Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  154 12963
Ja, jeg synes også det var et vellykka treff. Masse moro med Scha sine telefonsamtaler Håper å høre fra vår kjære "Tonje" igjen!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Altså, jeg kjenner 5 av de som var der, og ingen klarte å ringe meg å varsle fra om at det var treff. Skuffende.
Stemmer for at vi skal dra igang en til, gjerne med dato et stykke fremover, så alle som kan, setter av den datoen. Jeg både tror og vet at vi fort kan skrape vekk ihvertfall 15-16 stk fra pc skjermene og finne på noe sosialt, pils er heller ikke å forakte i den sammenheng..

Jeg og Hyllekjeks er fortsatt gira på å få til noe, så lenge vi er 100% sikker på at det blir noe av det
eppes: vidder med flere sa at du ikke var hjemme. Det var i alle fall ikke mulig å få tak i deg.

Jeg er med på et treff til, jeg.
Sitat av eppes
Altså, jeg kjenner 5 av de som var der, og ingen klarte å ringe meg å varsle fra om at det var treff. Skuffende.
Vis hele sitatet...

err. Ikke var du å finne på irc, ikke svarte du på sms-en jeg sendte deg og ikke ringte du meg tilbake da jeg prøvde å ringe deg heller..
Visste ikke at det hadde vært treff engang jeg... sånn kan det gå... men er med på neste treff om det blir!
Det blir nokk treff når idlemob kommer tilbake til byen (begynnelsen av september). Vi skulle egentlig vente til da, men folk syntes det var for lenge å vente, så vi tok ett i mellomtiden. Skal få til no litt bedre neste gang: bedre organisering, bedre oppmøte, bedre vær... osv.

Scha
Negern (Benson) kommer jo også til byen..
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Jeg flytter til Trondheim til neste helg. Om det blir nFF treff med drikking kan det nok være av interesse.
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Sitat av z0p
Jeg flytter til Trondheim til neste helg. Om det blir nFF treff med drikking kan det nok være av interesse.
Vis hele sitatet...
Da kan du, jeg, scha og idle dra på byen og drikke oss fulle og ubehagelige
Også må vi avtale spesifikt hvor vi skal møtes, ikke bare "festningen", eller "marinen". Hele gjengen var jo ikke samlet før ~en time etter vi hadde avtalt og møtes.
Vel, jeg var ikke hjemme, men hadde jeg visst det var treff hadde jeg tatt turen hjem for å være med på¨det. Og trodde du visste det var dårlig med dekning på hytta, så du må da ringe på hustelefonen:P
Hei, det ringte da. Uansett, det kommer forhåpentligvis (?) flere sjangser.
Ja, får håpe på det.
Vel, det virker som om det ligger an til et nytt treff uti september en plass? Jo tidligere vi får avklart dato, jo lettere er det jo tross alt å organisere ting.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen med på et nytt treff i nærmeste framtid?
(ikke helga som kommer)
Jeg er med, kan sikkert få med Hyllekjeks også.. Men vi få finne på noe konkret, ikke no sånn "17.00 ved festningen så kan alle komme med et forslag".
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Jeg, scha og |dle er med om dere spanderer pils
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Visste heller ikke at det var noe treff :/ jaja, får prøve å følge med mere da.
Er med på treff neste gang. Hva om vi setter opp en liten php påmeldings sak? har et script liggende.

Helga som kommer passer heller ikke for meg, jobb etc..
Vi kan jo dra å spise kebab eller pizza buffet på pizzafabrikken.
Sitat av z0p
Jeg, scha og |dle er med om dere spanderer pils
Vis hele sitatet...
Hva med oss som ikke drikker?
The Rhymenocerous
polle's Avatar
om det ikke krasjer med noe annet er jeg sikkert med jeg også. alkohol er pluss i margen
Jeg har faktisk flytta til trondheim nå, så jeg er også med :P
Jeg er dønn med. Hvor og når, er det tenkt noe på det? (Annet enn matplass)
Sergeant blir også med!

Øl er kos.
Blir det drikking så er jeg dønn med !
Sitat av helk
Jeg er dønn med. Hvor og når, er det tenkt noe på det? (Annet enn matplass)
Sergeant blir også med!

Øl er kos.
Vis hele sitatet...
Hmm, er ikke helt sikker. Har du noe forslag?
Mormors! Billig pils for teh win!
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Jeg blir med hvis alt klaffer. Jeg vet at jeg har sagt dette før, men denne gangen ser det faktisk ut til at det blir noe.

Planer for dato?
Jeg er med så lenge jeg ikke må jobbe!
Sier Exzlator er med hvis jeg ikke trenger å jobbe
Sitat av Marken
Mormors! Billig pils for teh win!
Vis hele sitatet...
Tenke litt på de som ikke kommer inn der?
Eller skal vi ta en runde 18+?

Kommer ikke på noen plass akkurat nå..
Fin plass å være, hvor vi også kan ta noen pils uten at folk skyter oss. Finn, noen.
(Forresten, det begynner å bli litt kaldt om dagene og. :/ )
Det er da vel ikke 18-årsgrense på Mormos stue?
Åjoda.
De er blitt strengere og. Morsmors is teh 18. I hvert fall etter klokken 18:00.. eller 20:00. Husker ikke helt. Vi kan jo sitte der tidligere og, men da er vel ølen dyrere. Litt latterlig, de har 3 forskjellige priser på øl.

1 før kl. 18:00
1 mellom 18:00 og 20:00
1 fra 20:00 til 24:00
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Det er jo en del av oss som har tenkt oss dit som er under 18.
Jeg hadde satt pris på en seriøs vurdering av et treff hvor alle hadde kunnet komme og nyttet like godt av turen, uansett alder.
Er med jeg!

kan vi ikke møtes en plass, så bestemmer vi om vi skal til mormors/pizza-restaurant etc. etterpå.
Beste hadde vært å møttes en plass hvor en garantert kan finne hverandre...
jeg er med dersom det er drikking. om polle er med, er det selvsagt en pluss i margen det og..
Sitat av aphex
Er med jeg!

kan vi ikke møtes en plass, så bestemmer vi om vi skal til mormors/pizza-restaurant etc. etterpå.
Beste hadde vært å møttes en plass hvor en garantert kan finne hverandre...
Vis hele sitatet...
Altså, det må da være MYE bedre å planlegge litt først. Gå rundt i byen og lure på hva vi skal gjøre, er nok det som kommer til og skje.

Men altså, jeg er under 18(tvilsomt den eneste), så mormors er nok bare å glemme.
Er enig i det eppes skriver her. For at treffet skal bli best mulig tror jeg at det må planlegges i forkant hvor vi skal møtes osv.

Det beste hadde jo vært og funnet en plass hvor de over 18 og oss under 18 kan ha det trivelig
hvorfor ikke nFF-bowling under torget da?
Sitat av cokeloop
hvorfor ikke nFF-bowling under torget da?
Vis hele sitatet...
hmm... selger de alkohol da? siden det er så mange øl-tørste trønder-nerder her
Sitat av aphex
hmm... selger de alkohol da? siden det er så mange øl-tørste trønder-nerder her
Vis hele sitatet...
De selger øl der, men den er grisedyr.
Sitat av AnaMorph0s|s
De selger øl der, men den er grisedyr.
Vis hele sitatet...
Hva er grisedyr da? 50 lapp?

er bowlingen på heggstadmoen billigere? når det gjelder øl...
på hegstadmoen koster det ca 40 kr for en flaske dahls. fra klokken 9 så er det 18 års grense på fredag og lørdag. det er jævli digg, slipper småunger som springer mellom bena på en og sånt
bowling+øl hørtes ut som en veldig god ide spesielt siden jeg ikke har bowla før så da passer det vel fint med noen øl først.
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Uhm.. Nå har det seg slik at nordleningen Magisk tar seg en hyggetur til trondheim, og har litt lyst å møte noen bartemenn. Hvem stiller opp med flagg og blomster på flyplassen? Og er det noen som blir med på litt øl ute? Tidspunktet er 11. november til 13. november.
Sitat av aphex
Hva er grisedyr da? 50 lapp?

er bowlingen på heggstadmoen billigere? når det gjelder øl...
Vis hele sitatet...
Var på Centrum bowling (under torget) og varmet opp før RBK kampen igår, og der koster det 39,- for en øl..

Jeg stemmer for 12. November siden Magisk kommer, det er en lørdag, og jeg får lønn enten den dagen, eller dagen før
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ok, en liten update. Sjansen er stor for at jeg får gjennomført leie av en eget VIP-losjé for meg og noen kompiser på The VIP-Lounge i Trondheim (ved Frimurerlogen i Kongensgate), til en liten penge sådan. Pris varierer etter hvor mange vi er, men det er plass til 22 stk. Dersom det blir 22 påmeldinger, vil kostnaden ligge på rundt 40,- i inngang. Jeg gir derfor DERE mulighet til å være med. (m0b og Scha beordres til å møte opp).

Vi får en egen vakt ved inngangen til Losjéen, og en egen servitør som er til vår disposisjon hele kvelden. Skal se til at servitøren blir kvinnelig, og med gode...egenskaper. Dato er ikke fastsatt enda. Interessert? La meg få beskjed!

edit: Det må vel nevnes at aldersgrense er 18 år
Sist endret av Marken; 31. oktober 2005 kl. 02:37.
Jeg er så farlig interesert! Er det slik at det er kun de som er "invitert" som får komme inn?
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Var som pokker at jeg og en del av mine bekjente som også vil komme. Exzlator og Rexxar blant annet, er under 18.
Hadde håpet på et treff hvor så mange som mulig kunne ha møtt opp...