Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 595
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei.

Har et par spørsmål, og lurer på om noen vet hvorfor det blir som det blir. Hver gang jeg røyker om det er grønt eller brunt, så blir jeg bare utrolig trøtt og vil sove, blir alltid høy men trangen for å sove overstyrer alt annet. Noen som vet hvorfor? Jeg røyker ikke mye eller ofte, men kan det vær at jeg røyker med for mye i? Blander med tobakk.

Noen tips isåfall? Takk på forhånd
Typisk at det skjer når man røyker litt for mye.
Skjer gjerne med meg om jeg røyker litt for mye ja, og også om jeg legger meg ned. Da er det som om høyen blir til et mykt teppe rundt meg og så bare sovner jeg på stedet hhaha
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Haha ja det samme skjer med meg.. Jeg blir utrolig trøtt.. Men jeg får prøve å ha mindre oppi da.
du røyker indica dominert shit, hvis jeg røyker sativa dominert shit så kan jeg bare glemme og få sove. rødder og vasker, speller Xbox eller noe annet. kan lett holde meg våken 2døgn med sativa, men røyker jeg 1 joint indica iløpet av natta så sovner jeg på flekken