Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  39 4979
Heisann!

Vi skal klemme til med en liten happening her i Bergen 12 november, og da tenkte vi at vi kunne jo invitere nFF'ere til dette og, vi er jo tross alt en stor familie

Alt dere trenger vite skal være informert om her

http://fest.peliz.net


håper på bra oppmøte!

spørsmål tas i denne tråden.
jeg er så der, av to grunne, det er deg, det er nso, det er min skole. wops. tre grunner...
nFF'ere som vil være der er meg, nso, cyberdog, jinxen, frazzy, tore-, og andre som jeg ikke husker nickene på i farten. regner med oppmøtet vil bli bra, bilder regner jeg og med det vil bli. Siden er oppdatert med mindre buggy kart, og litt ekstra info.

satser på flere folk tar til vett og kommer!
Dårlig respons her altså.. Forrige gang var det knallgod stemning og fet musikk. Dette er noe man ikke bør gå glipp av!
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Kommer til å bli knall, detta.
Med øl som koster 25 spenn halvliteren så ligger det ann til å bli et helvetes fyllekalas
Ah, hadde vært fett. Kanskje jeg skal ta en tur til Bergen?
Hva for "elektronica" blir det der da?

Bah, det sto jo på sia.

nso (house/techno)
Tiérra (uplifting trance/techno)
Jinxen (trance/house/drum'n'bass)
Cyberdog (house/electro)
Shagma (house/electro)

Kjipt at lavprisekspressen.no ikke kjører Trondheim - Bergen.
Noen andre veldig billige og greie reisemetoder på strekningen?
Lavprisekspressen Trondheim - Oslo - Bergen
12nov? nei da går jeg heller for swe housemaifa i oslo
swe housemafia? kan umulig bli så bra som dette her!

billig alkohol, kanon lokale, mye bra house/techno/electro/trance - alt servert på en kveld!

hæhæ
Fett. Loketrollet stiller opp..
kommer man seg til bergen sentrum går de fleste busser til stedet. spør etter 'gamle hansa bryggeriet' så forstår dem kjappt hvor du skal. blir visst endel folk har jeg fått høre

taxi funker jo og da, bare å referere til samme sted.
http://www.gulesider.no/gsi/route.do...Id=aid_1565972
Merk: Bussen svinger til venstre rett før det røde flagget.. må gå av bussen omtrent der.. og bruke beina de få metrene til NITH :-)

Fra Småstrandgaten (utenfor Xhibition) går det flere busser.. bl.a nr 2, 11. Hopp på en slik og spør etter gamle Hansa bryggeri ja
Sist endret av Jinxen; 2. november 2005 kl. 12:41.
Hadde det ikke vært for at qlimax tømmer kontoen min så hadde jeg tatt turen.
Dette hørtes faktisk ganske interessant ut.
Det tar toppen 10-15 minutter å gå fra sentrum. Bare så det er sagt.
I`ll be there.. Viss ikke noe uforutsett dukker opp da.
Party folkens, 25 kr halvliteren? Det er priser som vi liker og kan leve med(selvom vi ikke har noe valg annet enn å leve med de til 50 heller)
Hva slags house spilles? Hard House håper jeg? Eller noe funky
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
House, elektro litt trance og techno. Hardhouse kan du se langt etter.

Forøvrig vil jeg få presisere at dette i utgangspunktet var en krokveld/chillsession som nå ser ut til å ha fått litt større proporsjoner.
Det blir ikke noe hyperstate
Han spørr etter hva slags type house som blir spilt som i: Deep, Electroclash, Funky/club osv
jeg kommer til å sørge for funky, deep, tech, minimal og kanskje litt electro house wise
jeg skal stå for progressivt, hardt og melodiøst. dansefoten skal beveges
Det er vel ikke mulig for oss som ikke bor oppi strøket og ikke har anledning til å tømme kontoen for å komme seg opp dit, og som samtidig ikke når helt over aldersgrensen, å få høre litt på et opptak eller en mix i etterkant?
usikkert om det vil bli noen opptak av aftenen. bilder og små videosnutter vil det nok bli, men utover det vet vi ikke enda.
Sitat av Tierra
jeg skal stå for progressivt, hardt og melodiøst. dansefoten skal beveges
Vis hele sitatet...
Nå fikk jeg veldig lyst til å gå faktisk.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
http://www.megaupload.com/?d=IEUV5O48
Her har man en liten mix jeg laget idag. Den suger vilt, men det er nå et eksempel på hva jeg skal spille på slutten.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Tar muligens turen
Og hvordan ble dette treffet? Filmer, opptak av settene etc?
det er ikke før 12 november. dvs kommende lørdag.
faen og da, gusto har jo bursdag til helgen også...
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Joa, men den festen er 11. november. (Dere som jeg kjenner i Bergen kan forsåvidt møte opp på Nordnes hvis dere vil. )
Sitat av Gusto
Joa, men den festen er 11. november. (Dere som jeg kjenner i Bergen kan forsåvidt møte opp på Nordnes hvis dere vil. )
Vis hele sitatet...
Frister faktisk selv om det blir dundrende rock og roll og nakne hårete menn som tømmer øl over seg selv og danser på bordet med singstar i enden av rommet.

hæhæ kødder! nei altså, frister jo det gjør det, får besøk fra min hjemstad den fredagen + jeg jobber senvakt, så har desverre full schedual til slutt uansett

men lykke til da, gratz på forhånd og ikke drikk formye da spyr du orange som meg for to helger siden. (en smule formange tequila sunrise<3)
nå begynner det å nærme seg gutter og jenter - noen som har bestemt seg for å komme?
Jeg kommer!!!
Er desverre litt usikkert om jeg kommer likevel, siden jeg jobber.
Jeg regner med det Rimelig sikker, men får se hva som skjer utover morgendagen. Synes det begynner vel tidelig. Så får jo ikke tid til et lite voerspiel. Om en ikke begynner når en står opp.
Men viss det er halvlitere for 25kr stk er voerspiel overflødig :P
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Prisen er 29, den ble justert opp for noen uker siden.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hvordan ble festen(e)? Jeg har en banksaldo på -300 +/- for tiden, så jeg ble desverre tvunget til å bli hjemme :-/. Kanskje neste gang...

Gratulerer med overstått Gusto.
Official Review

Kvelden startet klokken 18 der vi var rundt 10-15 personer ellerno, spillte litt biljard og varmet opp til aftenen, klokken 19 begynte lineupen og det kom smått med folk vi kjente innom litt og litt. Cyberdog serverte electro i forskjellige sjangre og det var generelt en finfin start på kvelden. Etter det spillte Shagma musikk i noenlunde samme sjanger, det ble smått litt hardere og fyldigere etterhvert, folk så ut til å kose seg endel

Senere gikk Jinxen bak decksa og fyrte igang fet musikk som var melodiøs og litt hardere enn musikken som ble spillt tidligere på kvelden, det kom litt flere folk, vi ble fullere, gikk mer på dass, spillte mer biljard, og tok opp flere teite diskusjonstemaer - sånn det skal være.

Etter Jinxens sett trådde jeg opp og spillte en times tid, og det kom litt flere folk som gikk inn og ut i hytt og pinevær. Vi peaket vel på ca 55 personer i følge våre offisielle opptellere.

Etter jeg hadde spillt litt fyrte nso igang med fete technotunes og folk begynte å bli fulle nok etterhvert til å rikke litt på dansefoten.

Til sist spillte vi litt av hvert av det vi hadde av plater, folk dansa litt mer utover kvelden og vi regner det som mission accomplished.

Var litt lite folk, men det gjorde ingenting for vår del de som var der så ut til å kose seg masse og det er det som teller.

STEMNINGSBILDE ALARM!!!!1
http://img.photobucket.com/albums/v120/ozonen/nithfestrallah.gif