Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1499
har kjøpt en slik http://dx.com/p/stereo-1-5-lcd-2-mod...6#.UvOPl_ldUSE

tenkte å sende en sang i ny og ne, kjøpte den egentlig bare for gøy. det jeg lurer på er
hva er faren for å bli tatt?
bot?
hvis jeg sender i en halvtime en gang i blandt, tar de meg?
risikerer jeg fengsel?

vet noen om noen frekvenser som ikke er nære de andre?
ps. bor i oslo området
Så lenge du ikke overdriver og forstyrrer andre radiokanaler, sendinger eller eller naboens TV, tror jeg faren for å bli tatt er liten. Du får sikkert først beskjed om å slutte med å sende.
Sjekk i FN bandet og finn et område/frekvens der det ikke er noen annen sending.
Sist endret av reiras; 9. februar 2014 kl. 11:50.
Hvor mange vil du kunne treffe med slike sendinger? Hvorfor ikke starte med webradio istedenfor? Da vil du kunne treffe et langt større publikum...
Den radiosenderen du linker til har en rekkevidde på 500m, dette er ikke stort lenger en de du i dag får kjøpt lovlig i Norge. Biltema.
Under et arrangement med rundt 500 deltakere i 1999 så kjørte vi en egen leirradio en uke 24/7 uten at vi noen gang hørte noe fra noen... Spilte musikk, hadde egne programmer, osv...
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Sender du på en ubrukt frekvens, og ikke har så lang rekkevidde, så tror jeg folk bryr seg fint lite.

Analog radio er uansett døende, sikkert kjekt der det er eneste valg, i bilen fks. Men skal du leke radio burde du som Cikey sier; Vurdere webradio.