Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 618
Meg; Wil Hoffenheim womens team against Werder Bremens womens team on Feb-10th be possible to play here on Unibet ?
...
Thank you very much for the details . I am checking the account which can take few minutes so please bear with me.
...
Unibet-representative:
I have sent it to the sports team to get checked and if possible,it will be on the site in 30 min to aprox 1 hour

Meg: ok thats.... nice ty, but

Meg: this is womens top-league in Germany

Meg: while mens football is more popular this should still be on regular play, I just dont know how many days in advance womens matches appear on unibet ?

Unibet-representative: I undersatand and we can only bring it over to the sport provider that the improve on this

Meg; ok ty
-------------------------------------------------

Hvorfor svarer de slik, nemlig på den måten at det virker som om jeg har gjort hele Unibet oppmerksom på at der spilles damefotball i Tyskland organisert i liga-system og greier ? Eg har spilt damefotball på Unibet før, så jeg vet at dette ikke er sant. Men jeg vet ikke hvor tidlig/hvor mange dager på forhånd de dukker opp i systemet deres (slik at vi kan spille dem med penger så og så mange dager på forhånd).
Sist endret av Hoppeliten; 5. februar 2024 kl. 09:55.
Sitter du på kampfiksing siden du gambler på tysk kvinnefotball?
Husk at kundeservice er underbetalte festglade studenter som tar seg et friår på Malta.

Kambi leverer odds til Unibet og en haug med andre selskaper. Så er ikke slik at Unibet setter odds selv.
2pac alive in serbia
De svarer med tekstmaler. Veldig standard. Ofte er kundeservice for land hvor de har veldig dårlig engelsk, og derfor er kundesentrene veldig strenge med å holde seg til malene. Det er også noen drittjobber, så de færreste av dem gidder å gjøre mer enn minstekrav.