Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1289
Hei, jeg og en har laget en EP og fått den på Spotify og alt mulig. Det er RNB/Hiphop, jeg har laget beatsene og mixet og så er det kompisen min som har stått for vokalene.

Gi det en lytt og si hva dere synes da

https://open.spotify.com/album/5GDQT...TX2aNLK9gX8XYQ
Må seriøst være noe av det dårligste jeg noensinne har hørt. Jeg blir faktisk flau av å være bergenser når jeg hører det her.
Trådstarter
20 4
Haha, jeg er glad det ikke er hva alle synes men sånt må man vel bare tåle få høre når man legger ting ut på nettet.
Har hørt sangene nå, og de er utrolig like i uttrykket.. masete og poengløse. Måtte flire av luksusfellen referansen i Jarlsberg hver dag, men det er stort sett det eneste positive jeg har å si.

Sitter igjen med en følelse av at "eg vet" faktisk skulle snakket til meg på et eller annet plan, men hva enn det var som var poenget så druknet det i overstadig auto-tune bruk og til syvende og sist fadet jeg ut ettersom alt hørtes så likt ut at jeg ble lei..

Kan også nevne at jeg ikke tror på at dette er RNB selv når du sier det er det.
Sist endret av Katt; 7. april 2018 kl. 18:26.
Blir veldig fort kjedelig. Virker som det er kastet sammen i løpet av en helg.

Endte opp med å dra til butikken for å kjøpe Norvegia.