Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3905
Uvaksinert 👍
Etter å ha testet kaktus og trøffel noen ganger. Hvofor tar folk noe annet? Er det kun pga tilgang?
Hvorfor folk tar ulike rusmidler? Smak og behag.
Det blir som å spørre om hvorfor noen liker pizza og noen liker taco. Folk har forskjellige preferanser.
Sist endret av Nether; 16. februar 2017 kl. 22:39.
Uvaksinert 👍
Trådstarter
Nei, egentlig ikke. Nå rman har tatt dette og får de opplevelsene, hvorfor tar man da noe annet? Når det gjelder alkohol så er det jo fordi det er lovlig, men andre ting, hvorfor? Det er jo helt utrolig, man kommer i harmoni og får en bedre livsopplevelse lenge etter at man har tatt det. Hva er det som lokker men heroin i forhold til dette hvis man ser bort fra avhengighet.
Sitat av daffe Vis innlegg
Nei, egentlig ikke. Nå rman har tatt dette og får de opplevelsene, hvorfor tar man da noe annet? Når det gjelder alkohol så er det jo fordi det er lovlig, men andre ting, hvorfor? Det er jo helt utrolig, man kommer i harmoni og får en bedre livsopplevelse lenge etter at man har tatt det. Hva er det som lokker men heroin i forhold til dette hvis man ser bort fra avhengighet.
Vis hele sitatet...
nysgjerrighet
Jeg er usikker på om jeg kan ta deg seriøst daffe. Er dette virkelig noe du lurer på?
Du virker nyfrelst på psykedelisk. Men med dette spørsmålet ditt må jeg spørre deg; har du tatt noe annet?
Hva er det som fikser deg opp hvis ting går halvveis til helvete på psykedelia, vel der har du mitt favorittrusmiddel.
Elsker å slappe av, elsker å sove, elsker å føle meg bra, elsker også å være våken i 5 døgn, miste hemninger, elsker også å føle, elsker å føle mer når jeg har sex, elsker å være stein, elsker å være pigg, elsker å forstå mer, elsker å ikke føle en drit.
Du får ikke disse effektene av et drug, et drug gir gjerne en effekt og ti bieffekter i noen dager.
Tar du psykedelia er det greit med noe "downers" i bakhånd.
Sitat av daffe Vis innlegg
Nei, egentlig ikke. Nå rman har tatt dette og får de opplevelsene, hvorfor tar man da noe annet? Når det gjelder alkohol så er det jo fordi det er lovlig, men andre ting, hvorfor? Det er jo helt utrolig, man kommer i harmoni og får en bedre livsopplevelse lenge etter at man har tatt det. Hva er det som lokker men heroin i forhold til dette hvis man ser bort fra avhengighet.
Vis hele sitatet...
Dette er din subjektive opplevelse ++ +
Hva er downers?
for en jævla løkete tankegang. Det er ikke alle settinger det gjør seg å være sopp-loka i, i tillegg hadde jeg blitt latterlig sliten og ikke minst lei av å være på psykedelika hver gang jeg skulle ruset meg.
Det er kult med psykedelika altså, men ffs det finnes annet i verden som også er moro. Kan ikke tenke meg noe chillere enn å sette meg ned med et par kompiser, fyre opp en joint, ha noe gammal rock på stereoen og og le og prate piss i et par timer, alt trenger ikke være en fuckings reise gjennom universet for å ha en verdi.

Og når det kommer til heroin så er det bare jævlig digg, trenger det å være så veldig mye mer enn det? Jeg har tatt det meste av psykedelika og har opplevd helt fantastiske ting, men det å bare legge seg ned i senga og kose på en jente, og bare ha det heeeelt fantastisk diggbart; det er ikke noe feil i det. (Forøverig opplever jeg heroin som smått psykedelisk også, men det er en annen historie). Du sier ordet harmoni, jeg tror heroin er en ganske god definisjon på harmoni.

(Drugs are bad m'kay. Don't do heroin kids)
Downers er alt som senker deg; opiater/opioider, bensodiazepiner, GHB, alkohol, o.s.v - ofte smertelindrende og/eller muskelrelaxerande effekt.

Daffe; har du testet heroin? Har du sniffet amfetamin og blitt Gud?
Psykedeliske stoff i all ära - og tro meg, jeg elsker dem - men iblant vil disconnect, detach, tune out, isteden for att skru opp sinnene og get raped by sensory overstimulation.

Det er jevlig nice att bare ligge i soffaen noen ganger og flyte bort, utan noe att tenke på eller bry seg om..

Har du hatt en dårlig opplevelse, bad trip, på dine fine kaktuser eller trøffel enn?