Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 746
Heisann har den siste uken hatt litt problemer med internettet(tror det er pcen)
har 20 mbt fra telenor og har ikke hatt noe problemer med nettet.
men den siste uken har det startet og loade sider litt sent av og til og jeg lagger på TeamSpeak. pleier også og se på www.twitch.tv der jeg har kvaliteten på source, nå må jeg kjøre med medium 24/7 og det starter og loade der også til tider.
Tror dette har noe med pcen og gjør da jeg har en laptop jeg kan sitte og se på Netflix og slikt på fullhd uten noe problemer.
har ikke noe lagg når jeg spiller counter strike men er nettsider og TeamSpeak som sagt. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? evt feilsøke litt på pcen?

Mvh Lothen
Kjør diskfragmentering. Også last ned "CCleaner" kjør en full scan og få renska opp litt. Kjør Windows update ta en full virus scan og restart modemet.