Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1243
Har en Playstation 3 liggende med 24 spill, og 1 kontroll,
har sluttet å bruke den, så jeg tenkte å muligens selge den hvis det er mulig å få igjen litt for den.

Spillene er:
-Mirrors Edge
-siren blood curse
-assassin`s creed
-mercenaries 2
-Silent Hill homecoming
-Lost planet 2
-Club
-Brothers in arms hells highway
-Shellshock 2
-Enslaved
-WET
-The Saboteur
-Red dead redemption
-Army of two 40th day
-Kane & Lynch dog days
-Killzone 2
-Dead Rising 2
-Call of duty black ops
-Call of Duty World at war
-Grand Theft Auto 4
-Skate
-BattleField Bad company 2
-Call of juarez bound in blood
-Batman Arkham Asylum
-Blacksite
-Fallout New vegas

Hva tror dere er en rettferdig pris på dette ?
spillene kan du vel regne 50-100.- per stk du nevner ikke om du har fat eller slim versjon av PS3 men har ingen tro på at du får noe mer en maks 1500.- for konsoll alene
2500 kanskje? Kanskje litt til, siden det var mange spill!
Trådstarter
Det er den feite versjonen av konsollen,
tenkt å legge det ut på Finn.no nå for 3500, så får jeg se om dette er for mye,
men takk for svar !
Husk og skriv hvor mange gb internplass den har. 3500 er kanskje mye, men du kan være heldig!
Hvis det er 60gb versjonen er denne verdt mer. Hvis ikke høres 3500 fornuftig ut.

Ps3 60gb er bakoverkompitabel og skal visstnok ha bedre bilde og lyd (i alle fall i følge en What hifi artikkel jeg leste for en stund tilbake)
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
2500 kanskje? Kanskje litt til, siden det var mange spill!
Vis hele sitatet...
En kompis i klassen solgte PS3 slim for 2000 med to spill på finn etter to dager. Tror ikke du får mange sånne, men er du heldig Kanskje du kan få 3000-4000.
Sist endret av Xernox; 4. juli 2011 kl. 16:02.
3500 høres mer ut som en-uka-før-jul-pris enn en sommerpris.
Får du ikke solgt den på nett kan du også selge den til gamestop, men dette frarådes på det sterkeste da de raner deg mtp. pris.
Trådstarter
Hva kan jeg få på gamestop for dette da :P ?
Hva de gir er jeg litt usikker på, er vel ikke verre enn å ringe din nærmeste å høre Jeg solgte xboxen min og noen spill til de for ett år siden elns.
Om det er 60gb-versjonen er jeg intressert, så og si uansett pris!
Send PM angående lagringsplassen, hadde vært supert å fått spilt PS2-spillene mine på PS3en!

26 spill har jo en rå innkjøpspris tilsammen, i og med at mange spill går for rundt 300-600,- per spill.. Tipper på rundt 2500-3500,- samlet pris.
Trådstarter
Er dessverre ikke 60gb versjonen det er snakk om, tror det er 120/140GB på den, men må dobbeltsjekke dette når jeg er kommet hjem !
60Gb versjonen var den aller første typen som kom ut på markedet.. aka. kjøpte du konsollen din når ps3 var helt nytt så er den ganske sannsynelig 60GB versjonen.. GAME.no hadde jeg heller byttet med da får du en Xbox 360 konsoll pluss 500.- eller noe (tror du må gi fra deg 2 stykk ps3 spill for å få denne dealen men)
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
"60GB er bakoverkompatibel" er svært misvisende.

http://en.wikipedia.org/wiki/PlaySta...del_comparison

20\60GB første release hadde hardwarestøtte for PS2, deretter kom 60 og 80GB varianter som støttet "noen" PS2 spill og hadde softwarestøtte kontra hardwarestøtte, mao flaky at best, var jo en grunn til at Sony sluttet å bruke softwareemuleringen i senere versjoner.
Alle PS3er med 4 USB porter har PS2 avspilling( http://www.edepot.com/playstation3.h...el_Differences )

Jeg har både 80GB og 60GB og kan egentlig ikke si at den ene er bedre enn den andre.
har selv både fat ps3 og slim i hus og jeg foretrekker slim da det er vesentelig mindere vifte støy fra den! liker også at det er knapper isteden for den ubrukelige touch dritten..!
Sitat av iGnome Vis innlegg
har selv både fat ps3 og slim i hus og jeg foretrekker slim da det er vesentelig mindere vifte støy fra den! liker også at det er knapper isteden for den ubrukelige touch dritten..!
Vis hele sitatet...
støtter det med knapper ass. titegn
jeg tipper ca. 3000 siden det var mange spill på den
mtp hvor mange spill du har så er det sikkert en eller annen idiot som kjøper den for 4000,- på finn.no
Er ekstremt mye som blir solgt langt over verdi pga uvitenhet fra kjøper..
selger du på gamestop, i mitt tilfelle, 80gb fat ps3, får du 900 kroner om du bruker pengene på noe i butikken, 700kr om du vil ha pengene kontant!