Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3662
Jeg ble så sugen på å lage en ordentlig fræsk cocktail til helga, som jeg kan ha med meg rundt og drikke på utover en hel dag. Med vodka, ingefærøl, lime, osv... men kan noen si meg hva som skjer om man løser opp amfetamin i sprit? Om det har en viss effekt på speeden.. går jo greit i kaffen, liksom. Og evt knuse oppi en xanor i tillegg. Dette er noe som personlig kombineres godt til vanlig, mind you! Bare lurer på om det vil gi samme effekt å bare blande alt sammen i en cocktail.
Blande amf og xanor sammen i en spritflaske, wtf??
Om det har noe å si at du blander alt sammen i flaske tviler jeg på, kontra om du skulle tatt det hver for seg.
Alt dette vil fungere like fint som om man hadde tatt disse tingene hver for seg. Vil heller påstå at du får en dårligere smak på drinken din med xanor og speed iblandet.
Trådstarter
9 5
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Blande amf og xanor sammen i en spritflaske, wtf??
Om det har noe å si at du blander alt sammen i flaske tviler jeg på, kontra om du skulle tatt det hver for seg.
Vis hele sitatet...

Nei, ikke i en spritflaske, men å lage en nice drink med litt av hvert, på en stor termos eller noe. Det eneste jeg trenger å vite er at spriten ikke "dreper" effekten av de andre greiene når det blandes.

Sitat av Plataoplomo Vis innlegg
Alt dette vil fungere like fint som om man hadde tatt disse tingene hver for seg. Vil heller påstå at du får en dårligere smak på drinken din med xanor og speed iblandet.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg ser at utfordringen her blir å maskere smaken så godt det lar seg gjøre. Er liksom ikke snakk om mengder heller, har bare litt smårusk igjen, så derfor prøver jeg å være litt kreativ.
Sist endret av brainfeeder; 21. juni 2016 kl. 23:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
For all del, du gjør som du vil, men denne drinken kommer til å smake så sinnsykt jævlig at du kanskje ikke klarer å drikke den. Amf og knust pille er ikke kjent for å smake godt. Post tilbakemelding etter du har drukket "cocktailen" din og fortell hvordan det var!
Sist endret av pkk1990; 21. juni 2016 kl. 23:39.
.. Hva med heller å bare knuse pillene og blande de med speeden og så ta det i dropp som "vanlige" folk i den grad vanlige folk blander alkohol, speed og benzoer, en kombinasjon som i rett mengde nesten garantert gjør deg til en kriminell og uomtenksom idiot

På denne måten kan du redosere når du er i "rett" form på alkohol, det blir best med tanke på mengder i forhold til de aktuelle rusmidlene.
Trådstarter
9 5
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
For all del, du gjør som du vil, men denne drinken kommer til å smake så sinnsykt jævlig at du kanskje ikke klarer å drikke den. Amf og knust pille er ikke kjent for å smake godt. Post tilbakemelding etter du har drukket "cocktailen" din og fortell hvordan det var!
Vis hele sitatet...
Jada, jeg er fullt klar over disse tingene. Er det ikke drikkbart, er det heller ikke krise. Tenkte bare å være litt kreativ med siste rest av noe jeg egentlig hadde tenkt til å kaste i dass. Meeeen så skjedde Boris Brejcha.

Sitat av ztaale Vis innlegg
.. Hva med heller å bare knuse pillene og blande de med speeden og så ta det i dropp som "vanlige" folk i den grad vanlige folk blander alkohol, speed og benzoer, en kombinasjon som i rett mengde nesten garantert gjør deg til en kriminell og uomtenksom idiot

På denne måten kan du redosere når du er i "rett" form på alkohol, det blir best med tanke på mengder i forhold til de aktuelle rusmidlene.
Vis hele sitatet...
Fordi det ikke er snakk om store mengder, og tenkte at jeg på denne måten kunne ta en slurk i ny og ne utover dagen/kvelden for å opprettholde en jevn og diskret effekt. Istedet for én dropp, og deretter kun alkohol.
Sist endret av brainfeeder; 21. juni 2016 kl. 23:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Høres ut som du har planer om å lage lean a'la Holmlia. Er nok ikke problematisk å lage dette, men personlig ville jeg hatt alt hver for seg da men gjerne vil justere med en liner litt oftere enn man tar en xanax for eksempel, ikke er smaken noe jeg ville hatt i noe jeg skal sippe på heller, holder lenge med den smaken man får i 10 minutter av å ta en sublingualt.

Stay safe!
Sist endret av Hater; 22. juni 2016 kl. 01:22.
Hvis noen lurer på hvordan man kan havne på glattcella så godkjenner jeg denne oppskriften.
Trådstarter
9 5
Sitat av A-tillah Vis innlegg
Hvis noen lurer på hvordan man kan havne på glattcella så godkjenner jeg denne oppskriften.
Vis hele sitatet...
Hihihi. Kan forstå at det høres ut som oppskriften på katastrofe for mange, men nå kjenner jeg meg såpass godt at jeg vet at dette aldri er utfallet når det konsumeres individuelt. Jeg er ei snill og rolig jente som vet å dosere riktig for meg selv, og benzo har heller ikke den derre uforutsigbare, russisk rulett-aktige effekten på meg.

Sitat av Hater Vis innlegg
Høres ut som du har planer om å lage lean a'la Holmlia. Er nok ikke problematisk å lage dette, men personlig ville jeg hatt alt hver for seg da men gjerne vil justere med en liner litt oftere enn man tar en xanax for eksempel, ikke er smaken noe jeg ville hatt i noe jeg skal sippe på heller, holder lenge med den smaken man får i 10 minutter av å ta en sublingualt.

Stay safe!
Vis hele sitatet...
Ja, jeg kan se den, men poenget her er at jeg ikke har nok til å drive å justere hele kvelden. Så hvis man snakker om maks 2 linere og 0,5 mg xanor utblandet i væske (som skal forsøkes å maskere med helvetes masse lime, brus og sirup og whatnot), så blir det jo ikke det samme som å ta en hel liner og en pille for hver slurk man tar. Tilsammen vil jeg få i meg langt mye mindre pepper enn vanlig. Men det kan hende tankegangen min er helt på trynet, for alt jeg vet! Derav starten på denne tråden.
Sist endret av brainfeeder; 22. juni 2016 kl. 14:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Joda, jeg har løst opp amf i sprit før, det er top notch det. No problem! Antar også at å løse opp xanoren i spriten ikke blir noe problem da det går igjennom magesekken din og da blir tatt opp. Antar du har eksperimentert med komboen av de greiene her før, så du vet vel hvordan det går. Gidder ikke noe moralpreken.

Må bare si at jeg først trodde du skulle mekke det opp i en pumpe og ble rimelig... overrasket. Hahaha. Hørtes ut som noe jeg kunne gjort før i tiden.

Ha en god helg! Pass på å ikke få i deg for mye.