Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  501 54281
Tåpeligste ting som ble frastjålet fra mitt hjem, var en gammel dørmatte. Det får meg til å lure på hvor desperat er dagens tyv.

Hva er den tåpeligste ting noen har stjålet fra deg?
haha, det er jo en standard ting å stjele i fylla da..

Når det skal sies var det en eller annen luring som stjal barberhøveln min nå på 16 mai festen.. så har jeg selv stjålet en refleksvest så ..
En kamerat av meg brøyt seg inn hos meg gjennom et åpent vindu etter vi hadde vært på fylla og jeg hadde lagt meg.
Så tok han 4 store flasker cola og alle de nystekte rundstykkene jeg hadde laga samme dag.

Det sugde fordi jeg ikke hadde frokost dagen etter
One of the good guys
2rs1's Avatar
Jeg ble rana for 3 blomsterpotter og en tom bensinkanne når jeg nekta og betale blodpris på piraten hjem ifra byen.
Noen ranet en halv kasse med øl på roskilde som lå i teltet. Greit nok, øl er ikke dumt å stjele men hvorfor ignorere alle verdisaker som ligger 30cm unna?
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Jeg ble frastjålet to knapp-gule t-skjorter på vaskeriet. På ene ene stod det:

"Britney spears is a whore", og på den andre stod det (med veldig liten skrift):

"Since you're already this close, why don't you just suck my dick?"
Sitat av Stormen
Jeg ble frastjålet to knapp-gule t-skjorter på vaskeriet. På ene ene stod det:

"Britney spears is a whore", og på den andre stod det (med veldig liten skrift):

"Since you're already this close, why don't you just suck my dick?"
Vis hele sitatet...
Ahh, tshirthell.com. ;D

Tror ikke det er noe spesielt som har blitt stjålet fra meg.. Kanskje noe LEGO når jeg var åtte eller noe..
kreativ nerd
devotio's Avatar
Melka mi blir stjålet. Faens engelskmenn som ikke gidder kjøpe melk til te-en sin. Stjal melka tilbake når det stod en pint med melk, mohaha...
Vi hadde satt et gammelt do vi skulle hive ute på terassen over natta, til vi kunne kjøre det på dynga. Morgenen etter var det borte :P
Sitat av Loeve
Vi hadde satt et gammelt do vi skulle hive ute på terassen over natta, til vi kunne kjøre det på dynga. Morgenen etter var det borte :P
Vis hele sitatet...
Det er jo morsomt å knuse do da! Hihi.
Noen jeg kjenner satte på hjul under et do en gang, og helte bensin nedi som de tente på. De sendte det i en nedoverbakke. Før dette hadde de vist satt seg på doet og kjørt bortover med det, med buksa trekt ned og avisa i hendene.
jeg ble frastjålet en halvspist japp. den lå i garderoben, i jakkelomma mi. jeg spiste halve og tenkte at jeg skulle spise den siste halvdelen etter gymmen, men NEIDA. noen hadde sjtælt den. jag tenker, en halvspist sjokolade? herregud da er man desp etter godteri.
Hadde stor innbrudd i leiligheten min i Bergen, alt av verdisaker var vekke, men ka de skulle med en halvåpen skinke pakke i fra kjøleskapet å e 5 år gammel pils som hadde stått på utstilling i hylla må du ikke spør meg om
Jeg har blitt frastjålet pizza og en indrefilet. Folk synker lavt for tiden.
Jeg har faktisk fåttt stjålet fra meg en hel del dumme ting.
1: Sykkelås (låst, men klippet over)
2:Gummistrikk
3:Ene sokken min (skjer hele tiden)
4:1 sko (nei, ikke et par)
5:en tom fyrstikkeske
6:tonnevis av skruer
7:tyggispakker som er åpnet (skjer hele tiden)
8:En utskrevet skrivebok

Kommer ikke på flere nå, men jeg får stjålet nesten alt.
Dessuten, så var det noen som stjal verktøy fra kjelleren, og masse dykkerutstyr. Men, det de ikke gadd, det var å stjele de ulåste syklene ved siden av. De var dyrere enn verktøyet de tok

En annen gang det var noen som brøt seg inn, så hadde de ikke tatt en eneste ting, men hele kjelleren var full av 10 kronere.
Ei halvfull flaske med vaskemiddel for bilen, sammen med en brukt svamp og en ødelagt gammel radiostyrt bil ble stjålet fra boden min av et dophode, som politiet selvsagt ikke klarte å skrape sammen beviser mot, selv om naboen bevitna hvem det var.
kreativ nerd
devotio's Avatar
Sitat av Bjølg
Jeg har blitt frastjålet pizza og en indrefilet. Folk synker lavt for tiden.
Vis hele sitatet...
Nja, mat er ikke så uvanlig egentlig dersom du bor i studenthjem.

pho: Og dette var i jentegarderoben? Jenter er faen meg noen sleipe folk!
Jeg stjal en kjøleskapmagnet for noen måneder siden. Gikk rundt med den på beltet en god stund etterpå.
Sist endret av Laurentius; 21. mai 2005 kl. 18:36.
I et hus jeg vet om ble samtlige lyspærer stjålet. Noen hadde gjort innbrud å skrudd ut alle fra soklene sine.

Er vel noen som lever kriminelt. Når du trenger noen lyspærer, eller dørmatter, stjeler de dem.
reagol's Avatar
Trådstarter
Jeg har ikke stjålet noe i fylla enda, men faren min har stjålet et parkeringsforbudt skilt tidligere (fatter ikke hvordan han klarer å bære den hjem i fylla).

Også stjal han askebegere fra pub som han ringte på og ga dem til alle naboene midt på natt, hehe.
kreativ nerd
devotio's Avatar
reagol: Skilt er kult å ha da. Øl glass også. Fikk noen norske øl glass fra brodern som han hadde "fått tak i" fra en lokale puben hvor han gikk på folkehøyskole. "Koselig" med Ringnes glass.
har ikke blitt frastjålet noe spesielt utenom noe småtteri men min bestefar ble ganske full på en bar og han tok dermed en STOR stol, bærte den ut i bilen og kjørte.

dette var midt på kvelden i en full bar :P
Sitat av Nubeland
har ikke blitt frastjålet noe spesielt utenom noe småtteri men min bestefar ble ganske full på en bar og han tok dermed en STOR stol, bærte den ut i bilen og kjørte.

dette var midt på kvelden i en full bar :P
Vis hele sitatet...
Flotte greier at bestefaren din kjørte hjem sørpe full.
Bonjævel
Marjo's Avatar
Noen karer stjelte clutchhendelen fra mopeden min mens den stod på skolen. Det verste er at jeg var bare 30 meter unna da det skjedde. Hadde dog ikke visuell kontakt med mopeden. Oppdaget det da jeg skulle kjøre hjem.
Hater folk som stjeler.
Ølglass er jo en klassiker. Broren min har bare ølglass på hybelen sin, og unnskylder det med at han "glemmer" at han har ølen i hånda da han skal dra ut for å ta taxi :P
Noen stjal pakksekken min, som brukes som en "skittentøyskurv" i militæret mens jeg vasket klær.
Er det vanlig å stjele bakruter på biler? Det har skjedd hos oss!
Eventuelt noen som en gang stjal kulen i musa hos en venn av meg som hadde fest.....

edit:
Har faktisk også blitt frastjålet vidusviskere og et dørhåndtak på en bil.
Sist endret av ElroY; 21. mai 2005 kl. 20:07.
Noen som hadde bøffa en spark borti lia her (wtf liksom) så kom de innom oss å satt fra seg sparken å tok sykkelen til brodern (det skjønner jeg)
Den ble funnet 1 år senere
Tror dere pubene tar noen kroner ekstra for ølet, siden glassene ofte blir stjålet?
Nei, jeg tror de bare har budsjetert med tap av glass når de starter opp.
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Haha.. Barene betaler jo ikke for glassene..

Har dere tenkt på hvorfor det står reklame på glassene eller?
betyr det at de ikke betaler for de store fete Klokkene som bruker å henge på veggene med f.eks Mack logo inni ?
for om det gjør det.. im getting one!
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Nei, de betaler ingenting for reklameeffekter i det hele tatt. Om det står navnet på en produsent på det, så er det gratis for baren.

Det som også er vanlig, i hvert fall for nye utesteder i Oslo, er å få 2-3 måneders GRATIS forsyning av f.eks pils eller en spesiell type rusbrus - mot at utestedet lover å bruke denne produsenten for alltid. Tenk dere det; hvis det går ca 1000 rusbrus i løpet av måned (forsiktig anslag) så får de 3000 flasker rusbrus GRATIS - som dere seff må betale for

Andre ting barer får gratis: Kjøleskap, håndklær, t-skjorter, jakker, ølglass, klokker, flyere, skilt, stoler, bord, flagg, osv... Når man jobber i utelivsbransjen, så vil alle deg godt - helt til du begynner tjene penger.
Ahh seriøst mann, gjett at jeg skal våkne opp imorgen med ny klokke på veggen and so on
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Sitat av Stormen
Haha.. Barene betaler jo ikke for glassene..

Har dere tenkt på hvorfor det står reklame på glassene eller?
Vis hele sitatet...
Det mest patetiske jeg har stjålet er et krus fra Olavs Gård. Under kruset står det "stjælt fra Olavs Gård", dem får skikkelig reklame for stjeling. Genialt i grunn!
Her i nærheten er folk så plaget av innbrudd i hyttene sine. Tyvene rensker alt, til og med gardinene

Må forresten også fortelle om noen kom til hytta si, og når de kom inn så de at vinduet sto åpent, og på komfyren sto det ferdigkokt suppe... Innbruddstyvene kokte seg suppe, og stakk når de hørte at eierne kom
Jeg har blitt frastjelt en fjernkontroll, et par sko og ei jakke. Tyven satt igjenn ei hal flaske sprit så jeg syns jeg ikke kom så alt for ille ut av det
Sitat av devotio
Nja, mat er ikke så uvanlig egentlig dersom du bor i studenthjem
Vis hele sitatet...
Vi bor i enebolig.
Pizza osv er jo ikke så latterligt og stjele hvis fryseren f.eks står i garasjen, og du er på fest i en av nabo husene og trenger en mat bit.
very impotent freak
Delusional's Avatar
Da jeg var på fylla hos en jeg kjenner, så stjal noen andre jeg kjenner all maten i kjøleskapet, og hun jeg var hos hadde ingen mat på søndagen... Men til gjengjeld var det mye god mat på nachspielet jeg var på...
Sitat av voldern
Pizza osv er jo ikke så latterligt og stjele hvis fryseren f.eks står i garasjen, og du er på fest i en av nabo husene og trenger en mat bit.
Vis hele sitatet...
Så å stjele er greit hvis du er sulten da? Så jeg skal bare ta fra bakeren fordi jeg trenger en "matbit"? Det er slum.
Det sier jeg ikke, heller langt i fra, jeg mener ikke at stjeling er ok. Men det er ikke en latterlig ting og ta selv om det ikke er like dyrt som penger og smykker, jeg mener det er mere latterligt og ta slike ting.
Sist endret av voldern; 22. mai 2005 kl. 00:57.
Skolebøker på videregående er et problem. Trakk opp engelskboken min av en medelevs sekk i fjor. I år har geografiboken forsvunnet, men jeg "fant" en annen geografibok som plaster på såret

Nå mangler også en biblioteksbok fra skolebiblioteket, huffameg.

Har også blitt frastjålet korker til sykkelslanger
Sist endret av Octavarium; 22. mai 2005 kl. 01:09.
kreativ nerd
devotio's Avatar
Sitat av voldern
Pizza osv er jo ikke så latterligt og stjele hvis fryseren f.eks står i garasjen, og du er på fest i en av nabo husene og trenger en mat bit.
Vis hele sitatet...
Offtopic: Om det ikke hadde vært for deg hadde pizzaen min vært i ovnen til i morgen. Glemte den helt, har vært der i 2 timer. Sånn ser den ut nå!

http://christian.nestande.net/cutenews/data/upimages/pizza.JPG

Edit: Denne kan godt noen stjele fra meg!
Sist endret av devotio; 22. mai 2005 kl. 01:39.
Ser deilig ut, bare å hogge innpå der.
En kompis hadde innbrudd en gang for lenge siden, og da tok de en gammel løen telefon som stod rett ved tv og diverse gjenstander av sølv :P
Eg og nokon kameratar fekk plutseleg lyst til å klatre opp på taket på den lokale folkehøgskulen, ned i ein slags park i midten av bygget og inn ei ulåst dør der, berre for å rusle litt rundt og ta ein stygg korketrekkar med reklame for den lokale sparebanken som souvenir.
Høres ut som Folkehøyskolen jeg gikk på (som forøvrig Scha og gikk på), der kunne man gjøre ett lignende stunt og komme seg inn på kjøkkenet, noe som vanligvis ble brukt for å kome seg opp på datarommet på nattetid, med det ene untaket da vi bøffa 50 liter melk å dumpa det i skogen, faens som det lukta i den skogen utpå våren

det er foresten kanskje det teiteste jeg har stjelt
Det teiteste jeg har blitt frastjålet er en utvasket t-shirt. Denne ble stjålet når jeg badet på ett hotell i Spania. Ellers så syntes jeg å stjele skolebeviset mitt fra lommeboka med 5-600 kroner er også ganske tåpelig.
En kamerat av meg var på russeball i fjor og når han ble fratatt en øl (som han hadde med seg) på clarion hotel..Så ble han irritert og stjal en sånn diger vinopptrekker
Sitat av Zero
Her i nærheten er folk så plaget av innbrudd i hyttene sine. Tyvene rensker alt, til og med gardinene

Må forresten også fortelle om noen kom til hytta si, og når de kom inn så de at vinduet sto åpent, og på komfyren sto det ferdigkokt suppe... Innbruddstyvene kokte seg suppe, og stakk når de hørte at eierne kom
Vis hele sitatet...

Det er jo ganske kjedelig. Er det lov å lage hadlepatroner med sltkuler, og skyte tyver hvis du ser dem, eller er det ulovlig? Ps. er det dødelig? (sånne saltkuler man har i saltbøssa med kvern)

Virker noenganger som om loven er på tyvenes sin side, iallefall med rettigheter og stuff. Skal vel helst legge tyver på en seng av fløyel, og oppvarte dem til politiet kommer....