Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 683
Hei, kom helt tilfeldigvis over denne annonsen på facebook:

https://levinsgoods.com/products/vel...46867190710607

en apple/android play som skal være enkelt å installere på gamle biler. Det er også mulighet for rygge kamera.

Poenget med denne er at dette skal være montervennlig for biler som er av den eldre typen.

Prisen med ryggekamera? 1298 visst.

Er dette for godt til å være sant? Det frister å teste, men ønsker å få feedbacks fra folk her dersom noen har kjøpt og testet.
Sist endret av kingkentyy; 9. juli 2023 kl. 11:39.
Selfølgelig er det bare søppel, uten at jeg har søkt på dette vil jeg tro du finner det samme mye billigere på ebay/ali express etc. Husk Facebook idag er bare svindel og drit, man får ikke i pose og sekk til den prisen. ellers hadde man hørt om dette her i troverdige tester og butikker.

Husk ikke stol på noe på facebook, 99,9% scam. Zuckerberg gjør ikke noe med dette heller siden dette er måten han tjener mest penger
Først kikket jeg på "levinsgoods.com" som tydeligvis blir drevet fra et bolighus et sted på den nederlandsk landsbygda. Så det er en dropshipper.

Så var det VeloConnect, som viser seg å være mest kjent for å være "Veloconnect er en digital kommunikasjonsstandard for direkte og effektiv utveksling av data mellom sykkelforhandlere og deres forretningspartnere."

Jaha

Så søker jeg på bildene de har der og kommer fram tilmange andre steder: https://hz.aliexpress.com/i/1005005026177606.html
Så med andre ord, enda en fake annonse man ser på facebook.
Er jo bare en enkel tablet med lyd ut til aux i bilen.
Ikke noe hokus pokus eller noe som blir integrert med bilen.

Fåes billigere på aliexpress. Funker helt greit