Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1172
Hei!

Vi har gjort noen ny-inspillinger.
NB! Dette er kjeller-rock, hjemmelaga, men med en som kan litt med musikk. Gi meg feedback, men ikke si noe om hi-hatten. Hører at den ble helt fucka
PS! Ja, jeg vet vi burde ha en ny vokalist

Her er sangen jeg vil dere skal sjekke ut

http://www.main-attraction.net/sanger/deamon_dreams.mp3
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ja, Deffinitivt ny vokkalist! Men dere har jævlig kule gitar riff! Sabbath inspirert ja?
Skarptromma var litt stygg synes jeg, men det er kanskje bare min smak... Likte trommene på gitar soloen, de var tøff
Hva spiller du da? Om det er det samme bandet jeg har hørt herfra før så er det en STOR forbedring! Gitar soloen var hørelig nå, og ikke bare tusen noter i sekundet. BRA!
Kommer til å legge opp noen av sangene til bandet mitt en gang i nærmeste fremtid tenker jeg, men akkurat for tiden har jeg bare crappy hjemmelagde demoer... 4-spors opptaker
Har spilt inn i studio nå, det er moro
Heh...

Jepp, det er jeg som spiller gitar
MEN, det er også jeg som synger

Jaja. Vi har nå prøvd.
Er enig med a skarpen ikke er helt bra, men når du tar opp på pc med et spor av gangen, er det sinsykt vanskelig og mikse den i etterkant.

PS! Takk for feedback.....
syns gitar-spillet var ganske bra, men det vokale trakk litt ned. sang + spilte du samtidig (det kan være litt vanskeligt)?

ganske bra for kjeller-rock
det var ganske bra, selv mekket sang eller har dere tatt det fra en gruppe?

syngingen virker grei nok, men høres ut som den er spilt inn feil, blir liksom ikke så klar og skarp som er vanlig.

ellers særdeles bra sang! GOGO!