Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2206
Hei, meg og noen venner kjeder oss noe sykt å lurer på dette med div. såkalte "hack's" på cod mw 2. Vi tenkte å lage en litt "syk" private match med speedhack og div. andre effekter, men problemet er det at vi ikke vet hvordan vi setter på speedhack, fly hack o.s.v.

Noen her på forumet som gidder å komme med en liten guide eller noe for å få speedhack el.? Eventuelt andre ting å gjøre?

Takker for svar

Edit: spiller på PS3
Sist endret av Xzip; 29. august 2010 kl. 16:08.
Første treff på google http://www.callofdutyhacks.com/
Spiller du pc, xbox eller ps3 ?
Xzip's Avatar
Trådstarter
Sitat av Whoop Whoop Vis innlegg
Spiller du pc, xbox eller ps3 ?
Vis hele sitatet...
Ps3 (Tibokstaver)
Sitat av Xzip Vis innlegg
Ps3 (Tibokstaver)
Vis hele sitatet...
Da må du ha en modifisert ps3 vist det finst. Vett vertfall at det finst jTag xboxer som man kan hacke serverer med.
Xzip's Avatar
Trådstarter
Hvordan fungerer egentlig dette med diverse modifikasjoner? Har lest litt og funnet ut at jeg må koble ps3'ens HDD til en PC via en sata kabel for så å endre spill dataene som ligger på ps3'ens HDD. sikkert samme konsept som konsollen på CS :P
Ja tror det skal fungere og gjøre noe sånt også, da må du ha en transfer cable.
Men en jTag xbox må du skru opp og skifte mange deler osv, så må du finne et program på dataen og overføre det.
Og vist du skal gjøre dette så må du kanskje gjøre det med en helt ny konsoll, er vertfall sånn på xbox tror jeg.
Flere millioner spiller MW2 på PS3 og jeg tenker meg at flere enn deg har hatt den samme tanken, men alikevel har jeg aldri sett noen som hacker på playstation, så tror det er ganske så komplisert. Du må nok være programmerer for å klare det.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Du må ikke kjøpe noe nytt for og modifisere den.

Er det samme som og si at hvis du har brukt pc,en kan du ikke hacke i spill.

Du kan jo bare fek,s slette lagrete data og da er det some eventuelt kunne være der borte.
Vet ikke hvordan det er med private match, men Story/Spec Ops kan/kunne man modde på ps3.
Tror jeg bare modifiserte en savegame. Har også kommet over diverse online-hacks i cod4, så der er/var det mulig online.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av sam500 Vis innlegg
Du må ikke kjøpe noe nytt for og modifisere den.

Er det samme som og si at hvis du har brukt pc,en kan du ikke hacke i spill.

Du kan jo bare fek,s slette lagrete data og da er det some eventuelt kunne være der borte.
Vis hele sitatet...
Jo det er faktisk sånn med xbox vist du skal modde online.
Sitat av Kramer Vis innlegg
Flere millioner spiller MW2 på PS3 og jeg tenker meg at flere enn deg har hatt den samme tanken, men alikevel har jeg aldri sett noen som hacker på playstation, så tror det er ganske så komplisert. Du må nok være programmerer for å klare det.
Vis hele sitatet...
Det finnes mange som hoster private matcher med diverse hacks på psn. Sjekk youtube.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av Whoop Whoop Vis innlegg
Jo det er faktisk sånn med xbox vist du skal modde online.
Vis hele sitatet...

Åja,hva er grunnen til at du må kjøpe en ny xbox? kan du ikke bare f.eks. lage en ny online?
Sitat av sam500 Vis innlegg
Åja,hva er grunnen til at du må kjøpe en ny xbox? kan du ikke bare f.eks. lage en ny online?
Vis hele sitatet...
Ikke vet jeg, men jeg spurte en fyr som driver med sånn om han kunne modde xboxen min som jeg allerede har brukt, men det kunne han ikke for det måtte være en helt ny xbox som alldri hadde vert online før.
Tror en fyr som driver med sånn vet litt mer om det enn deg
Han fyren du kjenner aner ikke hva han snakker om du trenger ikke ny box
Må man modde ps3'en

Jeg husker da det var en flyve hack på mw 1, så trengte jeg bare å putte inn en minnepenn, og erstatte en save eller noe sånt..
Sist endret av onClipEvent; 27. oktober 2010 kl. 07:50.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av Whoop Whoop Vis innlegg
Ikke vet jeg, men jeg spurte en fyr som driver med sånn om han kunne modde xboxen min som jeg allerede har brukt, men det kunne han ikke for det måtte være en helt ny xbox som alldri hadde vert online før.
Tror en fyr som driver med sånn vet litt mer om det enn deg
Vis hele sitatet...
Greit,jeg legger meg flat hvis han
driver med sånt da er det jo ikke diskutabelt.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kan det være glitches og?
Nå som PS3'en har blitt jailbreaket vil jeg tro det dukker opp noen MW2 hacks rimelig fort. Mener å ha sett en post på forumet for noen dager siden om en som skrøyt av at han kunne gjøre det.