Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 843
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg lurer på en ting når det kommer til toleranse på lsd. Jeg tok syre for første gang for litt siden og dosen var på 100µg. Jeg fikk en veldig god opplevelse og ser for meg at dette er noe jeg kommer til å ville fortsette med en del fremover. Tenker 1 gang i mnd ca. Jeg lurer på hvor mye jeg kan øke med for hver trip uten at det blir altfor mye? Er å gå fra 100µg til 200µg et veldig stort skritt for eksempel? Hva anbefaler dere at min neste dose blir?
Kommer an på hva du liker.
Jeg økte med 50ūg da jeg holdt på frem til jeg fant ønsket form. Kompisen min gikk fra 100ūg til 450ùg og var storfornøyd med det.

Hvem er du som person? Liker du å kaste deg uti, eller gå forsiktig?
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Kommer an på hva du liker.
Jeg økte med 50ūg da jeg holdt på frem til jeg fant ønsket form. Kompisen min gikk fra 100ūg til 450ùg og var storfornøyd med det.

Hvem er du som person? Liker du å kaste deg uti, eller gå forsiktig?
Vis hele sitatet...
Liker som du sier å kaste meg uti ja. 100µg var ikke særlig spesielt for meg uten veldig euforia og konstante latterkramper. Ikke noe særlig visuals. Så vil egentlig gå ganske all in på neste trip, men selvfølgelig ikke så mye at det er veldig stor sjanse for å bad trippe. Jeg er sterkt mentalt og føler meg selvsikker da jeg har lest meg opp og forberedt meg lenge.
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Liker som du sier å kaste meg uti ja. 100µg var ikke særlig spesielt for meg uten veldig euforia og konstante latterkramper. Ikke noe særlig visuals. Så vil egentlig gå ganske all in på neste trip, men selvfølgelig ikke så mye at det er veldig stor sjanse for å bad trippe. Jeg er sterkt mentalt og føler meg selvsikker da jeg har lest meg opp og forberedt meg lenge.
Vis hele sitatet...
Ville anbefalt 150, så 200 om du finner ut at du vil uppe dosen.

For meg begynner ting å bli ordentlig weird på 200 og utover, klarer så vidt å fungere sosialt på den dosen. 150 derimot gir deg en pekepinne på hvordan syre er, på alle felt (visuelle, mentale). Men husk, dette varierer alltid fra person til person, men man kan alltid ta mer, men aldri mindre.
Kommer an på setting. Synes selv 100 uG er bra om man skal gjøre noe annet enn å trippe ut, men tar også 150-200 på festivaler for eksempel.

Om jeg skal trippe ut i kontrollerte omgivelser er alt fra 200 - 500 noe jeg foretrekker. Trenger ikke å være mest mulig, kan fint nyte 200 uG veldig bra også. Men tar gjerne 300 - 400. Noe mer føler jeg ikke behov, men vært på ca 800 uG før, som ble litt mye.

Om du snakker om toleranse. Så er den ca 20% etter 7 dager. Og 0% etter 12 dager. Men husk at du fint kan ta 100 uG dag 1 og 100 uG dag 2 også, selv om du får bare halve virkningen, tenker da på festival fks. Men kan doble og styre også, om man vil det. Nå skal jeg ikke komme med noe tips her da jeg ikke vet for mye, men 100 uG torsdag, 200 uG fredag og 400 uG lørdag funker fint det.
For meg virker ikke syre på dag 2. Må ha noen dagers pause. Bedre med sopp en dag, sure neste dag ppå festival o. L.

Angående setting så spiller det enorm rolle. Innendørs max 200uq for meg, utendørs mye mer.
Å gå fra 100 uG til 200 uG er nok ikke et veldig stort skritt, så lenge du har en trygg plass man kan være.