Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 868
Har nå jobba i en isbutikk på ett kjøpesenter i snart ett år, og har blitt tilbudt 100% stilling som butikksjef. Nå er jeg assisterende butikksjef, som 50%.

Vedsiden av har jeg en 50% stilling som salgsperson. her har jeg god timeslønn og god provisjon, trives også veldig godt i jobben og er blandt de beste selgerne. Her har jeg mulighet til å være lærling i 2 år å få fagbrev.

Hvilken vei burde jeg ta? Syntes ikke noe om å jobbe i den isbutikken, men er det verdt det for å få butikksjef på cven? Har jo allerede vært assisterende butikksjef i ett halvt år, er det så stor forkjell erfaringsvis når en eventuell ny arbeidgiver ser på cven?

Trives utrolig godt som salgsperson, men er vell lettere å få en høyere stilling i fremtiden med butikksjef isteden for fagbrev på cven?
Velg det du trives best i. Resten vil falle på plass etterhvert.
Støtter vasken her.
Velg det du vil lære mest av mener jeg.
Nja, stillingstittel butikksjef hos Funky Frozen Yogurt kommer ikke til å få skrittet til å renne hos fremtidige arbeidsgivere, men det teller absolutt ikke negativt.

Mine to ører.