Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 943
Hallo! Jeg vurderer å kjøpe State of decay, men vet ikke helt... Er det som DayZ? Er det online? Free roaming, eller må man ta campaign? Liker helst spill der man kan gjøre hva man vil, med venner Men jeg lurer mest på om det er som DayZ!
Jeg elsket det, men ville valgt å vente til det kommer på PC. Ekstremt mye bugs på xbox versjonen iallefall.
Apatisk Narsissist
lurvelen's Avatar
Nei er ikke som DayZ, men det er nok det nærmeste du kommer uten om WarZ
Sist endret av lurvelen; 23. juni 2013 kl. 22:54.
Bozare's Avatar
Trådstarter
Kan man spille online?

Noen her? :titegn:
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Hadde ikke hørt om spillet før nå, men har nå adda microsoft points og det er på nedlasting! Så jævlig kult ut, selv om det er småkjipt at det ikke er online (tror ikke man kan det). Dritkult om de adder co-op eller online etter hvert så man kan spille med kompiser.

EDIT: Er faktisk usikker på om man kan spille det online nå, noen som vet sikkert om man kan det eller ikke?
Sist endret av Dongerino; 23. juni 2013 kl. 23:50.
Apatisk Narsissist
lurvelen's Avatar
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Dritkult om de adder co-op eller online etter hvert så man kan spille med kompiser.

EDIT: Er faktisk usikker på om man kan spille det online nå, noen som vet sikkert om man kan det eller ikke?
Vis hele sitatet...
Tror de sa at hvis spillet ble godt motatt skulle de lage en co-op mode
Sitat av lurvelen Vis innlegg
Tror de sa at hvis spillet ble godt motatt skulle de lage en co-op mode
Vis hele sitatet...
Helt riktig, og spillet har allerede solgt bedre enn de hadde trodd. Men regner med det kommer til PC før Co-op kommer, ettersom at de allerede har begynt på PC-versjonen.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
56% complete her, hva syns folk om spillet? Ville ikke se så alt for mye gameplay før jeg starta, men greit å høre hva folk syns.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
56% complete her, hva syns folk om spillet? Ville ikke se så alt for mye gameplay før jeg starta, men greit å høre hva folk syns.
Vis hele sitatet...
Det har en del bugs, grafikken er ikke perfekt.. Men det er ganske avhengighetsskapende!
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Rambofant Vis innlegg
Det har en del bugs, grafikken er ikke perfekt.. Men det er ganske avhengighetsskapende!
Vis hele sitatet...
Kult! Det er ferdig nå. Er det noe særlig story eller er det minecraft-aktig, altså at man lager sitt eget gameplay?