Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  78 6930
dcfitjar's Avatar
Trådstarter
Då har me bestemt oss for tid og stad. Me møter på Sir Simon, kebabsjappa ved DnB på veg til kulturhuset klokka 1900. Oppfordrar alle som kan til å koma, dette blir kjekt!
Bra tidspunkt det, blir bra dette.
dcfitjar's Avatar
Trådstarter
Takk, IvI.

Hugs å sei frå til så mange som mulig!
Og hugs alle saman, på Sir Simon finnes det to kebabpizzaer. For den normale mann i gata (kebabpizza), og for alle nerder som ikkje kan få nok av mat (Noreg(med pommes frites på pizzaen)).
Noreg utan pommes frites, er einaste eg har smakt. Synst ikkje den pommes fritesen såg så freistande ut etter å ha trukke godt ned i kebabsausen.
Er det mogeleg? Kjøpte du Noreg, så tok du av pommes frites'en? Du aner ikkje kor godt det er :-)
dcfitjar's Avatar
Trådstarter
Eiliv gjorde meg oppmerksom på at det manglar info om kva dag det er. Det er laurdag me møter.
Sitat av pinnsvinet
Tja, vil si det er Bergen. nso and Gusto lives here (0\/\/|\|4G3!)

Meitemark: Kjent i Bergen? Trodde du bodde i Harstad?

Og Askøy: Jeg kan ikke si nok fæle ting om den øyen. Forrige gang jeg var der, så skulle jeg og to venner haike til nærmeste busstopp. Hva er da mer naturlig enn å dra opp buksebenet for å vise fram en heftig legg, for å friste kåte bilister til å plukke oss opp? Selvfølgelig kommer det noen og skal kjøre over oss Ikke fikk vi haik heller, og busssen gikk fra oss

Den øyen bør bare senkes. Og folkene bør ikke reddes.
Vis hele sitatet...
Jeg er født i Bergen. Og har tillbragt utallige sommerferier på Askøy.
Skal knækkes
Golder's Avatar
Gleder meg stadig. Kommer med egen båt og greier =)
Rutene til HSD og hurtibåtene deres er jo helt ute på bærtur.
Hehe. Korleis båt har du da?
Skal speide etter deg over Langenuen eg da.
Faen, jeg vil også være med!:S Men jeg bor nok i vesterålen, så det blir nok litt vanskelig
TEHb: Eg kan henta deg på flyplassen :-)
Service på Stord, skjønar du.
Sitat av hawkai
STORD - nFF's hovudstad! Cthuluhullhul 4 prez. !!11
Vis hele sitatet...
Er ikkje hovud det same som "hode" på bokmål?
mats-: Det stemmer.

Eit hovud = et hode
Ein hovudstad = en hovedstad
Sitat av Denethor
TEHb: Eg kan henta deg på flyplassen :-)
Vis hele sitatet...
Tusen takk, ingen tvil om at folk fra Stord er snille folk Men jeg kan nok ikke komme med mindre du sponser billetten også
dcfitjar's Avatar
Trådstarter
Om du skal til Stord lufthavn må du uansett planlegga ei veke på førehand. Det går ikkje fly heile tida heller
Nei og det går ikkje fly på laurdager heller
Det gjør da ingen ting, jeg har sommerferie
Hehe eg har fortsatt nokon dagar igjen tykkjer eg ja. Skal bare sjå om eg kjem opp i munnleg eksaen. og vist ikkje så, WOOOOOHOOOOOO
Må bare sei at dette blei eit kanonbra-treff. Bilder kjem!
Nøkkelord:
Kåt, full pedofili antasting
phoon
Eg er med ein annan gong, fann ikkje forumet før no, eller 10 min sida.
lnxonic sa noko om det ein dag, men eg fant ikkje ut kva addressa var, så eg måtte google litt.
Uansett, looked like fun.
tvilsomt det med full pedofili antasting eg var tvilsom til.
mMm, det var skoy. Synd alle fekk smake den sure kebabsausen, skal ikkje kjøpe kebab der igjen :-D
koselig, må få til dette flere steder ettersom jeg ikke er fra nord, hva med å ha et lite møte nede i sør?
Sist endret av zeronz; 12. juni 2005 kl. 02:22.
Vi kunne jo alltids tatt et her i Vennesla, så kunne vi løpt dingis hos idol Jorunn ... og kanskje stukket en tur til byen etterpå
dcfitjar's Avatar
Trådstarter
zeronz: Stord er i vest, ikkje nord. Hordaland.
Kjører Golder fiskebåt?
stengt per request fra Godler