Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 4158
http://www.speedstacks.com/qt_lg.html

Er det mulig?

Hun slår jo nesten de tetris folka.
leik omg?

Edit: MÅ jo bare skaffe meg "Speed Stacks".
Det er det sykeste jeg har sett...

...

Er det mulig?
Er nok mulig. Om du ser igjennom filmen frame-by-frame er det ganske grei skurring hvordan man gjøre det. Å gjøre det i den farta blir noe annet, men trening hjelper nok.

MEN, når jeg studerer filmen mer ser man en unaturlig bevegelse i bordet. Akkuratt som det hele er speedet opp. Det kan selvsagt være en flaw i quicktime(.mov).
Ehm.... å sette de sammen er easy, da gjelder det bare å skyve en kopp over de andre... Dette var imponerende.... Men, øvelse gjør utrolig mester, hu der var jo sikkert bare 12-13 elns... Har ikke lest for å sjekk, so my mistake if im wrong...
Kan vedde til at hun gir en helvette til handjob.
Hmm, interessant tankegang defekt. Er nok ekte btw.

Emily is a 9th-grader in Highlands Ranch, Colorado. She has been cup stacking since 3rd grade and holds every record for each grade and championship since they began in Colorado.

Emily's true passion is basketball, and her cup stacking skills have translated into her being one of the top point guards for her age in the state. Her ball handling skills have even been noticed by college coaches. Emily plays on a competitive basketball team and travels around the country to tournaments. Her 8th-grade school basketball team won the Colorado Gold Crown championships, and she was named Most Valuable Player. She is a straight-A student, who besides cup stacking and playing basketball, loves to water-ski. She is also a juggler and can ride a 7-foot unicycle.
Vis hele sitatet...
Rart de ikke har med turnons og turnoffs?
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Fytterakkernsin.... Tror jeg må bestille meg ett sett med sånne, det så morro ut
Meneh, det gikk jo unna dah... Vil ikke si at det var noe å utsette på hurtigheten...
▼ ... flere år senere ... ▼
Noen som vet om en norsk nettbutikk man får kjøpt dette kule produktet? Jeg har prøvd www.speedstacks.com men der selger dem ikke til norge! =(
▼ ... over et år senere ... ▼
De selger speed stacks på speedstacks.co.nz til norge!!! jeg har bestilt 4 vanlig par en pro series 3 minis og matte og timer

Edit: min lillebror skrev dette her, ikke personlige jeg xD
Sist endret av robbi13; 3. januar 2011 kl. 19:13. Grunn: lillebroren min logget inn på min.