Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1462
Hallo. Sitter på noen hetteglass med 10mg/ml morfin.

Siden jeg ikke er noen fan av å kjøre det inn med en kanyle, så lufter jeg idéen om å fordampe bort vesken så jeg sitter igjen med pulverform.

Noen som har en fremgangsmåte? Eller er det bare å ta av hetten og sette de i vannbad på lav varme?
Eventuelt helle det ut på en tallerken og sette den inn i stekeovn med tørke modus?

Er interessert i svar på spørsmålenet. Ingen "ikke prøv det".
Jeg vet hva dette potensielt kan gjøre
Det er sikkert å skyte.
Hva tenker du å bruke resultatet til? Hvis det ikke skal røykes ser jeg ingen grunn til å tørke det?
Det funker sikkert om du drikker det eller sprøyter det opp i toern.
Sitat av gudbrand Vis innlegg
Det er sikkert å skyte.
Vis hele sitatet...
Les *Siden jeg ikke er noen fan av å kjøre det inn med en kanyle* en gang til

Sitat av Marshmallows Vis innlegg
Hva tenker du å bruke resultatet til? Hvis det ikke skal røykes ser jeg ingen grunn til å tørke det?
Det funker sikkert om du drikker det eller sprøyter det opp i toern.
Vis hele sitatet...
Tenkte å sniffe pulveret, om det blir mulig. Opptak og alt av vesken er vell bare 30%.

Vet ikke om det forandres ved nasalt opptak etter tørking?
Sist endret av random66655; 27. februar 2019 kl. 23:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Beklager, har ingen andre forslag. Det siste kriminelle jegh gjorde var å bryte meg inn på en medisinutsalg. I påsken 1993. Jeg skøyt petidin, drakk pils og spiste valium hele påsken. Ble tatt da muttern kom hjem fra påskeferie - hus blåste meg av kjærighet eller noe sånt.
.
Sitat av gudbrand Vis innlegg
Beklager, har ingen andre forslag. Det siste kriminelle jegh gjorde var å bryte meg inn på en medisinutsalg. I påsken 1993. Jeg skøyt petidin, drakk pils og spiste valium hele påsken. Ble tatt da muttern kom hjem fra påskeferie - hus blåste meg av kjærighet eller noe sånt.
.
Vis hele sitatet...

Ikkesant. Er bære ikke noe glad i å sette sprøyter inn i blodomløpet for rus. Da blir de heller knust og kastet
Er plugging uaktuelt?
Er jo trist å kaste gull.
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Er plugging uaktuelt?
Er jo trist å kaste gull.
Vis hele sitatet...
Pugging er ikke utelukket, men hadde jo håpet på å få det til pulverform.
Sist endret av KjemikalieX; 28. februar 2019 kl. 14:22. Grunn: Svar på slettet innlegg
Anonym bruker
"Ulykkelig Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av random66655 Vis innlegg
Så ikke kommenter da.



Pugging er ikke utelukket, men hadde jo håpet på å få det til pulverform.
Vis hele sitatet...
Hva er egentlig forskjellen på morfin som pulver og væske?
Sist endret av nso; 11. april 2019 kl. 21:37.
Hva med å putte det i en nesespray flaske? Man får vel kjøpt tomme mener jeg å ha lest?
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Hva med å putte det i en nesespray flaske? Man får vel kjøpt tomme mener jeg å ha lest?
Vis hele sitatet...
Vet du hvor mye som kommer ut pr/spray? Kunne egentlig gjort det med resten av glassene. Men vil jo da tro at det bare går nesten rett ned til magen og da er man jo like langt?

Eller tar jeg feil av at man får bedre opptak av morfin i nesa en i magen?

Men tømte ut et glass på en vanlig middagstallerken, satte stekeovnen på tørke modus 35°c og bare lot vesken fordampe til det lå igjen salter å skrape bort! Det funka iallefall greit!
Sitat av random66655 Vis innlegg
Vet du hvor mye som kommer ut pr/spray? Kunne egentlig gjort det med resten av glassene. Men vil jo da tro at det bare går nesten rett ned til magen og da er man jo like langt?

Eller tar jeg feil av at man får bedre opptak av morfin i nesa en i magen?

Men tømte ut et glass på en vanlig middagstallerken, satte stekeovnen på tørke modus 35°c og bare lot vesken fordampe til det lå igjen salter å skrape bort! Det funka iallefall greit!
Vis hele sitatet...
Hvis jeg ikke tar helt feil så er det bedre opptak nasalt enn hvis man dropper. Virkestoffet kommer lettere inn i blodbanen på den måten.

Du har jo allerede gjort halve beregningen når du spør om dosering. Du finner sikkert 1000 steder på google hvor mange ml det er i et spray, på nesesprayen, og du vet allerede at den er dosert 10mg/ml.

Et eksempel da er hvis du skal ha en dosering på 10mg, og du trenger 3 spray for å "slippe ut" 1 ml, så har du svaret der.
Sist endret av nso; 11. april 2019 kl. 21:37.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Hvis jeg ikke tar helt feil så er det bedre opptak nasalt enn hvis man dropper. Virkestoffet kommer lettere inn i blodbanen på den måten.

Du har jo allerede gjort halve beregningen når du spør om dosering. Du finner sikkert 1000 steder på google hvor mange ml det er i et spray, på nesesprayen, og du vet allerede at den er dosert 10mg/ml.

Et eksempel da er hvis du skal ha en dosering på 10mg, og du trenger 3 spray for å "slippe ut" 1 ml, så har du svaret der.
Vis hele sitatet...
Takk for svar. Testa med pulveret ifra tørkingen og det ga gode resultater!