut som jeg har etset bort et lag av tunga mange dager etterpå. Foretrekker å droppe det med litt papir.
Sitat av spaghetti Vis innlegg
Jeg satt med en relativt stor krystall i hånda inne på tbanen da det kommer på en hel bunch med kids. Dette fører til at jeg får litt noian, og dropper hele krystallen. Da oppstår et problem; jeg har ikke drikke til å føre det ned med. Verste smaken ever. Smaken kom tilbake flere uker senere ved hosting. Nasty Emma.
Vis hele sitatet...
Lite relevant, men hvorfor i all verden kasta du det i deg bare fordi det kom på noen kids? Skjønte at du fikk noia som du skreiv, men hørtes ikke så skummelt ut.
Sitat av spaghetti Vis innlegg
Jeg satt med en relativt stor krystall i hånda inne på tbanen da det kommer på en hel bunch med kids. Dette fører til at jeg får litt noian, og dropper hele krystallen. Da oppstår et problem; jeg har ikke drikke til å føre det ned med. Verste smaken ever. Smaken kom tilbake flere uker senere ved hosting. Nasty Emma.
Vis hele sitatet...
Hehe, pluss har du en liten triprapport, hva skjedde videre osv, hvor mye tok du tror du 400 mg eller mindre?
spaghetti: Du trenger ikke være redd for noen unger, vel? Vi har da vært i verre situasjoner. Vanskeligere å komme seg unna lukten av 30g stinkende skunk på t-banen. Eller å bli tatt på fersken med spliffen klar. Men det var sikkert ikke så ille med litt niste, uansett, da.
Sist endret av Lucy In The Sky; 31. oktober 2012 kl. 14:42.
Hei! Kjapt spørsmål til dere litt mer erfarne;
Er det mulig å få effekt av 1/4 av en tablett med Xtc?

Har aldri prøvd stoffet før, har planer om å feste med X i morgen. Tenkte å ta 1/4 kvelden før (i kveld) for å vite hvor mye jeg tåler.


Seriøse svar takk, jeg prøver å behandle rusmidler med respekt

PS: Jeg vet det kommer an på innholdet, kroppen min osv. osv... Veldig takknemlig om noen kan gi meg svar
Sitat av Hygge Vis innlegg
Hei! Kjapt spørsmål til dere litt mer erfarne;
Er det mulig å få effekt av 1/4 av en tablett med Xtc?

Har aldri prøvd stoffet før, har planer om å feste med X i morgen. Tenkte å ta 1/4 kvelden før (i kveld) for å vite hvor mye jeg tåler.


Seriøse svar takk, jeg prøver å behandle rusmidler med respekt

PS: Jeg vet det kommer an på innholdet, kroppen min osv. osv... Veldig takknemlig om noen kan gi meg svar
Vis hele sitatet...
Ta en halv en først, vent 45-50 minutter å kjenn på formen før du tar den andre halvdelen

Jeg deler alltid nye knipps i to ved første test .

Tror ikke du vil få noe særlig ut av 1/4 nok til og finne ut av formen, hverken opp eller ned

Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Ta en halv en først, vent 45-50 minutter å kjenn på formen før du tar den andre halvdelen

Jeg deler alltid nye knipps i to ved første test .

Tror ikke du vil få noe særlig ut av 1/4 nok til og finne ut av formen, hverken opp eller ned
Vis hele sitatet...
Vet du om knippsen din inneholder MDMA?
Sist endret av Eyeamare; 2. november 2012 kl. 21:32.
Sitat av Eyeamare Vis innlegg

Vet du om knippsen din inneholder MDMA?
Vis hele sitatet...
Ja den gjør visst det Hvordan det?
Da kjører du en halv og så en halv til når du føler deg komfortabel på peak etter den første
Enjoy!
Så jeg fikk litt mdma av en kompis her for noen måneder siden, jeg har aldri prøvd mdma, men har fått litt lysten i det siste.. Jeg fant fram klumpen min og sammenlignet den med bilder på Erowid, jeg syns min klump ser litt snål ut, så jeg lurte på om noen av dere freaks kunne fortelle meg om den ser grei ut?


http://i214.photobucket.com/albums/cc312/LoveToGrow/S1340001.jpg
å herre, nå er det mange mnd sia jeg har droppa. bra det er helg snart! takk for at du piffet opp lysten til det helt ekstreme den ligner bra på de jeg kjøper, og de funker knall
Sitat av empzzz Vis innlegg
å herre, nå er det mange mnd sia jeg har droppa. bra det er helg snart! takk for at du piffet opp lysten til det helt ekstreme den ligner bra på de jeg kjøper, og de funker knall
Vis hele sitatet...
Takk for svar, da vet jeg hvertfall det
Ser helt normal ut. Lukter den salmiakk/lakris-aktig er det garantert MDMA.
Helt rene krystaller lukter ingen ting though.
Riktig, men nå er det ganske tydelig at den krystallen inneholder relativt mye urenheter.
Noen som har prøvd de grå/brune trekantene med X på (pillen), og vet om det er mye MDMA i de? Funker de fett?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg har prøvd MDMA to ganger nå, og begge gangene har jeg kastet opp. Men føler meg ikke kvalm eller noenting, det bare kommer uten forvarsel.. Føler meg like fin etterpå også.. Whyyy ? : p
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
schous: Bluelight sin FAQ på MDMA: http://wiki.bluelight.ru/index.php/M...us_or_vomit.3F

I korte trekk: Øyebevegelsene som oppstår på MDMA kan føre til reisesyke, mengden blod som føres til muskler o.l. i stedet for fordøyelsessystemet, mengden serotonin, kroppens egne forsvarsystemer.
Sitat av schous Vis innlegg
Jeg har prøvd MDMA to ganger nå, og begge gangene har jeg kastet opp. Men føler meg ikke kvalm eller noenting, det bare kommer uten forvarsel.. Føler meg like fin etterpå også.. Whyyy ? : p
Vis hele sitatet...
Prøvde å legge inn et svar på tråden din, men vet ikke om du så det. Dette kan skyldes av av magen din reagerer negativt på MDMA, med andre ord den blir irritert, men husk at det er ikke alle som reagerer likt!
Ahaaa Takkitakk!

Den får bare bli så irritert den vil xD
Ta vare på kroppen din. Du har bare en, og hvis ikke du er snill med den, så kan det godt hende den ikke er så snill tilbake.
Bare en heads-up.
Ja, jeg vet. Men når jeg ikke blir kvalm eller noenting er det vel ikke farlig ?
schous, hvor mye tok du? Når man kaster opp skyldes det gjerne at man har tatt litt mer enn det kroppen egentlig har godt av. Selv om det kan ha andre årsaker også. Vet om samtlige som samtlige som har kastet opp av MDMA uten at de har følt seg noe ille av den grunn. Og det tror jeg går mye ut på euforien og velbehaget man får av substansen. Fysiske symptomer bør man være litt obs på, med andre ord. Jeg har selv overdosert mange ganger uten å helt forstå det selv.
Tok 0,2 første gangen, og tok litt mer etterhvert.. Men kasta ikke opp når jeg tok det andre gangen samme kvelden. Sist gang tok jeg 0,3. Men syns det er så merkelig at jeg ikke blir kvalm verken før eller etter jeg kaster opp
Sist endret av schous; 21. november 2012 kl. 22:00.
0,2 som start-dose, selv for meg som har spist med jevne mellomrom i 6-7 år, er altfor mye.
Hvor mye tar du da ?
Et sted mellom 75mg til 150mg er vanlig.
Ville startet med 120 :-)
Da får jeg prøve det nesten gang, og håpe på det beste : D
hmm...jeg har "brukt" det i ca ett år nå, og starter som regel med 0.2 :O bare fordi da kommer jeg så jævlig høyt og når jeg evt. legger til 0.1 hver/annahver time, så bare svever jeg der oppe. deler alltid opp i 0.1 i rizzla før kvelden starter. hva med å ta 0.15 først, så 0.15 anna hver time? blir det litt overkill igjen? ;o

lenge sia jeg har prøvd 0.1, men bare havna på gjerdet en gang, satt og klarte ikke fungere i det hele tatt. redd for å ikke nå høyt nok :P

den følelsen av å ikke komme høyt nok, bare tok lang løpefart og kvælte meg innvendig :P
Sist endret av empzzz; 22. november 2012 kl. 19:24.
Får vel prøve med litt mindre, og se hvordan det går Uansett om jeg kaster opp, så har jeg det hvertfall helt perfekt uansett ! : p
Sitat av empzzz Vis innlegg
hmm...jeg har "brukt" det i ca ett år nå, og starter som regel med 0.2 :O bare fordi da kommer jeg så jævlig høyt og når jeg evt. legger til 0.1 hver/annahver time, så bare svever jeg der oppe. deler alltid opp i 0.1 i rizzla før kvelden starter. hva med å ta 0.15 først, så 0.15 anna hver time? blir det litt overkill igjen? ;o

lenge sia jeg har prøvd 0.1, men bare havna på gjerdet en gang, satt og klarte ikke fungere i det hele tatt. redd for å ikke nå høyt nok :P

den følelsen av å ikke komme høyt nok, bare tok lang løpefart og kvælte meg innvendig :P
Vis hele sitatet...

Ikke sunt med påfyll. 0.15 annen hver time er jo ikke veldig smart.. Hvorfor utsette hjernen for den slags? Påfyll vil jo bare gjøre at "trippen" varer en times tid lenger, du vil jo på et punkt ha tømt serotonin-lagrene helt.
Jeg ender oftest opp med å få litt mye av de krystallene, tror jeg. Synes liksom aldri det blir nok, er litt utilfreds og føler at noe mangler hele tiden, og så plutselig har jeg fått for mye, øynene går i kryss omtrent og jeg kaster opp. Har nådd frem til do hver gang da, og har aldri følt meg spesielt dårlig. Men det har blitt litt voldsomt, så jeg funker ikke helt i en periode. Og så når det går litt tilbake igjen er jeg tilbake til å føle meg utilfreds, rastløs og som om noe mangler.. Heh.

Kan ikke si jeg liker krystallene så veldig godt egentlig.
Jeg har bare tatt krystaller begge gangene, og det samme skjer med øynene mine og : p Men føler meg som sagt like fin før og etter jeg har kasta opp..
Sitat av CountDrugula Vis innlegg
Ikke sunt med påfyll. 0.15 annen hver time er jo ikke veldig smart.. Hvorfor utsette hjernen for den slags? Påfyll vil jo bare gjøre at "trippen" varer en times tid lenger, du vil jo på et punkt ha tømt serotonin-lagrene helt.
Vis hele sitatet...
ser hva du sier...nå fyller jeg kun på en eller maks to ganger...altså en initial dropp, og så en dropp når jeg merker noe, og kanskje en senere, ja nettopp for at det skal vare til nach er over eller så...

blir med 3-4 ganger i året, så tror du det gjør mye større skade på hjernen med påfyll, enn om jeg skulle gjort det 10 ganger i året, uten påfyll? jeg har vel levd i trua at det går greit, siden det er så sjeldent.

rimelig sliten etter en tripp, det skal sies
Noen andre som har opplevd "lucid dreaming" etter mdma? Jeg tror det må skyldes mdma ihvertfall...
Jeg har opplevd lucid dreaming tett oppunder hendelser som har gjort stort inntrykk på meg hele livet. Jeg mistenker det har mindre med selve stoffet å gjøre og mer med at du hadde det sinnsykt moro
Ja, har hatt lucid dreaming, og jeg tror også det var pga MDMA.

En annen gang våknet jeg opp mitt i en sexdrøm, hvor jeg våknet og hadde orgasmer etter orgasmer
uten å sprute, tror ikke jeg overdriver når jeg sier at det var over 30 min... da følte jeg meg konge den dagen
kan man si ;-) + noen dager til.
Sitat av frontman Vis innlegg
Ja, har hatt lucid dreaming, og jeg tror også det var pga MDMA.

En annen gang våknet jeg opp mitt i en sexdrøm, hvor jeg våknet og hadde orgasmer etter orgasmer
uten å sprute, tror ikke jeg overdriver når jeg sier at det var over 30 min... da følte jeg meg konge den dagen
kan man si ;-) + noen dager til.
Vis hele sitatet...
Noen har bedre drømmer enn andre^^
Å anbefale startdoser er jo litt som å skyte i blinde, noen liker å ta litt kun for godfeelinga, andre liker høye doser så man bare ligger å sikler.

Siden jeg testet dette første gangen så har jeg altid likt høye doser, doser under 100 mg. gjør lite for meg, føler at jeg bare blir sittende vente på noe mer enn det som har skjedd, mens andre jeg turer med liker små doser.

Å hvis man får tak i dårlige greier så må man jo dosere enda høyere.

Anbefaler eller sier ikke at man skal starte høyt, men til dere nybegynnere, test dere fram i steden.
Har man først starta ture får man ikke samma opptur feelinga igjen om man bare sitter doserer smått.

Sitat av frontman Vis innlegg
Ja, har hatt lucid dreaming, og jeg tror også det var pga MDMA.

En annen gang våknet jeg opp mitt i en sexdrøm, hvor jeg våknet og hadde orgasmer etter orgasmer
uten å sprute, tror ikke jeg overdriver når jeg sier at det var over 30 min... da følte jeg meg konge den dagen
kan man si ;-) + noen dager til.
Vis hele sitatet...
Den orgasme feelinga du snakker om har jeg opplevd et par ganger selv, men det var da i våken tilstand, satt bokstavelig talt å ristet av opplevelsen, men det varte for lenge, pluss at det blei for intenst, så det gikk fra bra opplevelse til noe jeg ville skulle slutte fortest mulig, rett og slett fordi det blei for mye.
Jeg har også opplevd spying fra tid til annen. Gjerne 10-15 minutter etter jeg har droppet kommer det litt kvalme og ubehag kombinert med en nervøsitet som kan ligne på fylleangst. Da har jeg flydd på do og spydd, drukket litt og kastet litt vann i ansiktet, så er alt bare fryd og gammen. Det er beverkelsesverdig ofte at MDMA-en kicker inn i det jeg er ferdig med å spy.
Sitat av moratiltantadi Vis innlegg
Noen andre som har opplevd "lucid dreaming" etter mdma? Jeg tror det må skyldes mdma ihvertfall...
Vis hele sitatet...
På hovefestivalen opplevde jeg et merkelig fenomen. Vil ikke kalle det lucid dreaming, men noen jævlige livaktige drømmer som var vanskelig å skille med virkeligheten. Etter at jeg gikk og la meg i teltet mitt har jeg minner fra at jeg gikk gjennom teltet(fysisk umulig) og gikk rundt på campområdet og så mange gamle venner og bekjente fra ungdomsskolen/vgs som jeg gikk forbi. En veldig sprø opplevelse. Usikker på om jeg faktsk gikk ute blant folk og hallusinerte kjente ansikter på ansiktene til randoms eller om alt var en illusjon. Faktisk veldig usikker!
Sitat av Revbatim Vis innlegg
På hovefestivalen opplevde jeg et merkelig fenomen. Vil ikke kalle det lucid dreaming, men noen jævlige livaktige drømmer som var vanskelig å skille med virkeligheten. Etter at jeg gikk og la meg i teltet mitt har jeg minner fra at jeg gikk gjennom teltet(fysisk umulig) og gikk rundt på campområdet og så mange gamle venner og bekjente fra ungdomsskolen/vgs som jeg gikk forbi. En veldig sprø opplevelse. Usikker på om jeg faktsk gikk ute blant folk og hallusinerte kjente ansikter på ansiktene til randoms eller om alt var en illusjon. Faktisk veldig usikker!
Vis hele sitatet...
Kanskje du var ute av kroppen, godt mulig, ihvertfall om du gikk igjennom teltet.

Å gå ut av kroppen sies at er noe en gjør hver natt sånn ca. Så det er jo stor sjanse om du har lukket øynene og gått ut av kroppen, du har tross alt alle gjerder i sinnet nede når du er på mdma, spes når du lukker øynene samtidig.
Beklager om dette er et dumt spørsmål (noe det sannsynligvis er).
Har prøvd å søke litt rundt på forumet, og lest gjennom en god del tråder etterhvert, men har til gode å lese/høre hva prisen på MDMA er?
Har kun røyket cannabis med jevne mellomrom tidligere, og ønsker å prøve ut noe nytt. Har etterhvert funnet ut at det er MDMA jeg har lyst til å prøve ut, så ønsker å vite litt om prisen på MDMA og hva det koster (for nybegynner som meg) for en helg?

Om dette er svart på tidligere hadde det vært supert om det kan linkes til innlegget
Sitat av kokken tor Vis innlegg
Beklager om dette er et dumt spørsmål (noe det sannsynligvis er).
Har prøvd å søke litt rundt på forumet, og lest gjennom en god del tråder etterhvert, men har til gode å lese/høre hva prisen på MDMA er?
Har kun røyket cannabis med jevne mellomrom tidligere, og ønsker å prøve ut noe nytt. Har etterhvert funnet ut at det er MDMA jeg har lyst til å prøve ut, så ønsker å vite litt om prisen på MDMA og hva det koster (for nybegynner som meg) for en helg?

Om dette er svart på tidligere hadde det vært supert om det kan linkes til innlegget
Vis hele sitatet...
Pris varierer fra 600kr til 1500kr per gram. Jeg har hørt folk kjøpe til 2000 også men det blir nesten for dumt.

0,1-0,3g burde holde for en kveld for en nybegynner.
Sist endret av fetter; 5. desember 2012 kl. 10:12.