Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1147
Hei

Noen som har erfaring med å innta Dolcontin og Rivtril sammen?
I utgangspunktet er det ikke uvanlig å blandet benzo og opiater. Tingen er at det er mye lettere å ta en overdose, så da kommer tolleranse mer inn i bildet.
Har du brukt mye rivotril og opiater før? Dolcontin er ett depotmorfin preparat og Rivotril ett sterkt benzo.
Ja, det er mange som blander disse tingene sammen men hver veldig forsiktig med doseringen. Benzo/Rivotril forsterker opiatrusen i kroppen og verste fall føre til overdose. Hvis du aldri har brukt noe av dette før så ville jeg anbefalt alle å styre unna å ta dette i små doser hver for seg.
Alt er avhengig av brukeren og hvor mye han/hun har brukt før - altså tolleranse for stoffene.

I utgangspunktet er det ingen god mix å blandet opiater og benzo. Hver forsiktig og les deg opp på dosering i felleskatalogen hvis du er helt fersk og ikke bland disse. Nå skal det sies at dolcontin bør knuses opp for å unngå depot effekten. De fleste rusmisbrukere skyter dolcontin dessverre.
Trådstarter
5 0
Hei, og takk for svar ��

Har nok en viss toleranse både overfor benzo og opiater (ikke heroin), så tenker at denne kombinasjonen kan gi mitt jagere sin noen timers "ferie" fra meg selv, noe jeg absolutt trenger. Igjen, takk for svar!