Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1825
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
heisann

long story short så måtte jeg og en venn ringe sykebil da en kompis prøvde å ta selvmord på syre, da kom selvfølgelig også bygdepolitiet og lagde mer styr.
de fant ca 20-30g hasj og weed totalt, samt at de 2 andre var så svimle at de sa de hadde tatt noe(vi var supertura på syra og hadde akuratt røyka så de skjønte det nok), jeg sa ingenting om at jeg hadde tatt noe og at jeg ikke viste noe om det som ble funnet.

han andre kompisen min som ble avhørt samtidig som meg mens han andre var på vei til sykehus(ot, men de ville faenmeg ikke la meg bli med han på sykehuset fordi de absolutt måtte avhøre oss, de begynte tilogmed og avhøre før de tok hånd om han som hadde prøvd å ta livet sitt 10 ganger de siste 2 timene) sa hva han hadde gjort, og når han ble spurt om mitt stasj, var han dum og tystet...).

dette skjedde i sommer og det eneste vi har hørt var at et av avhørene var blitt gjort feil(blandet hasj og weed) og de måtte ta det på nytt, det var han som tystet på meg. siste avhøret hans sa han da også ingenting etter å ha fått en dose vett i hodet fra meg.

det jeg lurer på er hvordan det er å høre om status på saken? det har gått over et halvt år nå så merkelig vi ikke har hørt noe, begynner å bli bekymret for at de faktisk har valgt å ta saken.
Sist endret av K93; 21. desember 2017 kl. 21:00.
Du får nok høre om det snart skal du se. Det kan ta tid.
Vist du har hatt andre saker på deg kan det vær di venter på om det kommer nye saker opp, og da kommer det nok en rettsak opp. Vist ikke lar di det nok ligge. Og er du over 18 år kan ting ta laaaang tid pga alle saker som har med personer under 18 år blir tatt først. Men kontakt advokaten din vist du har, eller få deg deg en advokat og fortell at han andre hadde fortelt 2 forskjellige historier. For det kan vær du bare må legge alle korta på bordet og håpe på strafferabatt.
K93
K93's Avatar
Trådstarter
super tilfeldig, men vi fikk faktisk svar idag!

5k eller 10 dager, null bevis på meg så er vell bare å anke
Nekt for alt. Du hadde drukket tungt i flere dager, og husker ikke hva du snakket om.
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
jeg har heldigvis ikke sagt noe, og eneste bevis de har mot meg er en hurtigprøve på urin som slo ut på cannabis. men mener disse ikke er gyldig bevis i en rettsak da de kan slå feil