Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2116
Har nå fått tak i 100mg med Molly, søkte meg litt rundt å kom fram til at dette er en grei nybegynner dose.

Hvordan skal jeg innta det, jeg vet jo at man kan sniffe det, drikke det osv, men Molly smaker jævlig, er det en måte jeg kan få dette ned uten å spy?

Så en annen post her på forumet om at du kan pakke det inn i rizzla, og svelge det? pakker man det bare inn å svelger papiret?
Sist endret av Grisetegutt; 28. februar 2019 kl. 21:33.
Knus det og pakk det inn i rizla. Kos deg
Pulviriser det og pakk det ned i rulle papir. Do papir funker også men har en tendens til å åpne seg i halsen på vei ned og du får en jævlig etter smak.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, som de nevner over. Ta og splitt ei dopapir rute i to så papiret er tynt, så legger du det på og bretter papiret rundt så det ser ut som ett lite rumpetroll med twistet hale, riv av halen så den ikke er lengre enn nødvendig for å holde sammen. Svelg med vann.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som nybegynner anbefaler jeg å bare slikke på fingertuppen, dyppe den i mollyen og ta det på tunga. Skylle ned med en drink eller brus, SÅ jævlig smaker det ikke. Snorte smaker værre både i nesa og ned slimhinnene i kjeften.
Å lage bombe av rizla og droppe/svelge kommer til å smelle som faen så ikke bra når du ikke er godt vant med det. Bruker du finger dypp metoden har du mer kontroll over at du ikke får i deg for mye på én gang , kan dyppe fingern flere ganger om du ikke oppnår ønsket effekt .
Det beste jeg noen sinne har gjort er å kjøpe gelatinkapsler. Du åpner de, putter i virkestoffet, lukker de, og svelger det. Dopapir har en tendens til å løsne opp i munn ja, heh.
100mg er en fin og trygg dose for folk flest. Men du burde vurdere kosttilskudd. Dette er bare et anekdotisk bevis, men jeg tok 120mg forrige helg, og kjøpte Rave Box på forhånd. Hadde absolutt ingen problemer med kjeven, og jeg følte meg 100% fin dagen etterpå. Magic!
Fortsatt ingen som har reagert på at TS er 15 år gammel..
@Superspurv Gått gjennom postene mine?
Sitat av Grisetegutt Vis innlegg
@Superspurv Gått gjennom postene mine?
Vis hele sitatet...
Er vel ikke så mye å gå gjennom da du har 16 poster, blant annet en tråd der det står alder i navnet på topic.

Strengt talt burde du vente med dette, ingen moralpreken fra min side, men du har hele livet fremfor deg å teste ut psykedelika. Hjernen din er langtifra ferdig utviklet, så mitt tips til deg er å vente til du er godt over 20 år før du tester så mye.

Nå har du jo fått tak i, så jeg taler vel for døve ører her, men gå iallefall for små doseringer i starten å kjenn ann formen. Å stuke på altfor høy dose molly kan være svært ubehagelig å gir deg bare mer bivirkninger enn det er verdt det. Snakker av erfaring
Den typiske MDMA info: det stresser myelinet ditt i hjernen så ikke gjør det ofte. Ideell dose er 125 mg + 30-40 etter du er oppe. Du har en mindre kropp så ikke vær sjokkert om 100 er passe for deg. Kræsjet etterpå kan være nokså behagelig hvis du er åpen for å ha det litt "trist." Bare ikke pøs på med kaffe men ta det rolig (for hjernen.) Kanskje ta noen tilskudd. Har hørt det kan i alle fall være passe med en svær flaske grapefrukt juice etterpå... Og så klart barn nei.
@Supermegafon Kan en del om doser osv, tenker å starte med 100mg, kanskje legge på mere hvis jeg ikke får sterk nok effekt, uansett er det en måte jeg kan få skjekket at dette er MDMA, og ikke foreksempel Meth? Er litt vanskelig å få kjøpt testkit når du bor hos foreldrene dine...
Bra du er forsiktig, men 100 var alt for lite for min del. Tok 250 før jeg fikk noe bra funk. Men ofc alle er forskjellige så ta det med ro, spesiellt når du er så ung.
Sitat av Mikkel Rev 420 Vis innlegg
Bra du er forsiktig, men 100 var alt for lite for min del. Tok 250 før jeg fikk noe bra funk. Men ofc alle er forskjellige så ta det med ro, spesiellt når du er så ung.
Vis hele sitatet...
Du må enten ha fått tak i dårlig MDMA eller spiste det på veldig full mage. 250 mg er en unødvendig stor dose. 120 er en safe dose for en ordinær voksen person. 120-140 mg + en eventuell booster, så sjeldent som mulig, er det jeg vil kalle forsvarlig bruk.

Alltid lurt å beskytte hjernekjemien mot mulige varige endringer som skyldes uforsvarlig bruk av MDMA.
Anonym bruker
"Høflig Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Merker at jeg nesten begynner å gi litt faen etter en stund på dette forumet, men siden det er til det beste (rent bortsett fra at jeg synes du bør vente fem og i det aller minste tre år):

Hvis du prøver det, bør du vente minst et halvt år før du gjør det igjen. Hjernen din er i et spesielt sårbart og foranderlig stadium nå, og MDMA er et veldig kraftig rusmiddel. Et så kraftig inngrep i din hjernekjemi kan forandre deg og din utvikling på subtilt, men ikke desto mindre substansielt vis. Og fordi DU er summen av "din" transmitter- og reseptoraktivitet, vil ikke DU nødvendigvis kunne se eller merke det.

Gisp! I know - men det er sant allikevel.

PS: Synes du ikke at det er litt barnslig og pinlig å gjøre ting i smug, gjemme deg osv.? Du er bitte, bitte liten, vet du det?