Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 923
hei.
jeg har nå holdt på med å undersøkt en del om disse spesialspillerene til BMW E46 og blir aldri enig med meg selv, for jeg vil på en måte ha det beste samtidig som det skal være lett å kjøpe og sende inn til reperasjon pluss få igjen på garanti om det trengs...

det finnes mange kina utgaver som ikke koster så mye og det finnes mange utgaver generelt.

men jeg vil ha en Android spiller som er av god kvalitet og som har masse muligheter.

spillere som jeg er sikkere på er de fra:

Dynavin
Andrive
Avinusa

disse tre merkene lever kvalitet og har alt det jeg ser etter, men det er kun Dynavin jeg får tak i her i norge og som blir markedsført her. Dynavin D99+ (android) har en dårlig prosessor og ram pluss en 2.0 utgave android, mens de to andre har bra prosessor og ram og en 4.0 utgave av android

hvordan er mulighetene for selv å sette inn større prosessor og ram?
evt. åssen prosessor og ram passer til disse spillerene og hvor kan jeg få tak i dette?

er dette mulig så kan jeg heller kjøpe en spiller som er bra på alle andre områder men trengs oppdatering av android og bytte e komponentene selv senere.