Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  386 23011
Sitat av svaagan
Norske Hus AS trenger arbeidere!
Vis hele sitatet...
Hvor mye tilbyr du i lønn?
Sitat av GordonFreeman
^Det er vel kapitalen som er det viktigste. Vi skal vel óg utdvide landegrensene etter hvert?
Om jeg bare hadde fått logget med inn...
Vis hele sitatet...
Nja. Landegrensene får være som de er i en god stund. Ihvertfall inntil vi får en allianse.
Sjefen mumlet om noe angående Norge, England, Irland, men er usikker.
Svenskene er jo den kraftigste nasjonen foreløpig. Og ryktene vil ha det til at søta bror vil ha det som de tapte til danskene.
Og danskene vil igjen ha både Norge og Sverige.
trenger også jobb (fortrinnsvis husbygging), og har en invite igjen (send pm), heter atomet i erepublik også
Sitat av atomet
trenger også jobb (fortrinnsvis husbygging), og har en invite igjen (send pm), heter atomet i erepublik også
Vis hele sitatet...
send pm til Ventura invest i spillet. Han dirver binary(binary er oss nFF dolk) sin housing firma. Så det er vel rett for deg.
Hva skal man finne på for att noe skal skje da.. jeg jobbet og trente i morges og that's it? Ikke så spennende som det først hørtes ut da, men nå har jeg ikke vært på lenge der ennå heller.

mvh D/M
Hvis du virkelig vil få noe ut av spillet så bør man aktivisere seg politisk. Det er per dags dato den mest fullførte funksjonen i spillet og er grisegøy. På IRC raser diskusjoner i store hete debatter på et ganske intellektuelt nivå for IRC å være. Er også morsomt å lese hva avisene skriver!
Ja, jeg har iallefall meldt meg inn i Gullpartiet da, men ikke så svært aktiv ennå i det politiske liv..

mvh
Sitat av DrD.O.C
Ja, jeg har iallefall meldt meg inn i Gullpartiet da, men ikke så svært aktiv ennå i det politiske liv..

mvh
Vis hele sitatet...
Gullpartiet? Det som lovet gull og grønne skoger men som har sendt krona rett i dass og stjålet 4000 fra statskassa? Huff - det er binærpartiet som gjelder!
Ok, det er noen her som er i binærpartiet, og noen som er i gullpartiet? Blir helt forvirra her nå jeg.

Uansett, er det noe annet å gjøre? Jeg leser hele tiden i avisa at folk gjør så mye, mye som skjer og masse arbeid mens det eneste jeg kan er å trene og jobbe, også logge ut? =/
Sitat av Archj
Ok, det er noen her som er i binærpartiet, og noen som er i gullpartiet? Blir helt forvirra her nå jeg.

Uansett, er det noe annet å gjøre? Jeg leser hele tiden i avisa at folk gjør så mye, mye som skjer og masse arbeid mens det eneste jeg kan er å trene og jobbe, også logge ut? =/
Vis hele sitatet...
Meld deg inn i Binærpartiet, det er stappfullt av andre nff-ere, og så har vi en realistisk og fornuftig plan over hva som skal skje etter presidentvalget.
selv om den andre posten som ble overfylt med invite-spm er fjernet, betyr det ikke at folk kan komme her. det som kommer til å skje da, er at denne også blir fjernet. hvis du absolutt har lyst å spamme noen med spørsmål om invite, så kan du gå på diskusjon.no elns.
Selger da en avis for 20 NOK... The Norwegian Post eller noe, kan settes ned om folket ønsker det!
Nå er det sjefen som er president. men er det noen valg for hvem som skal "bestemme"? og hvis det er det, når er det valget?
hvis ikke det er valg, hva må til for at presidenten skal gå av?
Er vel val den 1. i kvar månad trur eg. Så er det partival 20. og lokalval 10.
Neste valg er 1.Februar.
Da må vi få Sosialdemokratene opp før det søker fortsatt investorer.

PS: Det svirrer en trojaner rundt på Erepublik for øyeblikket. Avast- har funnet en trojaner på siden og advarer :S
Sitat av EivindH
Selger da en avis for 20 NOK... The Norwegian Post eller noe, kan settes ned om folket ønsker det!
Vis hele sitatet...
ingen vil kjøpe ei avis for 7-8 dagslønner når dei berre kan lage ei sjølv. med mindre du har eit kickass namn på avisa di, noko du ikkje har

(PS. sjekk ut Morgonmagasinet)
trenger vi ikke noen sykehus? har søkt om jobb der men får ingen svar :/
Sitat av bidus
ingen vil kjøpe ei avis for 7-8 dagslønner når dei berre kan lage ei sjølv. med mindre du har eit kickass namn på avisa di, noko du ikkje har

(PS. sjekk ut Morgonmagasinet)
Vis hele sitatet...
Tja - tror ingen aviser er verdt noe i dag. Binæravisa er vel den eneste som har noen form for verdi, men kun i sammenheng med selskapene som er basert rundt Binary Holding.
de som leder sykehusbedrifter må ha en del penger, for de må dekke lønninger fram til ordførere er på plass og kan kjøpe sykehuset... og det skjer tidligst 20. januar om regionene har nok penger til da.....
siden den andre posten er borte kan jeg hvertfall nevne her at jeg har 2 invites.
Skjønner ikke dette med points helt jeg. Jeg har 8 points, men er aktiv hver dag. Hvorfor har jeg ikke mer, når f.eks deezire har 63?
du må få jobb, skaffe deg våpen, trene og jobbe.

bli med i parti osv.
Men den andre brukern min har plutselig 48 poeng, og han har gjort _akkurat_ samme som han som har 8 poeng. Forvirrende. Begge har jobb, begge er med i politisk parti, begge trener osv.
har du 2 brukere?
kanskje den andre brukeren får dårlig poeng pga juks?
da er det rett før jeg har laget meg firma i housing industry.
Hvis noen skal ha jobb, PM: Konfusius (meg)
Hvor bra kan lønna bli?
2 i skill
vel, sliter skikkelig med å få firmaet igang så det er liten lønn til å begynne med.

Men etterhvert hvor inntektene kommer skal du få lønn i forhold til skillen.
Men 2 i skill hjelper firmaet mitt noe utrolig.... hint hint.
housing er ikkje vegen å gå nett no. fleire ansatte enn food, sjølv om ingen har råd til hus.
Ingen har råd til hus enda, men hvis Norges økonomi stiger, så lønner det seg og ha et par hus og selge
Her er en liten artikkel jeg skrev om huskrise, arbeid, inflasjon og slikt:
http://www.erepublik.com/article-8706.html
Synest det skjer relativt lite nett no, håper det tar seg litt opp...

Har 2 invites om nokon treng det. Send PM om interessert.
Sist endret av Seigmann; 8. januar 2008 kl. 18:23.
Kan det være taktisk lurt å joine et jalla land, feks somalia, der jeg regner med det er få innbyggere? enklere å komme seg opp og frem..?
Jeg har 2.0 skill i moving, og trenger nytt arbeid med en høyere lønn enn det jeg har nå. Jeg får 2 kr. om dagen, og vil hvertfall ha 3-4.

Noen som har selskap innen moving?
Wtf? Les! Gullpartiet har planer om å inngå en allianse mellom norge, england og irland, men vil "ta det med i betraktningen" dersom det er sterk motstand i befolkningen? Disse tullingene må dumpes jo før jo bedre!
http://www.erepublik.com/press_release-633.html
og hvorfor der det tull å inngå allianse?
Ble nettop satt ned i lønn hele 3 NoK hos Daaze housing, og vurderer å si opp. Er det mulig å få seg arbeid innen binær sine sektorer?

edit:
har 2.40 i housing skill
Sist endret av catolh; 11. januar 2008 kl. 22:24.
Sitat av catolh
Ble nettop satt ned i lønn hele 3 NoK hos Daaze housing, og vurderer å si opp. Er det mulig å få seg arbeid innen binær sine sektorer?

edit:
har 2.40 i housing skill
Vis hele sitatet...
kan få jobb hos meg men er dessverre dårlig betalt med tanke på at firmaet mitt driver å bygger seg opp, men skillen din hadde hjulpet noe sinnsykt.
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Når er neste valg ? Så vi kan stemme på partier ?
8 dager til neste valg Hvertfall om 10 minutter
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Norge ligger nå på 5. plass på top country-listen
Sitat av Ulvengunnar
kan få jobb hos meg men er dessverre dårlig betalt med tanke på at firmaet mitt driver å bygger seg opp, men skillen din hadde hjulpet noe sinnsykt.
Vis hele sitatet...
send proposal, om det var du som sendte til meg.
Jeg trenger jobb. jeg har 2.10 moving skills og ønsker derfor høyere lønn enn det jeg har nå (2 NOK)

Send meg en melding inn game eller her.

Navn inn game: Azeklor
/server irc.efnet.ca
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Jeg trenger jobb! Har 2.20 i moving skill, men alt av interesse.
oisann. noen som har fått veldig mye gull i norge? syns det plutselig var så mye av det

GOLD
100000000000000024054566460908983460285398277871041789516421 5
Sist endret av random16439; 15. januar 2008 kl. 01:46.
Litt sent ute, men vil gjerne bli med.
Noen som gir ut invite ?
ah faen, ser nå at det var denne tråden det ikke skulle vere invites i.
Får unnskylde min opptreden.
Men jeg har ikke kommet igang enda, tror jeg har fått en invite,
men har ikke noe i e-mail etc