Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 840
Har et familiemedlem som ble frastjålet/mistet mobilen i syden i sommer. Han har nå fått en ny på reiseforsikringen. For omtrent en uke siden ble han oppringt av noen som hadde funnet mobilen hans, og den ble sendt hit til Norge. Kan den fortsatt brukes? Blir de sperret på noe vis, eller kan de se at f.eks jeg setter inn simkortet mitt i den? Mobilen det er snakk om er en Sony xperia V, om det har noe å si?
Du kan bruke den, politiet bruker dessverre resursene sine på viktigere ting enn å finne Yngve sin Sony xperia V.
The-kid's Avatar
Trådstarter
Er litt mere bekymret for forsikringsselskapet faktisk Tenker bare at det er litt kjedelig om navnet mitt dukker opp hos dem på en mobil som et familiemedlem allerede har fått erstatning for.
Sitat av The-kid Vis innlegg
Er litt mere bekymret for forsikringsselskapet faktisk Tenker bare at det er litt kjedelig om navnet mitt dukker opp hos dem på en mobil som et familiemedlem allerede har fått erstatning for.
Vis hele sitatet...
Kan vel formulere det slik, du kan bruke den. Ingen bruker resursene sine på å finne Yngve sin Sony xperia V. Selv ikke forsikringsselskapet.
The-kid's Avatar
Trådstarter
Oki, takk Da ble det ny mobil på meg
Hvorfor skulle en fattig person fra syden sende deg mobilen tilbake?
Det må være en tanke bak dette
Sitat av Lounacy Vis innlegg
Hvorfor skulle en fattig person fra syden sende deg mobilen tilbake?
Det må være en tanke bak dette
Vis hele sitatet...
Ja, for alle i syden er fattige. Og når de virker som de bare vil være et godt menneske, så må det jo være en tanke bak det.
The-kid's Avatar
Trådstarter
Derfor jeg skrev frastjålet/mistet. Den dukket visst opp på hotellet etter at de hadde dratt hjem til norge, og eier av tlf måtte betale for frakt, tilogmed litt mere enn det det kostet å sende den tilbake til Norge Så hotellbetjeningen tjente bittelitt på dette.