Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 836
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg hører folk sier mye forskjellig om redosering, og at det er den første dosen som på en måte "setter takhøyden" for trippen. Så om man tar mer senere, vil trippen kun forlenges og ikke intensiveres.

Men er dette en myte, eller er det slik det fungerer med LSD? Tar man en shot først og en annen litt senere vil man jo bli mer full, så man skulle tro det samme gjelder med LSD.

Så hvis jeg f.eks. starter med en liten dose på f.eks. 80ug, kan jeg ikke skjønne at jeg vil holde meg på det samme nivået om jeg supplerer med 80ug senere.

Jeg har ikke prøvd redosering selv, så det hadde vært interessant å høre deres erfaringer rundt dette
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Toleransen øker skyfort, etter første inntak. Bare å Google lsd tolerance chart, og diverse, å les deg opp. Man redoserer ikke, da tar man heller en candy flip med mdma åå vei ned.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tar man en shot først og en annen litt senere vil man jo bli mer full, så man skulle tro det samme gjelder med LSD.

Så hvis jeg f.eks. starter med en liten dose på f.eks. 80ug, kan jeg ikke skjønne at jeg vil holde meg på det samme nivået om jeg supplerer med 80ug senere.
Vis hele sitatet...
Etanol og LSD er jo vidt forskjellige stoffer, med forskjellige virkningsmekanismer. Så om etanol fungerer slik som du beskriver, så har det absolutt ingenting å si for LSD.

Med det sagt, så kan man øke dosen innen 1 time etter første inntak. Det er et vindu man kan benytte etter min erfaring.
Vet at toleransen skyter i taket kort tid etter inntak, men min mest begivenhetsrike tur var etter å ha spist syre gjennom en hel dag (rundt ti timer). Hadde lapper på 220 mcg som jeg spiste alt fra 1/4 til 1/8 av i timen. Forøvrig også eneste gang jeg har oppnådd komplett egodød
Sist endret av FlyvendeVaffel; 3. november 2019 kl. 13:34.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Stray_Wanderer Vis innlegg
Etanol og LSD er jo vidt forskjellige stoffer, med forskjellige virkningsmekanismer. Så om etanol fungerer slik som du beskriver, så har det absolutt ingenting å si for LSD.

Med det sagt, så kan man øke dosen innen 1 time etter første inntak. Det er et vindu man kan benytte etter min erfaring.
Vis hele sitatet...
Skjønner. Da går jeg heller for en greit dose ved første inntak og fyller på mer dersom jeg ønsker at det skal være lenger. Men 10-12 timer pleier som regel å holde
Har selv en regel om å aldri ta mer etter 1 - 1,5 timer. Da det så vidt jeg vet (og litt fra kompis sin erfaring), ganske waste pga toleranse.