Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1114
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Har tatt to imo 7,5 og kjenner denne lille dosen nå gir meg go prus. Er imovane anderledes en zipo.. Ett eller annet til innsovning? Denne har jeg brukt en del å tøler mye mer tror jeg... Nå vil jeg rydde hus og garage og ringe 100 venner (som jeg ikke har)
God fornøyelse. Tok to zolpidem på fredag og hadde gått i søvne i en times tid. Eller sotte i søvne og delt passende leilighetsannonser til henne fra finn via messenger. Ho blei d super mistenksom og spurte hvorfor jeg klokka halv 3 om natta plutselig så etter ny leilighet. Og kvinnfolket har sikkert kommet til slutning at jeg skjuler noe for ho og sendte feil når jeg sendte til ho. Haha. Men skumle greier.

Henne=samboer
Sist endret av Kutulu; 17. april 2018 kl. 22:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Kutulu Vis innlegg
God fornøyelse. Tok to zolpidem på fredag og hadde gått i søvne i en times tid. Eller sotte i søvne og delt passende leilighetsannonser til henne fra finn via messenger. Ho blei d super mistenksom og spurte hvorfor jeg klokka halv 3 om natta plutselig så etter ny leilighet. Og kvinnfolket har sikkert kommet til slutning at jeg skjuler noe for ho og sendte feil når jeg sendte til ho. Haha. Men skumle greier.

Henne=samboer
Vis hele sitatet...
Hahahaha shit happens. Skulle hatt spærre på sosiale medier under slike tilstander. Før i tiden måtte man i det minste ut av døra for å skyte det sosiale livet i lufta.. Nå er et sveip med fingertuppen mer enn nok
Hold deg til de to. Jeg synes det er skummelt med Imovane/Zopiclone når det bikker over. Så tar man en til - og en til. Dagen etter er stort sett hele kvelden et digert sort hull, du har tatt over dobbelt så mange du hadde tenkt. Har du snakket med noen - som det er stor sannsynlighet for at du dessverre gjør - vil de tro du har havnet skikkelig utpå. Og er det én ting jeg ikke fatter, er det de som sier de faktisk liker å bli ape fjerne på Imovane, særlig med alkohol. Det er galskap i mine øyne. Men treffer man riktig, kan det være veldig behagelig. Min mening, da.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av domingo Vis innlegg
Hold deg til de to. Jeg synes det er skummelt med Imovane/Zopiclone når det bikker over. Så tar man en til - og en til. Dagen etter er stort sett hele kvelden et digert sort hull, du har tatt over dobbelt så mange du hadde tenkt. Har du snakket med noen - som det er stor sannsynlighet for at du dessverre gjør - vil de tro du har havnet skikkelig utpå. Og er det én ting jeg ikke fatter, er det de som sier de faktisk liker å bli ape fjerne på Imovane, særlig med alkohol. Det er galskap i mine øyne. Men treffer man riktig, kan det være veldig behagelig. Min mening, da.
Vis hele sitatet...
Kombinerer ikke alkohol i kveld.. Fikk litt dårlig fart.. Tok en sterk snus å nå er jeg i gang her.. Om det var snusen eller at virkningen ikke ville komme før etter tre kvart/en time vet jeg ikke..