Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2678
Hei freaks

Jeg har ekstremt irriterende negative effekter på amfetamin, får samme greiene hver gang og lurte på om noen vett noen måter på og dempe dem.
(Er relativt erfaren)

Føler ut som øynene mine verker eller blir presset inn.
Føler sterkt trykk i hodet.
Får veldig vondt i magen.
Blir kvalm.
Og føler halsen min er "blokkert" til en vis grad.

Noen med tips?
R.i.p 23.04.2021
Slutt og bruk amf . Høres ut som høyt blodtrykk
Sitat av Tarm Vis innlegg
Slutt og bruk amf . Høres ut som høyt blodtrykk
Vis hele sitatet...
Får prøve og ta pause da, vaffal til jeg får sjekka ut hos legen, takk for svar.

Noe som kansje kan hjelpe foreløpig allikevel ?
Sist endret av Tester alt; 18. november 2020 kl. 21:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Tester alt Vis innlegg
Får prøve og ta pause da, vaffal til jeg får sjekka ut hos legen, takk for svar.

Noe som kansje kan hjelpe foreløpig allikevel ?
Vis hele sitatet...
Benzo løser alt xD men seriøst det hjelper du får ingen negative bivirkninger jeg hadde sluttet men så skulle jeg bli mere våken en gang på xanax å sniffing hjalp ikke så jeg skjøt det å i helvete så bra effekt så nå når jeg tenker jeg skal ta speed hiver jeg i meg 3 rivo å en kvarting speed helvete så bra ingen negative bivirkninger å ingen noia eller angst pluss man får sove er ikke det bra! Men anbefaler ikke å bli avhenig av pluss og minus men en skjelden gang i blant går fint. btw det funker sikkert med sniffing eller alle faens andre måter man kan innta det. Men vær forsiktig!
Sitat av vet_ikke_jeg Vis innlegg
Benzo løser alt xD men seriøst det hjelper du får ingen negative bivirkninger jeg hadde sluttet men så skulle jeg bli mere våken en gang på xanax å sniffing hjalp ikke så jeg skjøt det å i helvete så bra effekt så nå når jeg tenker jeg skal ta speed hiver jeg i meg 3 rivo å en kvarting speed helvete så bra ingen negative bivirkninger å ingen noia eller angst pluss man får sove er ikke det bra! Men anbefaler ikke å bli avhenig av pluss og minus men en skjelden gang i blant går fint. btw det funker sikkert med sniffing eller alle faens andre måter man kan innta det. Men vær forsiktig!
Vis hele sitatet...
Høres konge ut, skal plinge rundt nå og prøve og fikse noe ksasol elr rivo, hjelper sikk fint det. Takk for svar
Sitat av Tester alt Vis innlegg
Høres konge ut, skal plinge rundt nå og prøve og fikse noe ksasol elr rivo, hjelper sikk fint det. Takk for svar
Vis hele sitatet...
Anbefaler ikke ksalol nå når det er faslske med fentanyl i ute hadde helle kjøpt stolper eller rivotril.
Sitat av vet_ikke_jeg Vis innlegg
Anbefaler ikke ksalol nå når det er faslske med fentanyl i ute hadde helle kjøpt stolper eller rivotril.
Vis hele sitatet...
Alltid vært falske piller i omløp.
Politiet har derimot sagt dødsfallene tilknyttet ksalol ikke har med fentanyl å gjøre.
"Stolper" er vel også det som er mest forfalsket da pfizer sluttet å produsere disse i 2010-2012 (om jeg ikke husker feil)


"Politiets undersøkelser viser at Fentanyl ikke kan knyttes til siste tids overdosedødsfall i Troms politidistrikt. "

"– Ksalol-tabletter er noe Kripos får inn til analyse fra ulike deler av landet nesten daglig. Det er så langt ikke gjort uventede funn i disse beslagene, sier Yngve Myrvoll, leder ved felles enhet for etterretning, forebygging og etterforskning i Troms politidistrikt, i en pressemelding."

https://www.tv2.no/nyheter/11784393/
Sist endret av Flaffersen; 18. november 2020 kl. 23:47.
reach for the sun
Sitat av vet_ikke_jeg Vis innlegg
Anbefaler ikke ksalol nå når det er faslske med fentanyl i ute hadde helle kjøpt stolper eller rivotril.
Vis hele sitatet...
Analysen er ferdig å det var ingen fentanyl i kasolene. Det var blanding av div legemidler og alkohol.
Ut ifra det du beskriver så virker det som du er allergisk. Prøv å skaff deg noe atarax eller ett annet antihistamin om du skal bruke amf igjen. Hvis du får symptomlette av det, så vet du med sikkerhet att du er allergisk.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Beveger automatisk så mye på tungen min inni den tørre speed munnen fordi det "føles godt" på speed. Neste dag våkner jeg opp med en jævlig sår tunge som gjør vondt i 3 dager minst.
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Beveger automatisk så mye på tungen min inni den tørre speed munnen fordi det "føles godt" på speed. Neste dag våkner jeg opp med en jævlig sår tunge som gjør vondt i 3 dager minst.
Vis hele sitatet...
kjenner meg igjen i dette, verste delen med speed hangoveren
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av ratita Vis innlegg
Analysen er ferdig å det var ingen fentanyl i kasolene. Det var blanding av div legemidler og alkohol.
Vis hele sitatet...
Kilde?
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Høres nesten ut som en allergi
reach for the sun
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kilde?
Vis hele sitatet...
https://www.tv2.no/nyheter/11784393/
Når du tar for mye av en hvilken som helst stimulant frigjøres serotonin og reseptoren som frigjør dette ligger nede i hjernebarken nært den delen av hjernen som fremkaller brekninger. Ikke ta for mye.
Høres ut som allergi av et slag. Utrolig hva som kan blandes ut i amf’en. På generelt basis anbefaler jeg deg å styre unna amf så langt det går. Husker flere tidligere «junkier» sa til meg, at alle har et godt forhold til amf, til de plutselig ikke har det lengre. Kan ikke si så mye om det du opplever nå, men bare det å bruke amf, og være usikker på effektene du får av det, er et varsellys for meg.

Hilsen han kjipe fyren på forum som du vil se innen et par år at du er enig med
Sitat av vet_ikke_jeg Vis innlegg
Benzo løser alt xD men seriøst det hjelper du får ingen negative bivirkninger jeg hadde sluttet men så skulle jeg bli mere våken en gang på xanax å sniffing hjalp ikke så jeg skjøt det å i helvete så bra effekt så nå når jeg tenker jeg skal ta speed hiver jeg i meg 3 rivo å en kvarting speed helvete så bra ingen negative bivirkninger å ingen noia eller angst pluss man får sove er ikke det bra! Men anbefaler ikke å bli avhenig av pluss og minus men en skjelden gang i blant går fint. btw det funker sikkert med sniffing eller alle faens andre måter man kan innta det. Men vær forsiktig!
Vis hele sitatet...
Benzo løser iallefall ikke grammatikkunnskaper og rettskriving..
ekje alle så bryr sg om sånt då!!!!!

Sist endret av colakork; 23. november 2020 kl. 17:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er det én (mer to) ting speed har lært meg er det viktigheten av søvn og næring.

Hvis du planlegger et liv med semijevnlig Amfetaminbruk må du lære deg å sove 8 timer hver jævla natt, spise nok kalorier - og de må være sunne om du vil gi kroppen din en mulighet til å tåle belastningen det er å ta speed.

Hvis jeg døgner uten noen som helst rusmidler får jeg noe som ligner på en amfetaminnedtur.
Tror det er fordi kroppen min forbinder våkendøgn med amf. Uansett er det jævlig ubehagelig.

Mat:
Wok og nudler med krydder og saus
Frukt med mye væske, pærer, epler osv.
Havregrøt med sukker og kanel
Melk/sjokolademelk
Nøtter og rosiner eller tørket frukt.
Lapskaus
Grønnsaker

Hvis du trenger noe å sove på bør du virkelig holde deg til antihistaminer eller weed, ikke kraftige Benzoer eller Opiater.
Sist endret av krystallkongen; 23. november 2020 kl. 18:44.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Er det én (mer to) ting speed har lært meg er det viktigheten av søvn og næring.

Hvis du trenger noe å sove på bør du virkelig holde deg til antihistaminer eller weed, ikke kraftige Benzoer eller Opiater.
Vis hele sitatet...
Enig med at søvn og mat er det som trengs hvis man skal kombinere amfetamin med et normalt liv. Amfetamin i seg selv er ikke spesielt farlig, men det blir farlig når man blir underernært og ikke sover nok.

Har du hatt bra effekt med weed til amfetamin- nedturen? Jeg klarer ikke den komboen. Jeg føler at det kan brått forsterke amfetaminen igjen, i tillegg til at jeg kan føle meg mer mentalt fjern, selvom kroppen er rastløs.