Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2740
Hei, skal nå prøve å skrive så godt jeg kan om en merkelig rusopplevelse jeg fikk på fredagen. Vil bare starte med å si at jeg fikk minstepakken med Zolpidem på resept, og jeg er ikke noe spesielt glad i disse pillene. Jeg bruker de bare mot søvnvansker, men det er ikke alltid de fungerer.

På fredag var jeg først på en fest hos en venn, jeg var veldig trøtt, og hadde drukket en del. Jeg blir med han ned i kjelleren på han sin egen fest, og han har ADD, jeg holdt på dette tidspunktet da på å sovne, så han lurte på om jeg ville hive i meg et par ritalin for å holde meg våken. Jeg var ganske full så jeg gikk med på at det ikke var verdens undergang å hive i meg 2 30mg ritalin kapsler. Klokken var vel 22.00 på dette tidspunktet, og jeg fikk ikke noe spesiell rus, men holdt meg fint våken lengre.

Klokken nærmer seg vel 12, og en jente lurer på om jeg vil være med ned på byen. Egentlig skulle jeg vært videre på festen, men jeg heiv meg med uten å egentlig tenke så mye over det. Når jeg ankommer på byen så er jeg vel der i et par timer, så ser jeg denne samme jenta sitte alene i et hjørne på utestedet og grine. Jeg spør da om jeg skal skaffe sjåfør så hun kan komme seg hjem, men hun mente på at dette ikke var nødvendig. 10 minutter senere så drar hun meg med ut og sier hun har skaffet sjåfør, og jeg hopper inn og hun ber sjåføren kjøre meg hjem først.

Jeg kommer hjem, klokka var vel 2, og jeg drikker litt smått hjemme før jeg hiver ned en Zolpidem som jeg skulle sovne på. Jeg tenkte dette var en god ide siden jeg fremdeles var litt våken på ritalinen, men det var det absolutt ikke (er veldig klar over at slikt ikke skal blandes med alkohol, men var ikke noe jeg tenkte så godt over på fylla). Alt ble veldig tåkete fra nå av, men skal prøve å forklare det så godt jeg kan.

Klokken 03.00

Det var vel ca nå Zolpidemmen kicket inn. Synet mitt ble dobbelt, og jeg vet ikke om det var også på grunn av alkoholen, men all form for sunn fornuft var forsvunnet. Jeg svimlet inn på badet for å hive noe vann i fjeset mitt ettersom jeg ikke fikk sove, og så ganske klart at jeg hadde 2 hoder, men det var vel på grunn av dobbeltsynet mitt, så jeg holdt for det ene øyet og selv om det var ganske uklart hadde jeg heldigvis bare 1 hode. Jeg var veldig bevisst på at Zolpidemmen gjorde dette mot meg.

Mellom klokka 02.00 - 03.30

Jeg var nå blitt helt ape på det jeg hadde fått i meg, og satt i senga på rommet mitt og holdt for det ene øyet mitt, med mobilen 30cm fra det ene øyet mitt. Jeg satt her og skreiv dumme meldinger til mange venner av meg som fremdeles var våkne, og vil ikke tro jeg er den eneste her på freak som har gjort dette etter å ha spist piller.

Klokken 05.00

Her husker jeg ikke veldig mye fra, men her på anropsloggen min hadde jeg ringt en venn av meg som hadde fest tidligere, og han hadde sagt veldig klart i fra om at han snart skulle legge seg og jeg ikke skulle komme. I følge han hadde jeg da sagt på telefonen at jeg labbet rundt på nærområdet, men dette har jeg ikke noe minne fra selv. Jeg vet bare jeg hadde ringt etter en sjåfør for å kjøre meg opp til han, og at jeg plutselig satt på med denne sjåføren. Han virket som en ålreit fyr, men han virket også en smule spesiell. Han hadde langt rødt skjegg, rødt langt hår, og er ganske sikker på at han hadde en hette over hodet. Heller litt shady vil jeg påstå. Jeg ba han lagre nummeret sitt på tlf min i tilfelle jeg skulle ringe han igjen, og han lagret nummeret sitt som Ragnarok.

Klokken 05.20

Var vel cirka noe i den duren at vi var på vei oppover mot den festen. Jeg hadde tømt kortet mitt på 120kr bare for å komme meg dit, og tenkte ikke veldig langt på hvordan jeg skulle komme meg hjem igjen. Synet mitt var fremdeles dobbelt, og jeg måtte holde for det ene øyet bare for å kunne se ordentlig. Veien gikk overalt, og jeg hadde en følelse av at bilen bare fløyt over der vi kjørte. Jeg så for eksempel veier som fløyt ut der det egentlig er skog og slikt, og det meste var vel svart bortsett fra dette.

Plutselig går blålyset på bak oss, og han banner ganske hardt over å bli stoppet. Jeg brydde meg egentlig ikke så mye selv om jeg var pillerusa (jeg tenkte egentlig ikke så mye over det ettersom alt var et uhell). Jeg hører politiet si noe som "Du er barbeint i dag også ja", og husker jeg ble litt sjokkert, men brydde meg ikke noe spesielt.

Klokken 5.30

Jeg ankommer festen, og det var bare to stykker igjen der. Han vennen min ba meg reise igjen siden han prøvde å kvitte seg med han andre som var der også, og svimmel som jeg var sjangla jeg tilbake til sjåføren som heldigvis ikke hadde reist.

Det er mange tomme timer som jeg ikke husker. Jeg husker ikke mer enn jeg har skrevet her, men dagen etterpå når jeg våknet hadde jeg fått svar på veldig mange rare meldinger som jeg hadde sendt dagen før. Klokkeslettene er ikke nøyaktige, men vet at jeg var hjemme ca i 6 tida for andre gang, og 2 tida eller noe slikt for første gang. Jeg hadde ingen planer om å ruse meg på noe annet en alkohol, og kommer for all del ikke til å mikse piller og alkohol igjen. Det var egentlig bare en svimmel opplevelse men også en lærepenge.

Slenger med et bilde jeg hentet fra nettet, var nogenlunde slikt synet mitt var:

http://www.fobier.net/fobi/dobbeltsyn.jpg
Bilde hentet fra fobier.net, fant det gjennom et google søk og virket som det som passet meg mest.
Sitat av sondriz Vis innlegg
Jeg satt her og skreiv dumme meldinger til mange venner av meg som fremdeles var våkne, og vil ikke tro jeg er den eneste her på freak som har gjort dette etter å ha spist piller.
Vis hele sitatet...
Sverger på mitt liv at du ikke er den eneste.
Flott rapport
Man kan få noen merkelige effekter av disse z-preparatene, har ikke kombinert stillnoct med alkohol før, men første gang jeg tok stillnoct tok jeg 10mg, lå i sengen og leste på et eller annet på pcn, så la jeg merke til at alt bølget seg, så ut som skjermen var lagd av vann, når jeg reiste meg opp for å gå på do føtes det ut som jeg var på en skute i vill storm, sjanglet meg bort til dass og ble sittende der en stund. Anbefaler deg heller å prøve imovane, synes den funker mye bedre, eneste kjipe er ettersmaken dagen etter, men en kopp kaffe+juice pleier å ordne den saken.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Fan nå er jeg litt sjalu på deg, har aldri fått denne effekten/rusen. har kanskje hatt 340 zolpidelm 7.5mg og kanskje halvparet tatt i fylla. Sovner kun som regel.
Har selv for ikke lenge siden etter inntak etter noen stilnoct lagt ut både bil og gitarer til salg på Facebook. Ingen kontroll når blander med alko. Og så flaut når man våkner dagen derpå.
Også dem teite tekstene og svarene under bildene. Uff