Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1217
er det bare meg, eller ser dette bildet vilt photoshoppa ut?!?!

http://www1.vg.no/bildespesial/show/...hp?id=3491&o=0
Meninger?
Hadde jo "nettop" om en i routers (?) som hadde mixet og trikset litt med et bilde.

Synes tråden passet best i dette forumet, hvis ikke er det vel bare å stenge den..
nei, syntes ikke det ser photoshoppet ut, men han har brukt motblitz (du ser at solen er mot kameraet) noe som gjør at objektet får et annet lys enn bakgrunnen.
Det kan være at lyset kom mot kameraet hvor personen ble mørkere. Men blitzen klarte å få lyset på personen. Dårlig fotograf, ja...

edit:
Det som plager meg mest er at det er kaos bak han, og han smiler som en idiot?
Er det bilde nr1 du mener?
Det så ganske fake ut, men det kan være at det bare er lyset som gjør det
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Første bilde så litt rart ut ja. Skulle de gjort det med photoshop så hadde det sett "bedre" ut på en måte. Ser ut som det er brukt paint til å lage til bilde.

Men jeg tror nok ikke att det er fake uansett !

Ivertfall det blåe, er nokk sol lyset som blender.
når jeg så bilde uten å ha lest posten til Mushy, så er jeg helt enig.. det ser veldig redigert ut!

men ja, det finnes en logisk forklaring på alt..
Hvis du ser bedre etter ser du at alle reflekser, spesielt på brannmennene bak er hvite, dvs er blits brukt. Hvis det ikke hadde vært blits ville de vært gråaktige.
Dette er ikke fake.. Det er bare blitzen som lyser opp hans ansikt/kropp, på en slik måte som gjør at det ser ut som om han står i et annet miljø enn bakgrunnen.. Og det gjør han egentlig; han står i Blitz-lys - det gjør ikke bakgrunnen. Så nei, dette er ikke fake. Utvilsomt ikke.